Jump to content

Uriya nagar

  • הודעות

    494
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Uriya nagar

  1. הרכב של אחי, הוא החליף מצבר לפני שבועיים בערך ביום ראשון הרכב לא הניע לו, הוא חזר לחנות שממנה נרכש המצבר (לא לפני שהרכב כבה לו) בחנות בדקו את הטעינה ואמרו שהאלטרנטור הלך. מה מומלץ לעשות, לקנות חדש, משופץ, או אולי לשפץ את הקיים? והאם מישהו מכיר מקום טוב ואמין להמשך טיפול בפתח תקווה?
  2. איתמר יצא מעולה, תתחדש. נראה עבודה איכותית, מקווה שיחזיק לך לאורך שנים.
  3. הוא לא התבלבל בין ה5 ל7 אלא בין יורו לפאונד. ושמעתי תגובות מעולות על המקסי סודס
  4. נשמע מוזר, אולי, לא בטוח ההבדלים הם שבגלוריה זה 15 מ"ל שמפו לליטר מים (וזהו, רק ליטר מים!). בגרניק, במקציף אכן יש יותר מ"לים של שמפו, אבל יש גם הרבה יותר מים.
  5. תתחדש על הרכב עכשיו רק אל תעשה שוב את הטעות ב50 שקל. מחיר מעולה..
  6. אושריקו ציפוי שקוף מבחינת האיסור בחוק הוא בדיוק כמו ציפוי כהה.. RS אשמח אם תפנה אותי אליו גם.
  7. יוגב התשובה שלי התייחסה לשאלה של rg1. שצבעתי את כל הרכב כולל קצת פחחות ב2000 שקל, והאוטמים לא עזרו לטמבון בכלל. ודאי שיש פאשלות בצביעה גם לרכבים חדשים, ובודאי שיש גם צבעים שיודעים לצבוע ברמה טובה, אך כמו שאמרת זה עולה.
  8. מנסיון על פח (פלסטיק) הרכב שלי, כן. התפוצץ לי הצבע בטמבון, לבד, מעצמו. אפי' ששטפתי ידני בלבד, ויישמתי אוטמים.
  9. מישהו השתמש בשמפו של אופטימום, אני מעוניין לרכוש אותו. איך הוא בהשוואה להונידו, גם מבחינת נקיון, וגם מבחינת הקצפה.? אגב, אבישי עד מתי המבצע?
  10. ברור שלפי שעות עבודה. אם תעשה טיפול לפי חומרים, אתה תתייאש ולא תסיים את הראשון. לרכב שלך זה אהבה, כשזה יהיה לרכב של מישהו אחר, אתה לא תשקיע אותו דבר, כמובן אם זה יהיה בתשלום רק של החומרים.
  11. עם מברג שטוח, או חולץ פלסטיק אם מפחדים להרוס את הפלסטיקה. לגבי הנורות לוחית רישוי, אני לא זוכר אם בהונדה אפשר לפרק את הפלסטיק השקוף של הנורה, מחוץ לרכב, על הצד שלא, תפתח תא מטען, תפרק את הכיסוי השחור, ותחליף נורות.
  12. כשהוא שאל, הוא שאל רק על עלות של חומרים, לא על עלות של שעת עבודה. אני מעריך גם, בכ 30 שקל. וזה תלוי בשמפו, אוטם, וקס ובמידה וייש QD שאתה משתמש.
  13. אצלי ברכב, הלדים עושים עבודה טובה בלוח שעונים. נראה הרבה יותר טוב מהמקור. גם בשעון שיש בקונסולה, שמתי לד, עושה עבודה מעולה, בעיקר כשיש שמש חזקה, בנורות להט, לא היו רואים את השעה, עם הלד אפשרי
  14. יש לציין שגם לONR (ממה שידוע לי לפחות הירוק) יש אפקט דומה, אני משתמש בONR ירוק בנוזל שמשות, והוא גם נותן אפקט טוב, במהירות של מעל 60 בערך.
  15. נראה לי שחיפוש היה עונה לך על חלק, אם לא על כל השאלות. כדאי להשתמש בו, מניסיון! בכ"א שמפו מומלץ מאוד, אם כי צריך להשתמש בו בדילול נכון, כי בדילול גבוה הוא מחליש הגנות. הAPC של מגס מומלץ גם כן
  16. ניסית לשאוב עם שואב רטוב? עריכה: דוד הספיק לענות לפני, ובצורה מופרטת יותר
  17. הרב נראה מעולה! מסכים עם צ'יפופו, נשמח לעוד תמונות
×
×
  • תוכן חדש...