Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2137 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מירושלים, לא יודע עד כמה זה קיים פה שטיפת דייטלינג.

לאחר שהבנתי שמה ששמעתי מאנשים לגבי שטיפות במכונות\מנהרות שטיפה נכון,

ניסיתי קצת לקרוא מספר די גדול של עמודים מהפוסט הזה ודי יצאתי מבולבל מכל הפרטים,

לא ידעתי שזה נושא כזה מורכב.

הרכב הוא מאזדה 2 בצבע כסף אפור, לא חושב שהוא הגיע עם ציפוי או משהו מיוחד לצבע וגם לא בדקתי.

בהנחה שאני לא רוצה להשקיע אלפי שקלים בנושא,

ובאמת מה שחשוב זה שמירה על הצבע ואולי גם שמירה מנזקי השמש מאחר ואין לי חנייה מקורה,

על מה אתם ממליצים?

אני לא אחד שישקיע מספר שעות בשבוע בנושא ומצד שני אני לא רוצה להזניח את הרכב שהוא חדש.

מה הפתרון לאדם הסביר?

כמו כן קראתי ממש מהתחלה והשרשור התחיל די מזמן אז אשמח גם להמלצות עדכניות לסבון וכו',

הבנתי שיש מספר חברות מומלצות, חלק מחו"ל וחלק מיבואנים בארץ...

תודה

  • תגובות 615
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

טוב קראתי עוד קצת חומר מכל הפוסט הענק פה והתחלתי להכין מעין רשימת קניות,

הבנתי שהחנות המומלצת בפורם היא אוטוסטור? יש לי חנות קרובה פה בירושלים apexmotors

אבל לא חושב שהם מחזיקים את כל המותגים ולא יודע לגבי המחירים שלהם אם זול או יקר...

בכל אופן אני מתכוון לקנות

ONR

אוטם

חומר ניקוי לגאנטים SONAX

הבנתי שמגבות ופלסטלינה אפשר להזמין מאיביי, אשמח להמלצות, אם זה באמת ברמה דומה למה שיש בחנות בהרבה פחות כסף

אשמח להמלצות לגבי חברות של הפריטים שאני מחפש

והאם באמת אפשר לסמוך על המלצות של מוכרים בחנות?

תודה

פורסם

Spiderman,

 

Onr אין להשיג בארץ.

מגבות - לא חייב להזמין מחו"ל, אך מגבת uber של חברת brightmax מומלצת ביותר (כביסה טובה לפני שימוש ראשון).

פלסטלינה - מציע לך להזמין כפפת פלסטלינה של farecla

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

חבר אמר לי שגם כשהרכב חדש צריך לעשות פוליש כי הןא עובר הרבה עד שמגיע אליך

זה נכון? אני רוצה לעשות אוטם ווקס השאלה אם צריך פוליש לפני?

פורסם

קצת בהרחבה: לשים אוטם בצורה מוצלחת - שיחזיק מעמד ובסוף יהיה כיף להעביר את היד על הצבע - פוליש (עדין) יחליק את הצבע, יעלים סוירלים שעלולים להיווצר בגלל הרחיצה האוטומטית של חלק מהיבואנים וישפר את ההצמדה של האוטם לצבע.

פורסם

ערב טוב,

 

רכשתי רכב חדש ואני אמור לקבל אותו בקרוב.

 

אני מעוניין לבצע לרכב עבודת יישום ציפוי והגנה על מנת לשמור על הרכב מפני פגעי מזג האויר וכו'.

 

מדובר במאזדה 3 חדשה בצבע שחור.

 

אשמח להמלצות וחוות דעת של המנוסים שביניכם באשר לסוג הטיפול המומלץ ובעלי מקצוע מומלצים, כולל סדר גודל של עלויות, כמובן במידת האפשר.

 

תודה לעונים.

Hemi, זה השם. כמו ה-מנוע של קרייזלר.

פלימות' פיורי גראן סדאן הרדטופ 1973

פורסם

תודה על המענה.

 

איני בטוח שאני מבין את ההבדלים, האם ציפוי קשיח משמעו ציפוי ננו?

 

אני מהמרכז, תקציב אדע להתאים :).

Hemi, זה השם. כמו ה-מנוע של קרייזלר.

פלימות' פיורי גראן סדאן הרדטופ 1973


×
×
  • תוכן חדש...