Jump to content

Uriya nagar

  • הודעות

    494
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Uriya nagar

  1. נראה לי שהמנוע כן מגיע לטמפרטורת עבודה. ולא ידוע לי שיש מכוון כזה. יכול להיות שיש קשר לנוזל עצמו שיש ברדיאטור? כי יש שם מים ולא נוזל קירור
  2. יש מישהו עם רכב דומה שיכול להגיד כמה המחשב מראה על צריכת דלק?
  3. אז ככה. גרניק ומקציף יש לך , אז צריך שמפו להקצפה - הנידו או מר פינק. כפפה שטיפה יש כמה מומלצות - הנודלס של קארפלן, או של מגס. 2 דליים (פה כבר יש לך שמפו של ההקצפה, אפשר גם לשטוף עם ONR אבל הוא קצת יקר בשביל לשטוף בו). מגבות לייבוש האוטו - הכי מומלץ האובר, יש עוד 2 אלטרנטיבות מומלצות ה1100 של הקוראני או הממותה של CG. פלסטלינה, יש את הפשוטות הסיניות, יש יותר טובות של חברות מוכרות. ויש את המגבת והספוג של ננו סקין שהם מאוד מומלצות אבל יקרות . אוטם או וקס לשיקולך. - אוטמים מומלצים - מנזרנה , FK1000 , אופטיסיל (האופטיסיל לא באותה רמה, רק קלות היישום משחקת לטובתו). וקס מומלץ הפוסו. מגבות לבאפינג - של הקוריאני טובות. אם אתה רוצה ללכת על ציפוי, תחכה לתגובה של חברי הפורום, אני לא כל כך מבין בהם בשביל להמליץ לך. אומרים שהאופטי קאוט מאוד מומלץ, כמו גם הC1 וכו' נראה לי שכרגע לא כדאי לך להתעסק עם פוליש, במיוחד שהרכב חדש.
  4. יצא יפה מאוד אחי. הרכב נראה מרשים. 2 דברים לדעתי מיותרים. המדבקה, וההשחרה בפנסים.
  5. יש APC גם בשופרסל דיל בפתח תקוה. והיצרן זה סנו, מה שמענין שלא ראיתי APC של סנו. מה שכן יש לחברת CIF פנסטסיק מוצר מאוד דומה (גם בריח) נראה לי שהוא גם APC רק שלא כתוב עליו APC.
  6. תתחדש אחי. עשו עבודה יפה מאוד
  7. קבל ח"ח. באמת שהבננו אותך שאתה בסך הכל בא לטובת חברי הכנופיה. אבל דיי אחי, מספיק.
  8. משולב, ולמשך אלפי קילומטרים, בוא נגיד שהאיפוס האחרון לפני כמה חודשים טובים.
  9. אני אבדוק בשיטה שאתה מציע. יכול להיות שהמחשב טועה בכל כך הרבה?
  10. יש להורים שלי הונדה סיויק היברידית שנת 2008 כשאני בודק במחשב רכב את צריכת הדלק זה נע בין 9.7 ל 10.5 שזה המון גם לרכב מונע בנזין רגיל כמובן שבאתר הונדה כתוב שהצריכה היא 5.7 אבל גם אם במציאות זה היה קצת יותר גבוה אפי 7 8 עדיין מדובר בצריכה גבוהה. הבעיה השניה שהמזגן חימום לא מוציא חום. תודה לעוזרים
  11. במקרה שAPC לא יעזור (כמו שהיה אצלי), הפאוור קלין של אופטימום מוריד בקלות.
  12. ריצ'רצ' הבעתי עניין עוד לפני ההזמנה, אבל לא נורא. מדוזה אני רוצה אחת, ויוצא לי להגיע לירושלים אז נהיה בקשקש
  13. מצטרף לחברים היקרים. אני מפתח תקוה, אתה יכול לבוא בכיף ולקחת פד סיני.
  14. אז כמה יוצא למגבת, 80? אני מפתח תקוה, אפשר להצטרף?
  15. מתעלק על השירשור. וטיפה זז מהנושא, בהתייחסות למדבקה של הטסט. יש עניין להדביק את המדבקה? איזה חוק כלשהוא שמחייב.?
  16. תנקה את הדש טוב עם APC או פאוור קלין, מקווה שזה יוציא את הסקאי. ולאחר מכן חומר לשמירה על הדש (לא חסר כאלה, אופטי בונד, דאש פלאש, נטורל שיין)
  17. תעדכן פה כמה יוצא למגבת (הרגילה לא הXL), אולי אני גם אצטרף.
  18. תודה על ההסבר. מסכים איתך, רק אמרתי שזה עניין של יופי יותר מאשר עניין של הארה במזג אויר מסויים
×
×
  • תוכן חדש...