Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2137 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש פה פורום דיטיילינג משובח. ממליץ לך להתייעץ איתם ומהר.

 

יש חומרים ושיטות שנועדו בדיוק כדי לשמור על צבע חדש,

בניגוד לתיקון פגמים שכבר קיימים בצבע (שזה מה שפוליש עושה לדוגמא..).

 

תתחדש ובהצלחה!

  • תגובות 615
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם (נערך)

מורחק? למה? אולי בגלל שאתה לא טורח לקרוא את הדביקים -שם יש מידע שיכול לעזור לך

אפילו שרשור יעודי על מטליות. ובנוסף - כל מה רצית לדעת ולא העזת לשאול.

 

באפינג 1.http://www.ebay.fr/itm/3pcs-Microfiber-Super-Plush-Buffing-Cloth-Towel-/320472159713?vxp=mtr&hash=item4a9da115e1&rmvSB=true

 

 

באפינג 2.http://www.ebay.fr/itm/4pcs-Microfiber-Super-Plush-Detailing-Polishing-Buffing-Towel-Cloth-Korea-/391485733055?hash=item5b265e38bf

 

באפינג. 3. זול אבל ממזר.http://www.autostore.co.il/%D7%9E%D7%98%D7%9C%D7%99%D7%AA-%D7%9E%D7%99%D7%A7%D7%A8%D7%95%D7%A4%D7%99%D7%99%D7%91%D7%A8-%D7%9E%D7%A7%D7%A6%D7%95%D7%A2%D7%99%D7%AA-%D7%9B%D7%99%D7%9E%D7%99%D7%A7%D7%9C-%D7%92%D7%99%D7%99%D7%96-Chemical-Guys.html

 

באפינג 4.http://www.ebay.fr/itm/5pcs-of-Microfiber-QD-Drying-Buffing-Detailing-Cleaning-Towel-from-Atop-Korea-/321064443266?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item4ac0ee9d82&rmvSB=true

 

 

להמשיך?

עריכה אחרונה על ידי yogev20
פורסם

קניתי בשעה טובה שברולט ספארק החדשה צבע שחור מטאלי.

אני צריך דברים שיעזרו לי לשמור על הצבע ולנקות את האוטו בלי שריטות בלי כלום.

אשמח לקישור לאתר אינטרנט רק מהארץ,או חנות מוכרת בדרום.

אשמח להמלצה על ריפודים למושבים ולהגה.

פורסם

david44700 - תתחדש על רכבך החדש, אנא קרא בזמנך הפנוי ובדקדוק את השירשור הבא:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?584848-%D7%A8%D7%99%D7%9B%D7%95%D7%96-%D7%9B%D7%9C-%D7%9E%D7%94-%D7%A9%D7%A8%D7%A6%D7%99%D7%AA%D7%9D-%D7%9C%D7%93%D7%A2%D7%AA-%D7%95%D7%9C%D7%90-%D7%94%D7%A2%D7%96%D7%AA%D7%9D-%D7%9C%D7%97%D7%A4%D7%A9-%D7%9C%D7%91%D7%93

במידה ויעלו לך שאלות נוספות אני וחברי הפורום נשמח לסייע לך. :-)

Volkswagen Polo GTI 2020 - White

Skoda Fabia 2015 - Style, White & Black (sold)

 

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

שלום,

קיבלתי את הרכב החדש שלי,ספייס סטאר 2017 צבע אפור עכבר.

קראתי פה המון על שטיפה עצמית של הרכב ובתור אחד שלא מבין הרבה קצת ניהיה לי בלאגן.

 

אז כמה שאלות?

- הרכב הוא חדש, מומלץ לשטוף עם ואקס?

- אם כן? כל כמה זמן? איזה ואקס מומלץ? ספריי/משחה/(סוג נוסף שאני לא מכיר?) ושל איזה מותג?

- יש צורך בפוליש ברכב חדש?

- כל כמה זמן מומלץ לשטוף את הרכב שטיפה רגילה?

- המלצות באופן כללי עם מוצרים לניקיון הרכב

- כיצד לשטוף עם הואקס?

 

תודה רבה לעוזרים,

המטרה היא לשמור על הצבע יפה כמו ביום היוולדו :wink:

  • 5 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

אהלן חברים קניתי ספארק חדשה בצבע שחור.

עבר כבר חודש ולא ניקיתי את האוטו בכלל והוא נראה על הפנים מבפנים ומבחוץ.

אני קראתי מדריכים אבל לא מבין כלום,אני לא רוצה להתפזר אבל אני רוצה להשקיע בערך 300 שקל כדי לקנות אביזרים ודברים יעודיים לנקות את הרכב וגם את הריפודי דמוי עור ששמתי לרכב.

אשמח אם משהו יעזור לי פרטני,תבוא עליו הברכה.

פורסם

לכל החברים שקונים רכב חדש, דבר ראשון תתחדשו, דבר שני, השקעתם כמה עשרות אלפים, לדעתי כדאי להשקיע עוד אלפייה ולקחת לדיטיילר מקצועי שיישר קו, כאשר הצבע עוד 'בתול', יישם איזשהו ציפוי שיחזיק קצת יותר מאוטם רגיל, ואחר כך תטפלו אתם ברכב, ככה תקטינו את הסיכוי שתעשו נזק לצבע, ותקבלו הגנה מתמשכת.

פורסם (נערך)

שלום,

אני מחכה לקבלת רכב חדש בצבע לבן מטאלי (קורולה חדשה)

 

ניסיתי לחפש פה בפורום , אך לא עם הרבה הצלחה בכל מה שקשור במה נדרש כדי לשמור על הצבע ואיך (ובאיזו תדירות) אפשר וכדאי לנקות. ( השאלה מכוונת גם לחלק הפנימי של הרכב ). - כל השרשורים וההפניות שכבר כן מצאתי, היו בני מספר שנים ואני בטוח כי ההנחיות או המוצרים המומלצים כבר השתנו מאז.

 

אני לא בקיא במונחים ובמושגים - ואני לא מבקש לקבל הכל, רק פירורי לחם להתחיל איתם. (כמובן, שאני אעריך כל דבר מעבר)

 

תודה מראש

עריכה אחרונה על ידי netsan
הוספה על התוצאות שכן נמצאו
פורסם

כדאי לקנות שמפו וספוג מיקרו פייבר,לייבוש הרכב מטלית גדולה של מיקרו פייבר.

מבחינת הגנה אם כלכלית אין בעיה יש ציפויים שעמידים נגד שריטות ומפגעים קלים אבל עולים כמה אלפים,אם זה יקר אפשר למרוח אוטם צבע או ווקס למשל אחת לריבעון כמו שאני עושה.

לפעמים כששוטפים את הרכב ומעבירים יד על הפח,מרגישים כאילו יש גרגרים כאלה,במצב כזה עושים פלסטלינה (תסתכל בYOUTUBE ערך CLAYBAT).

בפנים עם מטלית מיקרו פייבר וחומר יעודים לפלסטיקים מנקים.

לשטוף עדיף לבד,אחרת במכונת שטיפה יהיו שריטות שנקראים SWIRLS.

לקניית מוצרים יש כמה חנויות כמו:

http://www.autostore.co.il/

http://www.apexmotors.co.il/

http://carplan.co.il/

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

היי

תודה על התגובה עניינית ומהירה - בהחלט עוזרת

 

אשמח אם תוכל להרחיב בקשר ל:

"

מבחינת הגנה אם כלכלית אין בעיה יש ציפויים שעמידים נגד שריטות ומפגעים קלים אבל עולים כמה אלפים,אם זה יקר אפשר למרוח אוטם צבע או ווקס למשל אחת לריבעון כמו שאני עושה."



 

?אני סקרן בקשר לצבע המטאלי, האם זה מצריך מסגרת טיפול שונה מצבע לבן רגיל

?אגב, מה בקשר לתדירות השטיפה

 

תודה שוב

פורסם

ווקס או אוטם צבע לא יגנו מפני שריטות אבל מעניקים ברק וסוג של הגנה מפני לשלשת,תחשוב על זה כמו קרם הגנה לבני אדם,זה לא ימנע סרטן עור אבל יעזור.

 

אין טיפול שונה לצבע מטאלי,פעם אני זוכר היה וקס לצבע מטאלי ורגיל,היום ווקס איכותי מתאים לשניהם,גם רשום על האריזה.

אתה יכול לשטוף גם כול יום,בדרך כלל אנשים שוטפים בסוף שבוע.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

המוצרים של חברת meguiars,sonax,carplan לא יקרים ולי היה ניסיון טוב איתם.



היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

גם אני מקבל קורולה לבנה חדשה בעוד כשבוע :)

יש לי וואקס פשוט שקניתי לפני כמה שנים (טרטל וואקס או משהו בסגנון)

האם הוא יתאים להגנה מפני לשלשת?

אם הייתי יכל (כלכלית) הייתי קונה ציפוי זכוכית (קרמי) שיגן מקרינה, לשלשת, אבני דרך ושיהיה הידרופובי , בינתיים המחירים גבוהים עבורי.

האם שמפו לשיער (נגיד שמפו שלא צורב -המיועד לילדים) יכל להתאים לשטיפת הרכב ?

אני שוטף רק בבית -עם צינור ארוך שמתחבר לברז האבטיה.

אקנה גם פלסטלינה על מנת לעבור על הרכב בסיום השטיפה.

לגבי ניגוב הפלסטיקים 0פנים הרכב- אני רוצה שהפלסטיקים ישארו ניטליים כמו שהם באים מהמפעל ולא יבריקו

איזה תכשיר (לא יקר) יעשה עבודה טובה .

אין שום בעיה להזמין מחו"ל.

תודה רבה

תתייחס לאחר כפי שהיית רוצה שהאחר יתייחס אליך :wink:


×
×
  • תוכן חדש...