Jump to content

Uriya nagar

  • הודעות

    494
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Uriya nagar

  1. ברוכים הבאים אחי. גם אני מתחיל בנושא הזה. כמה דברים שהספקתי להבין. -הONR והSONAX שכתבת באים על אותה המשבצת, מה גם שצי'פופו הממליץ הגדול של החומר הזה, כתב בשרשור שצריך ללמוד איך להתעסק עם החומר הזה. אני בתור מתחיל לא קונה אותו, אני מעדיף להתנסות ולהתמקצע בONR אולי אח"כ להתנסות בסונקס. -האופטיסיל מאוד קל ליישום, אע"פ שלדעת הרוב המנזרנה טוב יותר בעמידות לאורך זמן, אבל האופטיסיל קל יותר למתחילים לכן הוא מומלץ יותר. את האוטם שכתבת לא כל כך הספקתי להכיר בקריאה, זה החבר'ה המבינים יענו לך. מה שכן הוא יותר זול מהאופטיסיל (כמות) . -הייתי מוסיף לרשימה כפפה של מגס מומלצת פה בפורום -בקשר למגבת זה מחיר מעולה. תשובות באדום. זאת דעתי, עד איפה שהספקתי ללמוד.
  2. קצת ערערת לי את הביטחון, אבל שאלתי שוב והוא אמר שהוא משתמש בבנזין
  3. דיברתי עם איזה בעל מוסך, ושאלתי אותו בקשר לניקוי פלאשינג. הוא אמר לי שהוא עושה להרבה רכבים ניקוי עם בנזין (דלק). משאיר מנוע דולק 20 30 דק'. והכל מבריק בפנים. שמעתם על דבר כזה, שווה לנסות?
  4. אז למעשה אתה ממליץ יותר על הONR? אם כבר ONR איזה מומלץ יותר הירוק או הכחול? הבנתי שלQD הכחול עדיף. ולשטיפה הירוק עדיף?
  5. הוא אמר על הווטר מגנט שהיא לא טובה. המגבות שברשור פה מעולות. ולפי דבריו האובר הכי מומלצות
  6. ת'כלס הUBER עושה את העבודה יותר טוב מהמגבות האלו? כאי' שווה להוציא יותר בשבילה?
  7. ראיתי את המוצר הזה (שאחד מחברי הפורום פירסם). http://www.aliexpress.com/snapshot/6056726680.html נראה מוצר דיי טוב, אני בעצמי שוקל לקנות אותו.
  8. כן ברור.
  9. כן את פעולת ההחלפה אני מכיר. זה לא בא מקורי, הוא (חשמלאי) הרכיב אותם. השאלה רק אם יש איזה בעיה (כמו שטען החשמלאי, ליד מכון הטסטים) ?
  10. לדוד שלי יש נורות קסנון ברכב (I30), וכמובן שהוא לא עבר טסט בגלל הנורות. הוא נכנס לחשמלאי ליד מכון הטסטים, והוא לא רצה להחליף לו לנורות הרגילות שיש לו, אפי' תמורת תשלום, בטענה(דוד שלי לא ממש הבין מה הוא אמר) שיש לנורות מתח גבוה, או חום גבוה.. יש משהו בעניין? יש בעיה או סכנה להחליף את הקסנון לנורות רגילות?
  11. אז מה שאני קניתי בצבע כחול, ולא מוזכר שם שום חוזק מסויים. זה אומר ש.. ?
  12. בדרך כלל כתוב על שואב שיכול לשאוב רטוב. חפש אולי dry & wet ..
  13. ואת זה איך אפשר לדעת? לפי הצבעים של הפלסטלינה..?
  14. יש בעיה בפלסטלינה סינית? בהרבה הודעות פה קראתי שהיא מומלצת, ועושה עבודה לא פחות טובה מפלסטלינה של חברות ידועות.
  15. חח אם זה עוזר, אז מה רע להשתמש בו.? אני אנסה עם ONR או עם שמפו אחר. (אין לי את מר פינק) תודה אחי
  16. לרכב של ההורים שלי יש גם בעיה של ריח מהמזגן. מרססים את כל התרסיס? מה המחיר של התרסיס?
  17. אם אתה משתמש בשפריצר . אז נכנס שם ליטר במקרה הטוב, תנסה לחשבן. בל כוס ח"פ בערך 180 (מקס' 5.5 כמו שאמרת). אם בתוך קערה אז תבדוק כמה נכנס שם, ולפי זה תתאם
  18. לדלל 1:10 ,אם לא יורד תוריד קצת מהדילול. תשפריץ , תשפשף עם מברשת. ותשאב עם שואב רטוב.
  19. כל זה יוצא 116 ליש"ט = 675 ש"ח ופה כמו שאתה רואה 337 ש"ח דיי יקר אלא אם כן אני עושה משהו לא נכון בהזמנה
  20. מאיזה אזור אתה אחי.? לדעתי זה דווקא מאוד יפה.. עניין של טעם.
  21. והיא טובה לניקוי ריפודים? תמונה משהו יש? שאני אדע מה לחפש. אאוץ'..
  22. יש לך דוגמא למברשת? אני גם רוצה לנקות את המושבים באוטו.
×
×
  • תוכן חדש...