Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2139 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תודה על התשובה המפורטת!

אבל אני מהמפונקים-עצלנים-סנובים שלא מתאים להם להתלכלך, ולכן התכוונתי בעיקר מה כדאי לי ללכת לעשות [ואיפה]?

האם לתת את האוטו לציפוי ננו או רק ווקס? או שיש בכלל משהו יותר טוב/זול?

  • תגובות 615
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מתנצל על הבוטות אבל לעצלנים וסנובים/מפונקים לא מתאים להתעסק בדיטיילינג.

הרי מה הטעם לשלם על טיפול דיטיילינג לרכב (כמה אלפים) ולאחר מכן לשטוף את הרכב באיזה סככה

עם מטליות מטונפות ו"שניים סינים" עם מטאטא גדול!? כל מה שעמלת ושילמת ירד לטמיון.

 

 

בתחום הנ"ל כמו ברוב התחומים אין קיצורי דרך.

רוצה רכב מטופח/שמור? תפנה לו מעט מזמנך. או תדאג לקחת אותו למקומות

שיודעים לשטוף לפי הספר.(אין הרבה וגם אם יש, זה יעלה בהתאם)

 

בהצלחה.

פורסם
מתנצל על הבוטות אבל לעצלנים וסנובים/מפונקים לא מתאים להתעסק בדיטיילינג.

הרי מה הטעם לשלם על טיפול דיטיילינג לרכב (כמה אלפים) ולאחר מכן לשטוף את הרכב באיזה סככה

עם מטליות מטונפות ו"שניים סינים" עם מטאטא גדול!? כל מה שעמלת ושילמת ירד לטמיון.

 

בתחום הנ"ל כמו ברוב התחומים אין קיצורי דרך.

רוצה רכב מטופח/שמור? תפנה לו מעט מזמנך. או תדאג לקחת אותו למקומות

שיודעים לשטוף לפי הספר.(אין הרבה וגם אם יש, זה יעלה בהתאם)

 

בהצלחה.

על זה בדיוק אני מדבר!

איפה יש מקום כזה, ומה מומלץ לי לעשות שם בתור התחלה (כעת, כשהרכב חדש)?

פורסם

אני לא מכיר כל כך מקומות ראויים לשטיפה מלבד מכוני שטיפה רגילים שלרוב אני מגיע מהם ושוטף שוב את הרכב. מעבר לזה בשלב ראשון תעשה טיפול דיטיילינג לרכב שייתן לך הגנה מעל הצבע.

פורסם

כתבת שאתה מעוניין בשטיפה נכונה, איכותית ומלאה (כלומר כולל כל השלבים) באופן רגיל. אתה מודע לעלויות?

זה לא כמה עשרות שקלים. גם לא מאות דרך אגב.

תמיד עשיתי הכל לבד (שטיפה + פלסטלינה + אוטם צבע), אז אני לא יודע מה רמות המחירים שבעלי מקצוע לוקחים.

אני מניח שכמה אלפים לשטיפה מלאה שכוללת פוליש וציפויים מיוחדים למיניהם (נאנו).

כמה מאות עבור שטיפה רגילה.

שוב, להערכתי.

נדמה לי אתה יכול להביא אותו עם 172 כ"ס, וזה יותר ממה שאתה מבקש ב 22 כ"ס, אז אל תלחץ עד הסוף.
פורסם
על זה בדיוק אני מדבר!

איפה יש מקום כזה, ומה מומלץ לי לעשות שם בתור התחלה (כעת, כשהרכב חדש)?

מאיפה אתה בארץ?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם

אהלן חברים,

 

אני אשמח לקבל את העצות והניסיון שלכם. :-)

 

ברשותי כרגע פולו משנת 2011 בצע כחול מטאלי וריפודים בהירים.

כמובן, עד שנת 2015 הכל היה מצוחצח ושמור כהלכה, ואז.... נולדו תאומים בנים. :twisted::twisted::twisted:

אני רואה תמונות של הרכב מ-2015 ובקושי מזהה... :lol: במיוחד הריפודים.

 

בקרוב אמורים לקבל רכב חדש מיבואן - סובארו XV.

 

לכן רציתי לשאול:

 

1. עבור הסובארו החדשה ובכלל עבור רכב חדש, איזו שיטה / טכניקה לציפוי הרכב נחשבת כיום למשתלמת ביותר?

כלומר, אני מתכוון לציפוי ננו, ננו קרמי וכל אלה, לשם שמירת הצבע החיצוני כמה שיותר קרוב למקור?

 

מי מכם ששיפצר את הרכב, מה הניסיון שלכם? זה שווה את ההשקעה? האם זה יקר?

יש לכם המלצות על מקום באיזור חולון / ראשון לציון?

 

2. עבור הפולו - האם קיים איזה טיפול ש-"מחזיר" או "משחזר" את הרכב לקדמותו?

בעיקר את הריפודים הבהירים, שמלאים בכל מיני כתמי... ייבוש מים כאלה, כלומר כתם שרואים רק את הקצוות שלו.

האם זה מה שנקרא טיפול דיטיילינג? מה סדר הגודל של טיפול כזה?

גם בזה, האם יש לכם המלצות על מקום באיזור חולון / ראשון לציון?

 

תודה!

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

היי , אז קניתי שבוע שעבר Audi A1 ההצורה החדשה 2015 ואני עכשיו ממש מפחד על החנייה איתה..

 

כמה שאלות , חבר אמר לי שיש דבר כזה שנקרא ציפוי נאנו שהעלות שלו 2500 שקל בעצם מורחים כזה חומר על הרכב וכשהוא מתייבש הוא ניהיה זכוכית ויש אחריות של 3 שנים ב V-8 Hotel משהו כזה ..

 

השאלה שלי זה הדבר היחיד שיש נגד שריטות ? אני מחפש משהו שיהיה נגד שריטות של פתיחת דלתות בחניה או אבנים קטנות שעפות שנוסעים מאחורי משאית , וגם אני לא רוצה להשתגע מבחינת המחיר

 

ראיתי פעם איזה מישהו שעשה ציפוי ניילון שקוף PPF אולי ? אבל אין לי מושג במחירים ואין לי מושג מה נחשב טוב ומה לא , אני מאזור המרכז הייתי שמח לעצות מה לעשות ואיפה

 

תודה רבה

פורסם

ציפוי ppf אכן נגד שריטות, אך עלותו יקרה.. (יש אפשרות לצפות את החלקים שמועדים לנזק).

יש גם אפשרות של ציפוי שנקרא ויניל שזה יותר כיסוי של האוטו בציפי שדומה באיך שמיישמים אותו על הרכב, רק שכאן אפשר לשחק עם צבעים..

אני יכול להעיד על עצמי שיש לי על הפגושים והמכסה מנוע ציפוי ppf ועל שאר הרכב נאנו.. וגם בנאנו פתחו עליי דלתות ונשאר נזק יחסית קטן.. וגם ב ppf היה איזה ילד שהצליח לגרד עם הפדאל של האופניים שלו את הפגוש וגרם לחור ב ppf, אבל לא בפגוש.. פשוט נשארתי עם חור קטן..

פורסם

נאנו ישנן הרבה חברות וזה תלוי מה אתה רוצה לשים ואמנם האוטו שלך חדש, אבל יש לו פזם על הכביש ויכול להיות שיש צורך בעבודת הכנה לפני הנאנו (פוליש..), מבחינת ה ppf לי עלה כ 900 שקל למטר, כיסיתי אצלי (גולף 2016) 2 פגושים ומכסה מנוע ועלה לי כמעט 7K. אני לא יודע להגיד לך אם המחירים הוזלו בשנתיים הללו, למרות שאני מאמין שלא... ( חייב לציין שעשיתי את זה באחד המקומות היותר יקרים בארץ).

לגבי מקומות חשובים, כל מקום יכול להיות נגיש לדלתות של רכבים שמחנים ליד או לחצץ שעף בכביש, ככה שהכל בעירבון מוגבל.

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם (נערך)

המלצות על מטלית/מגבת לניגוב סופי של הרכב אחרי שטיפה או בבקרים (להורדת טל/גשם)?

הדרישה העיקרית היא יכולת ספיגה מעולה ואפשרות לכביסה במכונה.

 

יש אפשרות לקנות בארה"ב.

 

מחיפוש בפורום מצאתי מספר אופציות שיכולות להתאים:

 

מגבת וופל לייבוש

 

מטלית מיקרופייבר

 

מטלית מאלי אקספרס

 

תודה.

עריכה אחרונה על ידי gadik6


×
×
  • תוכן חדש...