Jump to content

eve123

  • הודעות

    289
  • כאן מאז:

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של eve123

נהג צעיר

נהג צעיר (3/14)

1

מוניטין

  1. יש עסקים כאלה חבר למה לא ? PDR , אודיבה ארט בנתניה..
  2. חשבתי לקנות 4 פחיות של שחור מט ו2 פחיות של גלוס, לדעתך זה מוגזם או שזה יספיק ?
  3. ציפופו חנקת אותי שקראתי את התגובה שלך !!!:lol:
  4. חיפשתי כאן בפורום תשובות לשאלות שלי חלקן היו ברורות וחלקן לא, אז אני פותח שרשור בשביל להיות בטוח. אני מעוניין לצבוע את הג'אנטים ברכב בפלסטי דיפ שחור, ראיתי סרטונים והבנתי את אופן העבודה ויש לי כמה שאלות: הבנתי שבשביל רביעיית ג'אנטים צריך 4 שכבות ומעלה, אז כמה פחיות צריך 3 או 4 ? ראיתי סרטונים ב- DYC שמשתמשים בסוף לאחר הציפוי (לא חובה) בגלוספייר שנותן גוון מבריק, מישהו התנסה בזה האם כדאי להשתמש בחומר הזה או רק להסתפק בשחור מט ?
  5. אתה לא מעדיף ללכת לבן אדם מקצועי שיעשה לך את העבודה ?
  6. תודה רבה, ראיתי גם באוטוסטור פלסטי דיפ בגוון אפור כהה מט הוא דומה לצבע הזה ? והאם ישלך מושג כמה פחיות צריך מהסוג הזה בשביל רביעיית גאנטים ?
  7. אני רוצה לצבוע את הג'אנטים ברכב עם הפלסטי דיפ האפור הזה, כמה עולה פחית אחת וכמה פחיות צריך בשביל 4 גאנטים ?
  8. ליאב מאיפה ניתן לקנות פלסטי דיפ ANTHRACITE, וכמה עולה ?
  9. גועל נפש הצבע הכתום מצטער להגיד לך... הייתי הולך על אפור מט ולא שחור דווקא.
  10. לא יודע אם זה שאלה של זמן אבל אצלי זה ירד תוך שנייה.. אולי תנסה מחק אחר.
  11. לא IPA ולא נעליים, מחק מוריד את זה בקלות מנסיון.
  12. תתחדש נראה טוב ! למרות שגם הסט הקודם ישב יפה על הרכב. חשבת אולי להוסיף אדום מסביב לג'אנט? לדעתי יוסיף..
  13. גם לי יש מאזדה 3 החדשה בצבע כסף אפרפר וקורה אותו דבר כל הזמן חרקים וזבובים נדבקים לרכב, גם שהוא נקי חחח מוזר..
×
×
  • תוכן חדש...