Jump to content

Uriya nagar

  • הודעות

    494
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Uriya nagar

  1. זה טיפות, טיפה פה טיפה שם. מקווה שיוריד את זה, כי אין לי מכונת פוליש. אגב השתמשת בONR עם הפלסטלינה?
  2. איך אתה משתמש בו? בשיטת 2 דליים, או בהתזה? ואתה מיישם ברכב אוטם, או ווקס?
  3. שאלה דומה, יש להורים שלי כתמי צבע על הפח(מישהו מסטול שצבע סורגים והעיף על הרכב של ההורים שלי), פלסטלינה תוריד את זה?
  4. מאיפה אתה מזמין אחי, איזה אתר? כל המקומות שבדקתי היה הבדל של שקלים (אם בכלל) מהארץ, כבר עדיף לקנות פה בלי לחכות למשלוח. למה אתה לא בודק על הנורה עצמה?
  5. להשתמש בONR במקום הגולד קלס? לגמרי? כאי' לא להשתמש בשמפו בכלל? הירוק עדיף מהכחול? יש לו גם ריח טוב
  6. הבנתי. נבהלתי לרגע, שאחרי אוטם אי אפשר לשטוף עם סבון.
  7. מזה דברים עדינים? השמפו הרגיל (גולד קלס) לא טוב, או שהוא נקרא עדין?
  8. תסתכל על הנורה עצמה כתוב איזה סוג היא. נראה לי שיש לך H7. לגבי הקסנון תבדוק חוקיות. ושהקיט יהיה איכותי.
  9. תסתכל על הנורה עצמה, כתוב הסוג שלה. נראה לי שיש לך נורה H1 הנורות הפנימיות בדרך כל הם 30 31 מ"מ חיפוש באיביי יניב המון תוצאות. דוגמא הנורות בלוחית רישוי בד"כ זה נורות T10 דוגמא , יש הרבה רכבים שגם בלוחית יש להם נורות כמו פנים הרכב, תבדוק את זה לפני. בקשר לשאלות השניות אני לא בקיא כל כך, עדיין לומד מהשרשורים פה. אם אני לא טועה קראתי שאפשר להשתמש במים עם סבון במקום חומר סיכוך.
  10. גם אני באותה סירה איתך. יש לי גלגלים 13" מודצ'יפ השאלה מי יקנה אותם?
  11. עבודה יפה מאוד אחי. ההשתקפות שעשית לרכב מטורפת.
  12. ONR משמש לשטיפה יבשה, וכחומר סיכוך (QD) לפלסטלינה פדים באיביי פלסטלינה באיביי
  13. נראה שיש עוד עבודה, אבל תוצאה ממש יפה אחי, שאפו על המאמץ הAPC מחולל פלאים. תעביר עוד יד נראה לי יהיה טוב יותר.
  14. הסט חידוש פנסים זה מה שפירטת פה? או שזה חומר בנפרד לנייר שיוף והפוליש? אם זה משהו אחר, אשמח לקישור או לדעת מה הערכה הזאת?
  15. אתה ודאי צודק, רק לפעמים בנאדם שבד"כ נותן שרות אדיב וטוב, מסתובב טיפה בגלל הבוס, או בגלל אלף סיבות,. ובאותו רגע לא דיבר יפה או לא התייחס כמו שצריך. אבל שטיפה לא יוצאת טוב , זה כבר משהו אחר
  16. תוצאות יפות מאוד. אני אוהב את הפרויקטים שלך. במיוחד על הסיויקים (רכב של ההורים) אגב עם מה חידשת את הפנסים? ואת הסריטות בשקע איפה הידית של הדלת?
  17. "סווירלים" כאן אחי: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?457658-%D7%94%D7%9E%D7%93%D7%A8%D7%99%D7%9A-%D7%94%D7%9E%D7%9C%D7%90-%D7%9C%D7%9B%D7%A0%D7%99%D7%A1%D7%94-%D7%9C%D7%A2%D7%95%D7%9C%D7%9D-%D7%94%D7%93%D7%99%D7%98%D7%99%D7%99%D7%9C%D7%99%D7%A0%D7%92-%D7%A4%D7%A8%D7%A7%D7%99%D7%9D-%D7%91%D7%94%D7%9E%D7%A9%D7%9B%D7%99%D7%9D
  18. אתה עשית אצלהם? עדיין נראה לי קצת יקר מכולם. יש הרבה אנשים שעושים עבודה טובה, בלי בועות
  19. מחירם לא זולים אחי. 900 שקל לרכב (לא כולל שמשה קידמית) לפני מע"מ. שזה 1,062 עם המע"מ. על זה יש הנחה 10% = 955 (נקודה משהו.) אם ניקח רק חלונות אחוריים = 250 חלונות משולשים = 100 עם מע"מ =413 . לאחר הנחה = 372 נראה לי יקר
  20. מצטרף לשאלה/בקשה. השאלה איך מרכיבים אותם, זה משהו קל?
  21. נשמע מוזר כי בכל מקום זה חינם, אבל כמו שכתב זה שלמעלה הוא טיפל בך אז..
  22. לא אמור לעשות בעיות. אני משתמש עם זה המון בבית, מיטה , וילונות סתם באוויר אפי' עדיף שתדלל עם מים את המרכך.
×
×
  • תוכן חדש...