Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2137 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
י

ש בארץ כל מבחר חומרי טיפוח כולל משפויים איכותיים ביותר עם הגנה אפילו וכולם HP NEUTRAL וגם חומרי ניקוי שונים לגנטיים

מוזמן לבקר אצלנו בסטודיו ולראות הכל מהכול,תקבל הדרכה על הכל.

חומרי טיפוח מגרמניה ומבריטניה פרי מיום קלס

לדוגמה:NANOLEX/ANGELWAX

כל עוד אתר אינטרנטי לא עלה כל חומרים ניתן לראות ולרכוש פיזית אצלנו בסטודיו 0544257236

http://www.nanolex.de/en/

http://angelwax.eu/products/

 

 

מה מהמוצרים הנ"ל מהווה שמפו? ניקוי ג'אנטים? חומר לשמשות? חומר לעור?

מלבד זאת, איפה אתם נמצאים?

  • תגובות 615
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

שכחתי שיעקב מוכר חלק מהמוצרים שיש בחו״ל..

 

בכל מקרה ממליץ על nanolex pure shampoo או angelwax suprior shampoo

2016 Mini Cooper S - Pure Led

 

Maximum Go Kart Feel = 100% FUN

פורסם
שכחתי שיעקב מוכר חלק מהמוצרים שיש בחו״ל..

 

בכל מקרה ממליץ על nanolex pure shampoo או angelwax suprior shampoo

 

אלוף אתה - אחד הפורומים המקצועיים שאני מכיר בכל תחום. מקווה לסיוע גם בשאר השאלות מהחברים פה ובשרשור אחר שהגבתי שם (שטיפה ללא מקור מים וחשמל)

פורסם
מה מהמוצרים הנ"ל מהווה שמפו? ניקוי ג'אנטים? חומר לשמשות? חומר לעור?

מלבד זאת, איפה אתם נמצאים?

כל מי שמעוניין בחומרים ואו מותגים שאני מייצג,רשאי להגיע אלי לסטודיו בפ"ת

רק לתאם שעה בבקשה 0544257236

תודה,יעקב

אפשר לקבל דוגמיות חינם גם

פורסם

שלום חברים,

מכרתי את הרכב הישן שלי (בן 3) והשבוע אלך להזמין רכב חדש.

אני מעוניין לדעת כיצד אוכל לשמור עליו בשיטות מתקדמות יותר :)

היו לי שלל רכבים חדשים והשמירה עליהם הייתה קשה... אני די "אולד סקול" שטיפה עם מים בצל לייבש עם מטלית או עם לחץ אוויר ולאחר מכן ווקס על כל חלק בנפרד (אני אוהב לעשות את העבודה לבד זה כמו תרפיה).

הווקס היה נעלם כלא היה תוך פחות שבוע, ולכן הייתי פשוט משתעבד לזה.. ברכב האחרון כבר התייאשתי...

 

אפשר להמליץ לי על טיפול שבועי בכדי לשמור על הרכב מבריק?

ראיתי בפורום פלסטלינה, אוטם צבע, ננו ציפויים וכל מיני דברים כאלה..

אשמח להסבר קצר על הדברים הללו וכיצד הם באמת עוזרים?

 

תודה מראש

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

שלום לכולם, בשבוע הקרוב אני אמור לקבל פיגו 208 חדשה מהחברה עליה אני רוצה לשמור מבחינה חיצונית ופנימית. אשמח למעין "סל קניות" שמומלץ בשבילי. אדגיש כי הייתי בשרשורים הדביקים וקראתי די הרבה בפורום אך ההודעות די מבלבלות או שהקישורים למוצרים כבר לא עדכניים ולכן אשמח אם לא תפנו אותי לאשכולות אחרים (קראתי באמת המון).

לסיכומו אשמח לרשימת מוצרים שתענה לי על צרכיי.

*שטיפה חיצונית: אין לי מקור מים זמין ולכן הבנתי שכדאי לי להשתמש בתכשיר ושיטת הonr אשמח למדריך/סרטון יוטיוב שמסביר איך לעבוד נכון איתה.

*גלגלים וגנטים: הבנתי שניקוי שלהם בצורה לא נכונה יכול לפגוע בבטיחות של הרכב ולכן אשמח גם לגביהם לרשימה מומלצת של תכשירים.

*פנימית: בעיקר תכשיר מומלץ שכדאי לנקות בו את הדשבורד והכיסאות.

 

תודה רבה מראש ושבוע קל לכולנו

פורסם

אכן onr הוא פיתרון טוב,כדי לנקות איתו אתה צריך להשתמש בשיטת 2 הדליים,דלי עם מים נקיים ודלי מעורבב עם onr,המטרה שאת הכפפה את שוטף בדלי של המים הנקיים וכך לא גורר לכלוך על הרכב,תסתכל ביוטיוב סירטונים.

לגבי תכשירים לפלסטיק לי יש ניסיון טוב עם מגווירס,לגאנטים צריך חומר ph free,אני אוהב את הסונאקס חומר טוב.

לצמיגים אני גם משתמש במגווירס.

כפפה אט ספוג תקנה ממיקרופייבר.

לניגוב מציע להשקיע במגבת גדולה ולא בגילדה.

 

אני למשל קניתי מרסס לגינה ולפני הניקוי מעביר ריסוס מים על הרכב.

 

Sent from my A0001 using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

אהלן חברים, בשעה טובה ומוצלחת קיבלתי את הרכב החדש שלי!

החלטתי שאני מעוניין לשטוף אותו בעצמי, אך ככל הנראה לא יהיה לי צינור מים זמין.

לכן, החלטתי ללכת על שיטת הONR, רכשתי את ה OPT NO RINSE הירוק, 3 מטליות מיקרו פייבר של CG,

מיכל ריסוס [בקרוב יגיע מיכל לחץ], כפפת מיקרופייבר של CG, ונוזל APC של מגוויארס.

יש לי כמה רעיון לגבי התהליך, רציתי לדעת אם אני טועה פה במשהו ואיך אפשר לתקן.

דלי אחד עם מים וONR בדילול המותאם לדלי, דלי אחד עם מים בלבד. מכניס את הכפפה לדלי עם הONR ואז עם כל הנוזלים עובר בעדינות על הפנל שברצוני לנקות, לאחר מכן עובר עם מטלית מיקרופייבר להוריד את מירב הנוזלים ואז עם עוד מטלית לייבוש? האם זו הדרך?

בנוסף האם יש בעיה לשטוף עם הONR את החלונות? [זה הירוק, שהבנתי שיש בו מעט ווקס] - או שיש דרך טובה יותר? ואיך לייבש? המטלית של הMICROFIBER לא מנגבת עד הסוף

בנוסף לניקוי פנים - האם הAPC של מגוויארס מספיק טוב? עדיף לנקות איתו את החישוקים או עם ONR?

תודה רבה!

פורסם

אני ממלא את המיכל במים עם onr ודלי נוסף במים רגילים.

מרסס את השטח שאני רוצה לנקות,טובל את הכפפה במים ומנקה,לאחר מכן שוטף את הכפפה בדלי של במים וממשיך לחלק הבא

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם (נערך)

היי חברים,



בפוסט אחר פרסמתי כי רכשתי

רנו קליאו

חדשה 1.2 ליטר



 

אשמח לשמוע מכם האם כדאי לבצע ציפוי כלשהוא? שמעתי כל מיני ציפויי ננו וכו' וכו'

מה ההמלצה האמת במצב של רכב חדש?

 

המטרה: לשמור עליו כמה שיותר כדי שגם בעוד 4-5 שנים אסתכל עליו ואהנה מהצבע והברק :)

 

עריכה: מנהלים ניסיתי לערוך את הכותרת ללא הצלחה, מנסה לשנות את המילה "ידע" למילה "יש"

עריכה אחרונה על ידי guytzhak
טעות בהקלדה בכותרת
פורסם

יש את הציפוי קרמיק פרו 9h שעוזר למנןע שריטות קטנות ומכות מפתיחת דלת התענוג לא זול כ 4 אלף.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

יש שלל טיפולי דיטיילינג שבסופם ניתן לישם ציפוי,המחירים נעים מ1500 והרבה צפונה.

השאלה כמה תרצה להשקיע, כמו כן יש ציפוי מדבקה שהיא אכן מגנה פיזית על הצבע ממכון ומפדעים ותינת להסרה ללא פוליש(תענוג עוד יותר יקר)

פורסם

כמה אתם ממליצים להשקיע ברכב כזה

יש לציין שזה בסך הכל רכב בכ-100 אלף ש"ח.

לכן אני מצד שני לא רוצה להתפרע יותר מדי אך כן לעשות משהו שיחזיק

 

מה האופציות לדעתכם?


×
×
  • תוכן חדש...