Jump to content

Uriya nagar

  • הודעות

    494
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Uriya nagar

  1. הרכב נראה מדהים, עבודה מעולה כמו תמיד אחי. לבעל הרכב, תתחדש!
  2. אחלה קורולה אחי... גרמת לפנים הרכב לחזור לחיים אחי. עבודה יפה
  3. ליאב הוא כתב שיש אופטיקלין, תסתכל בכותרת "ניקוי/שינור פנים הרכב"
  4. אני גם משאיר שפריצר עם ONR ירוק ברכב עם מטלית או 2. וגם שם ONR במיכל ניקוי שמשות. לגבי הONR בבגאז, לא שמתי לב שהצבע הירוק שלו, נחלש.. וגם לא שנסתם החור של ההתזה. ואני גם לא משתמש תמיד במים מזוקקים, (לכל הפחות בשפריצר שבבגאז')
  5. רוצה שוב להודות לאסף, ולרועי (היה נעים סוף סוף להיפגש איתך) שביצעו טיפול גדול ברכב של אח שלי. מדובר בסוזוקי בלנו ידנית שנת 99, עם המון קילוממטרים. אסף ורועי ביצעו טיפול רגיל שכולל פלאגים פילטר אויר פילטר שמן מנוע, ושמן מנוע. ובנוסף החליפו רצועת טיימינג, משאבת מים, ורצועות אביזרים. כמובן שהכל נעשה במקצועיות ובאדיבות שרק הם יכולית לתת. עם הסברים בתהליכים, ואפי' עם כל השאלות שלי, הם ענו על כולם בסבלנות ועם הסברים מפורטים. תוך כדי הטיפול התגלו עוד בלאיים ותיקונים שצריך לטפל, וייקבע בהמשך, טיפול נוסף. אז תודה ענקית לאסף ורועי, אלופים אמיתיים, ואנשים מדהימים. היה תענוג לפגוש אותכם, מקווה שניפגש שוב בקרוב. כמה תמונות, ואני מתנצל שלא צילמתי קצת יותר, פשוט הידיים היו... והייתי עסוק בלהפריע להם אז... שימו לב למשאבת מים..
  6. תוצאות מדהימות אחי. איך הרכב הגיע למצב כזה (לפני הפוליש)?
  7. מאור אתה בטוח במה שכתבת? אז גם אני מצטרף! נראה לי חצי פורום יבקשו להצטרף למכללה. כל הכבוד על הנכונות.
  8. אתעלק על השרשור.אני מחפש גם חלק כזה לרכב שלי. חיפשתי בכמה פירוקיות ולא מצאתי. תמונה מגוגל עקרונית אני צריך בצבע כסף, אבל מאמין שאפשר לצבוע.
  9. יש חנות בפתח תקוה "משה חלפים" ברח' מרכוס 30 ביררתי היום ויש לו את השמן הנ"ל.
  10. מישהו, חברים?
  11. שלום חברים. לחבר שלי יש את הרכב הנ"ל, והמזגן אצלו לא מוציא קור, והרעיש מאוד בזמן שהמדחס נכנס לפעולה. הוא נסע לאדם שמטפל במזגנים, אמר לו תראה מדחס חדש עולה 800 שקל, אני מוכן לעשות לך ב700 וכו׳, אבל לפני שאתה מוציא 700, ננסה לשים לך גז (והוסיף לגז איזה שם כלשהוא) ויש מצב שזה יפתור את הבעיה, וזה עלה 300 שקל, החבר נסע לביתו אחרי שהאיש מיזוג אמר לו לוקח קצת זמן לגז לקרר, תסע לבית תבדוק מה הולך, ואם צריך תחזור אלי. זה היה ביום שישי, החבר לא נסע הרבה עד שבת, ורק ביום ראשון גילה שהגז לא כל כך עוזר. חזר אליו שוב להחלפת מדחס והוציא עוד 500 שקל על מדחס, לאחר החלפת המדחס הוא אומר לו בא תשב פה 20 דק׳, זה אמור לקרר טוב. כעבור חצי שעה, החבר קורא לו לרכב והוא שם לב שהמזגן עדיין לא עובד כמו שצריך, ואז הוא אומר לו, תראה כנראה שיש לך שערה קטנה שמפריעה לחיישן. ולכן המזגן לא מקרר טוב. ותיקון של זה, זה חצי יום עבודה וכולל פירוק של חצי דשבורד ועלותו 1,200 שקל. ועל הצד שזה לא יצליח, אז זה פירוק של כל הדשבורד וזה כבר עולה 2,000 שקל. *יש לציין שבשעות הבוקר המוקדמות והלילה, המזגן קר מקרר, בשעות החום, המזגן מוציא חוםם (כמו איורור שמפאת החום שבחוץ לא מורגש בו אפי" טיפת קור). נשמע הגיוני, התקלה הזו, והפיתרון הזה?
  12. הוא כתב, שהוא שומר שבת, אז הוא לא יכל לכבות את המנוע בשבת.
  13. הסטנדרט בארץ 20. חנויות חלפים טובות מוכרות ב15. באוטוסטור קניתי 3 ב40
  14. תגיד להם שפינקת את הרכב שלהם בפוליש, נראה לי הם יתלהבו מזה לא?
  15. אני לא יודע מה המספר, אבל זה בר כוכבא, בין אורלוב לרחוב תל חי.
  16. יש מבצע בוואלה שופס, למחזיקי כרטיס אשראי לייף סטייל (להיום ומחר)בלבד. גרניק של קרשר דגם k2 compact 110bar ב400 שקל (כשהמחיר הממוצע בשוק הוא 550 ומעלה). שווה לקנות, האם למישהו יש ניסיון עם הדגם הזה? או האם משהו מכיר גרניק אחר מומלץ (לא משנה איזה חברה) בטווח המחיר הזה מקסימום 450 שקל. קישור למוצר.
  17. יש הרבה חנויות בפת תקווה, ברחוב בר כוכבא יש 3 אחד ליד השני, בשטמפפר קצת אחר המשטרה על אותו כביש יש סטאר חלפים, ברח המכבים ליד המאפיה יש חלפי המכבים. כולם טובים. ובכל אזורי התעשיה, ליד המוסכים יש מלאא. אלה שברחוב בר כוכבא מומלצים.
  18. אולי ננצל את השרשור, לאותו עניין. מי שמכיר חנויות זולות לכלי עבודה, יכתוב את שם החנות והעיר. אני מאמין שיש הרבה חברים שחסר להם או רוצים להתחדש וכו', בציוד. זה יחסוך את ה-ללכת לחפש בחנויות.
  19. השאלה אם יש הבדל משמעותי בין הPW לIPA? זה שמן הסתם, הוא יותר טוב, והוא תכשיר יעודי, זה ברור. יש הבדל יותר גדול?
  20. עבודה יפה מאוד אחי! אין כמו רכב שחור, שנראה טוב..
  21. ליאב נראה לי חבל לבזבז על בית הגלגלים מהפאוור קלין (לא שהוא לא ינקה, הוא אפילו לא מתאמץ על זה), פשוט הוא יותר מידי טוב בשביל זה, תשתמש בAPC בדילול נמוך, יעשה עבודה מעולה. MeTaLhAmMeR לגבי הסיף, עושה רושם שהוא גם טוב, אם כי על הצד שמדובר בניקיון ריפוד, עדיף לבדוק בפינה נסתרת. על פלסטיקה לדעתי יעשה עבודה טובה.
×
×
  • תוכן חדש...