Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2137 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

נסה את הספריי על הדש שלך ותגיד לי איך הוא. סקרן לדעת. אבל נסה על פינה נסתרת קודם כל. פחות שרואים. תבדוק את השפעות החומר. זה ספריי ניקוי ד"א, פחות הברקה ושימור, יותר ניקוי. בשביל שימור והברקה היית צריך לקנות משהו אחר.

הכפפת וולטר הזו מסין, בטח מעפנה , נראה לי שהיא תשאיר לך LINT מעצבן לאללה. ככה זה היה עם אחת המטליות שלהם שקניתי פעם. הכפפה לדש של סונקס טובה. הספריי קוקפיט שלהם פחות אהבתי אותו. תגיד לי מהדעתך עליו.

עריכה אחרונה על ידי ניסאן מיקרה
  • תגובות 615
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
נסה את הספריי על הדש שלך ותגיד לי איך הוא. סקרן לדעת. אבל נסה על פינה נסתרת קודם כל. פחות שרואים. תבדוק את השפעות החומר. זה ספריי ניקוי ד"א, פחות הברקה ושימור, יותר ניקוי. בשביל שימור והברקה היית צריך לקנות משהו אחר.

הכפפת וולטר הזו מסין, בטח מעפנה , נראה לי שהיא תשאיר לך LINT מעצבן לאללה. ככה זה היה עם אחת המטליות שלהם שקניתי פעם. הכפפה לדש של סונקס טובה. הספריי קוקפיט שלהם פחות אהבתי אותו. תגיד לי מהדעתך עליו.

 

הספריי אני מתיז קצת על הכפפה ומשפשף?

איזה חומר אתה מציע לשימור ?

מה עם השמפו איך הוא?

פורסם

חכה שיהיה אצלך אבק, אין מה לנקות סתם ת'דש אם הוא נקי. הספריי הזה לא אהבתי כי אצלי השאיר מעט כתמים לבנבנים, לא משהו עיקש, אלא כאלו שמוסרים בקלות עם משמר פלסטיקה. לשימור יש אינספור חומרים, אני ניסיתי גם את הזולים והם הספיקו לי. יש של סונקס ב 23 שח בהום סנטר. אפילו STP הוא סבבה. תלוי כמה כסף את רוצה להוציא, יש גם יקרים פי 3 עד 5 או 6 מזה. http://www.autostore.co.il/%D7%AA%D7%A8%D7%A1%D7%99%D7%A1-%D7%9E%D7%97%D7%93%D7%A9-%D7%A4%D7%9C%D7%A1%D7%98%D7%99%D7%A7-SONAX.html

בהום סנטר זה יותר זול. בחצי חינם יש גם של STP, הישן והטוב, אני דווקא מחבב אותו. עשה פה חיפוש וימליצו לך על מוצרים יקרים ואיכותיים יותר אם בא לך.

פורסם
חכה שיהיה אצלך אבק, אין מה לנקות סתם ת'דש אם הוא נקי. הספריי הזה לא אהבתי כי אצלי השאיר מעט כתמים לבנבנים, לא משהו עיקש, אלא כאלו שמוסרים בקלות עם משמר פלסטיקה. לשימור יש אינספור חומרים, אני ניסיתי גם את הזולים והם הספיקו לי. יש של סונקס ב 23 שח בהום סנטר. אפילו STP הוא סבבה. תלוי כמה כסף את רוצה להוציא, יש גם יקרים פי 3 עד 5 או 6 מזה. http://www.autostore.co.il/%D7%AA%D7%A8%D7%A1%D7%99%D7%A1-%D7%9E%D7%97%D7%93%D7%A9-%D7%A4%D7%9C%D7%A1%D7%98%D7%99%D7%A7-SONAX.html

בהום סנטר זה יותר זול. בחצי חינם יש גם של STP, הישן והטוב, אני דווקא מחבב אותו. עשה פה חיפוש וימליצו לך על מוצרים יקרים ואיכותיים יותר אם בא לך.

 

 

אוקיי אחי תודה,חוץ מהדשבורד אפשר לנקות איתו על כל חלקי הפלסטיק ברכב?כולל הדלתות והצדדים של הבגא'ז??

מה עם השמפו שאני משתמש איך הוא?

ממליץ ליבוש אחרי השמפו והמים במגבת מייקאובר?

פורסם

אני השתמשתי בו על הכל. אבל יש חלקי פלסטיק מסוימים , לא יודע למה, שהוא פחות מתאים להם. צריך לנסות ולראות. תתיז אותו על מטלית בכמות נדיבה ותנגב. הוא משאיר ברק נחמד כזה, של מאט ולא שייני/נוצץ.

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

היי,

אני צריך כלים לשמירה על סוויפט לבן פנינה חדשה.

בכללם:

מטלית

סבון חיצוני

שואב אבק ידני טוב - מכירים?

כפפה

מטלית חיצונית ומטלית פנימית

 

כמו גם - המלצות לשימור צבע ברכב חדש? הרכב יישאר איתי שנים..

 

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

פורסם

מה המחיר הראלי על ציפוי איכותי לרכב חדש בצבע כסף מטלי?

מדובר על דאסטר חדשה

האוטו יעבור שטיפות ידניות (אבקש שישטפו עם כפפה ולא מטאטא)

הרכב הקודם שלי הרכב סבל מקילוף הצבע בגלל שלשלת ציפורים וליכלוך של עטלפים עד רמה שהגיע לצבע היסוד

פורסם

מתחיל ב 1000 ש"ח לשכבה בחלק מן המקומות ועולה.

ברוב המקרים יש צורך בפוליש לפני, מה שמייקר את העסקה.

Volkswagen Polo GTI 2020 - White

Skoda Fabia 2015 - Style, White & Black (sold)

 

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

מעלה המלצה לציפוי קרמי לרכב,

http://www.ebay.com/itm/10X-Car-Super-Hydrophobic-Glass-Coating-Car-Liquid-Ceramic-Coat-Auto-Paint-Care/382213035452?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&var=651048050205&_trksid=p2057872.m2749.l2649

 

2 בקבוקים של 30 מ"ל כל אחד, הספיקו לי לציפוי תלת שכבתי לכל הרכב- טויוטה אוריס צורה חדשה (למעט הזכוכיות שעליהן חששתי למרוח את החומר) בעלות של 80 ש"ח בסך הכל!

 

תוצאות מדהימות והיישום ממש לא קשה כמו שאומרים,

מפרט את השלבים אותם ביצעתי:

-שטפתי את הרכב עם סבון כלים באמצעות כפפה.

-פלסטלינה עדינה ביסודיות, וכן לא ביצעתי פוליש כי הרכב היה מדוגם וחלק כמו טוסיק של תינוק אחרי הפלסלינה :) .

-שטיפה עם מים נקיים.

-העברת סמרטוט בתמיסת מים ואלכוהול פעמיים על כל האוטו.

-ביצוע תיקוני צבע בפגושים בצבע לפי קוד הצבע (מכחול הכי דק שיש).

-מריחה של החומר הקרמי בקווים אנכיים- כל פעם חזית רכב אחת (דופן ימין, דופן שמאל, חזית ואחורי הרכב)

- וכמובן הברקת החומר עם מטלית מיקרופייבר בצפיפות 800gsm - חשוב לא להמתין יותר מכמה דקות כי אז הוא מתקשה וקשה מאוד להבריק אותו.

בנוסף, חשוב לא לעבור לחלק הרכב הבא עד שהברקתם את הקודם ובדקתם עם כיוון האור שאין סווירלים/ שאריות.

 

בגדול, כפי שאתם מבינים אני ממליץ מאוד. בעלות של כ-80 שקלים ועוד מטלית מיקרופייבר שנזרקה לפח אחרי השימוש בחומר, ביצעתי יישום של 3 שכבות של ציפוי נאנו לרכב.

העמידות שלו נראית גבוהה מאוד, היו לי מעט מריחות על השמשה הקדמית- הצלחתי להוריד רק ע"י שפשוף רציני עם סקוץ' כלים ומים חמים.

מחר בע"ה אעלה תמונות של התוצרת :)

 

אגב- שאלה למביני העניין כאן- נשאר לי מעט חומר, האם כדאי למרוח גם על הזכוכיות של הרכב?

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

שלום לכולם.

קבלנו ספארק חדשה 2017.

רוצה להתייעץ לגבי שמירת הרכב.

 

הרכב חונה רוב הזמן בחנייה תת קרקעית.

 

יש לנו 2 אופציות.

1.לשטוף לבד היתרונות שמירה מקסימלית על הרכב ולא שטיפה מסחרית שאחר כך אתה מתבאס:?

הבעיה מצריך זמן, לקנות,חומרים, ואין לנו צינור לשטיפה כי זה בניין משותף.

אשמח לדעת מה צריך לקנות בשביל טיפוח הרכב פנים וחוץ אין לי בעיה לקנות מאייביי ודומיו.

2.לשטוף בצומת שילת בשטיפה ידנית שאני שותף את הרכב שלי (פזומט) סה"כ השטיפה סבירה גם יש אופציה לשטיפה חיצונית בכפפת מייקרופייבר הבעיה זה העלויות 60 ש"ח לשטיפה והשטיפה היא סבירה בסה"כ.

 

אשמח לייעוץ והכוונה גם בקניית אבזרים לשטיפה.

 

תודה

שי

ספארק 2017.jpg

ח'ברה תיזהרו בכבישים!!

 

מתגלגל לי בבורה 1600 לאט ובטוח.:? נמכרה ב21.8.12 :lol:

ניסן קשקאי 2010 רכב למישפוחה:wink:

פורסם

1- אתה יכול לקנות מרסס ידני לגינה וזה יהיה סוג של גרניק, ככה אני שוטף.

בנוסף למקרים כאלו יש חומר שנקרא onr תריץ עליו חיפוש, בגדול זה חומר שמיועד לניקוי כאשר אין מקור מים כמו צינור.

2- אם אתה מרוצה מהשיטפה ואין סווירלים אחריה זאת גם אופציה נוחה.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם (נערך)

כמה שאלות:

1.בשטיפה בצומת שילת אחרי השטיפה הפנימית הוא משתמש בחומר לבן יש לו ריח קוקוס, הבעלים טוען שזה רק נותן ברק לפלסטיקים של הרכב,האם ברכב חדש כדי להשתמש בחומר הזה?

2. איזה חומר מומלץ להשתמש לפלסטיקים דשבורד ובכלל פנים הרכב?

3.אשמח להמלצה לכפפת מייקרופייבר+ שמפו לרכב+חומר לג'נטים.

4.ווקס לרכב חדש כדי לעשות? האם זה מומלץ למי שאין נסיון?

 

נ.ב אך להוריד קוביה ספוג שדבוקה לדלת הנהג מבלי לעשות נזק?(רואים אותה בתמונה)

 

תודה רבה לעוזרים!

עריכה אחרונה על ידי bmw700

ח'ברה תיזהרו בכבישים!!

 

מתגלגל לי בבורה 1600 לאט ובטוח.:? נמכרה ב21.8.12 :lol:

ניסן קשקאי 2010 רכב למישפוחה:wink:

פורסם
1- אתה יכול לקנות מרסס ידני לגינה וזה יהיה סוג של גרניק, ככה אני שוטף.

בנוסף למקרים כאלו יש חומר שנקרא onr תריץ עליו חיפוש, בגדול זה חומר שמיועד לניקוי כאשר אין מקור מים כמו צינור.

2- אם אתה מרוצה מהשיטפה ואין סווירלים אחריה זאת גם אופציה נוחה.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

אין שטיפה "רגילה" בארץ שתוציא רכב עם כמות שווה של סווירלים מאיך השרכב נכנס עד הרגע שהוא יוצא.

 

 

אם אין לך מקור מים אתה יכול לשקול 2 אופציות.

1. Rinsless Wash - בכנות, זה יותר התעסקות עם שטיפת הרכב מאשר לשטוף אותה בעצמך נורמלי.

2. שיטת 2 הדליים הישן והטוב.

 

לא משנה באיזה אופציה תבחר אתה תצתרך להשקיע(או לבזבז, לא משנה איך אתה תקרא לזה) כסף.

בשניהם תצתרך להשקיע זמן.

אז אם אתה משקיע כבר אז תשקיע נכון וחכם.

פורסם

שטיפה ללא מים, RINSELESS, זה יותר התעסקות? ההפך, זה הרבה יותר מהר וקל משטיפה עם מים. אם יודעים לעבוד נכון עם ONR או נוזל אחר, זה לוקח מקסימום 20 ד' לשטוף ולנגב את הרכב. הרבה יותר חסכוני במים גם.

פורסם
שטיפה ללא מים, RINSELESS, זה יותר התעסקות? ההפך, זה הרבה יותר מהר וקל משטיפה עם מים. אם יודעים לעבוד נכון עם ONR או נוזל אחר, זה לוקח מקסימום 20 ד' לשטוף ולנגב את הרכב. הרבה יותר חסכוני במים גם.

 

וכל כמה ימים אתה תעשה את השטיפה ללא מים הזאת? אחרי מספר ימים מסוים האוטו נהיה מלוכלך בדרגה שאתה לא יכול לעשות שטיפה ללא מים מבלי לגרום לשריטות מכוונות. אז כל מספר ימים אתה תעשה 20 דקות... במקום לעשות פעם בשבועיים עבודה של 45-60 דקות (עם הזמן אתה נהיה מהיר יותר בזה). אבל עזוב את זה... אם הוא לא יודע את הטכניקה הנכונה לעשות rinsless. אז כל כמה ימים הוא יעשה עוד ועוד ועוד שריטות שזה מביס את המטרה של לשמור על האוטו כמה שפחות "נגוע".

לדעתי זה פשוט התעסקות מיותרת :( אם אתה רוצה לשטוף אז תשטוף נורמלי. לי אישית זה חורה לראות מישהו לוקח ומנגב אוטו מלוכלך עם מגבת אפילו שהוא שם ONR עליו.

 

rinsless זה לא תחליף ראוי בעיני לשטיפה רגילה.


×
×
  • תוכן חדש...