Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2137 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קטונתי מלהתווכח איתכם, כי בין ללמוד חומר תאורטי (אני לומד מפודקאסטים של כיתת לימוד של דיטיילינג ווידואים) לבין ניסיון מעשי

יש הבדלים של עולמות, אז בבקשה לתקן אם אני טועה ולא לקחת למקום שלילי.

אני פשוט מנסה להבין למה לא מסבירים את ההבדלים, כי אין באמת משהו יותר טוב ממשהו כאשר מדברים על שתי דברים שונים.

 

ווקס קרנובה-

מיוצר מעצי דקל, מתחלק לרמות של 1-4 כאשר 1 זה טהור והכי טבעי (רמה הכי גבוהה)

ווקס קרנובה לא מחזיק מעמד לאורך זמן, אבל לעולם לא תקבל מראה רטוב יותר מזה בשום חומר אחר שתשתמש.

 

ווקס סינטטי-

למעשה זה תערובת בין אוטם צבע לבין וקס קרנובה ברעיון, מיוצר מחומרים סינטטים, יש לזה יתרונות של שתי העולמות כמובן, אך לעולם לא תקבל מראה רטוב כמו שתקבל עם ווקס קרנובה מספר 1, גם לא עם הווקס הסינטטי הכי איכותי שיש.

לא חייב ליישם אותו באותה התדירות כמו ווקס קרנובה, זה תלוי אקלים וסביבה, והרצון האישי שלך. אבל בכיף יכול להחזיק 3 חודשים.

 

עכשיו אתה תחליט מה אתה רוצה וכמה אתה מוכן להשקיע.

 

 

אגב במידה ויהיה רצון והענות, אני גם ככה עובר על כל החומר התאורטי מאפס, פשוט ים של ידע, אשמח לעשות מילון מונחים, מילון מוצרים, וכדומה.

  • תגובות 615
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אהלן חברים

ברשותי סיאט איביזה בצבע שחור (חדשה)

מה הטיפים שלכם על מנת לשמור על הצבע ולהשיג ברק מקסימלי?

אני רוצה להשתמש באוטם PL

ולאחר מכן להשתמש ב-BLACK WAX MEGUIRS

מה אתם אומרים?

פורסם

(ציטוט מהודעה ששלחתי באשכול בנעוץ - פשוט שם אין מספיק חשיפה אז פרסמתי גם פה )

 

אהלן חברים



ברשותי סיאט איביזה בצבע שחור (חדשה)

מה הטיפים שלכם על מנת לשמור על הצבע ולהשיג ברק מקסימלי?

אני רוצה להשתמש באוטם PL

ולאחר מכן להשתמש ב-BLACK WAX MEGUIRS

מה אתם אומרים?





פורסם

כמו שכתבת, אוטם ואח"כ ווקס יתן לך ברק מצויין.

 

יש המון ווקסים מצויינים, ויש הרבה מידע בפורום, כדאי שתחפש.

 

הנה משהו בתור התחלה

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

שלום לכם,

אני נוסע כרגע לקנות חומרים לניקיון רכב חדש (איביזה צבע לבן פנינה)

החנות הכי נגישה שיש באזור שלי זה אוטודיפו החברה הכי טובה שהם מחזיקים היא Meguiar's אשמח לקבל המלצות לחומרים טובים של Meguiar's

שמפו מקציף (ללא מכונה)

כפפה

אוטם צבע

ניקוי מהיר ללשלשת ציפורנים (במקום ONR)

ניקוי ג'אנטים (צבע שחור)

 

תודה רבה

פורסם

היי

אני מחדרה

רכשתי באוטודיפו:

Meguiar's Ultimate Quik Detailer

Meguiar's Interior Detailer

שמפו עם ווקס Meguiar's Ultimate 1.360L

space

ווקס Meguiar's Gold Paste Wax

מנקה חישוקים Meguiar's Hot Rims

 

האם החומרים טובים?

מה עוד אצטרך לרכוש?

תודה רבה

פורסם

לא היה את הכפפה של Meguiar's אז רכשתי כפפה לניקוי רגילה לא ממותגת

נשאר לי לרכוש מגבת ייבוש, כרגע משתמש במגבת מיקרופייבר של ניקול וכו'

פורסם

וואו 180 ש"ח למגבת.. ועוד משלוח

יש מגבות מומלצות וזולות יותר? אשמח להזמין סט מגבות שמתאים גם להפנים וגם לבחור

מה לגבי אוטם צבע.?


×
×
  • תוכן חדש...