Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2137 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה חשבנו לקפוץ מחר להום סנטר לקנות את המוצרים הבאים

1.שמפו יש 2 אופציות

https://www.homecenter.co.il/catalogue/product/19622

40ש"ח

https://www.homecenter.co.il/catalogue/product/19657

30ש"ח

יש עדיפות?

2.SONAX סט 3 מטלית מיקרופייבר לניקוי חיצוני 20ש"ח

3 20 ש"ח כפפת מיקרופייבר כחול דגם קלריטי - WALTE

4 https://www.homecenter.co.il/catalogue/product/19628 מנקה פנים הרכב

 

האם המוצרים מומלצים?

תודה!

ח'ברה תיזהרו בכבישים!!

 

מתגלגל לי בבורה 1600 לאט ובטוח.:? נמכרה ב21.8.12 :lol:

ניסן קשקאי 2010 רכב למישפוחה:wink:

  • חודש מאוחר יותר...
  • תגובות 615
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אהלן, רכשתי רכב חדש ואני רוצה לשמור עליו מפני שריטות ועוד ועוד. הבנתי שכיום שתי השיטות הנפוצות ביותר הם ניילון או ננו(מספר שכבות) . אשמח אם מישהו פה יפרט קצת יותר. למיטב הבנתי ניילון יכול לצאת יקר יותר אבל נשמר הרבה יותר זמן.

 

תודה מראש!

פורסם

מדובר לא בניילון אלא ב PPF שזה בעצם paint protection film, ציפוי מדבקה חזק וקשה ביותר בעובי של בין 100-200 מיקרון ולפעמים יותר.

הייעוד שלה היא עמידות נגד פתיחת דלתות / שפשופי חניה קלים ואבנים מהכבישים או ממכוניות, שעפות עלייך במיוחד במהירויות גבוהות.

שום ציפוי קרמי לא יגן נגד הדברים מעל, אבל הוא כן ישמור על הצבע מבחינת הגנה מהשמש וצואת יונים / שריטות קלות עד מאוד ועמידות בפני לכלוך כביש כגון שמנים שעפים על הפח או גשם אבק וחול (יותר קל להוריד בד"כ בשטיפות), ציפויים קרמים מחזיקים מעמד עד שנה/ שנתיים בתנאי שאתה שוטף בצורה הכי אופטימלית שניתן - לא במכונות שטיפה אמריקאיות ולא עם מטאטא אלא עם מטליות מיקרופייבר אכותיות בלבד וסבון רכב + קוויק דיטיילר מתאים.

 

ציפוי PPF הוא העמיד מבין כולם, וכן האופציה הטובה ביותר להגנה על צבע הרכב שלך.

המחיר של הציפוי הנ"ל יקר לעומת ציפוי קרמי - המחירים משתנים בסוג החברות הקיימות, אבל נשמר לאורך זמן, ניתן לשטוף אותו בחופשיות ולפעמים אפילו לבצע "פוליש" עליו על מנת להחליק שריטות עדינות כגון סווירלים בציפוי עצמו.

Opel Adam S 2017

פורסם
למיטב הבנתי ניילון יכול לצאת יקר יותר אבל נשמר הרבה יותר זמן.!

זה לא ״יכול״ לצאת יקר יותר, זה יוצא יקר יותר ומשמעותית. זה כל דבר בין פי שלוש לפי חמש בערך, אבל ההגנה בהתאם.

לגבי סוגי הגנה, יש בחור מקסים ומקצוען בשם שלומי אדרת שגם נמצא פה בפורום, ושווה להתייעץ עימו.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם

ננו זה לא הגנה. זה סוג של ווקס מאוד מתקדם. PPF זה הגנה, אבל עם המחיר שלו לפעמים עדיף כבר לצבוע. היה לי ppf על פגוש ואחרי חצי שנה מישהו נכנס בי עם וו גרירה וקרע את הפרוש יחד עם ppf. הנזק: 1000 שקל תיקון פגוש ועוד 1200 ppf כולל הורדה שלו. כלומר יותר מכפול.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

פורסם

בגדול מדובר בשני דברים שונים במהות שלהם.

ה-PPF נועד לייצר הגנה מפני שריטות,שיפשופי חנייה קלים/בינונים,צ'יפים מאבנים בזמן נסיעה,ונדליזם,פתיחת דלתות, לשלשת ציפורים,דהייה,צריבות לכה כאלו ואחרות.

כפי שמצויין ל-PPF יתרונות רבים לכן מחירו גבוה יותר מכל נאנו/ווקס וכו' שמיושם על רכב. לרוב רכבים חדשים וחדישים הינם המתאימים יותר לציפוי המדבקה, מהסיבה הפשוטה שלרוב הם במצב הכי קרוב לחדש אותו רוצים לשמר למשך זמן.

המדבקות מגיעות עם אחריות של 5-7 שנים.

העלות משתנה לפי מטר מרובע, ומורכבות ההדבקה של כל רכב. היתרון הוא שניתן להדביק חלקים בעייתים ובכך להוזיל עלויות, ואת השאר לצפות בשכבה כפולה של נאנו.

פורסם

אם לא מדובר ברכב יוקרה לא הייתי חושב על ציפוי לכל האוטו, הסטאנדרט הולך לטמבונים ומכסה מנוע יש כאלה שמוסיפים דלתות מחיר של הארץ הוא דיי גבוהה, אפשרי להזמין נגיד סקוטצ' גארד לטנבון בסביבות ה450-500 עם משלוח ויקחו במקום טוב בערך 200 על עבודה. מה שיוצא שני טמבונים בערך 1400 שקל(1K~ חומר 400 עבודה)

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

שלום חברים,

אני אמור לקבל רכב חדש (פיג'ו 3008 ) מהחברה השבוע.

הרכב מגיע בצבע לבן פנינה.

ניסיתי להסתכל בהודעות קודמות, אבל הרבה מהן ישנות עם קישורים שלא עובדים יותר, ודי הלכתי לאיבוד שם.

אני רוצה לרכוש בארץ או בחו"ל (אייבי/אלי אקספרסס) ערכה בסיסית ולא יקרה לרכב, הכוללת:

1. שמפו / סבון חיצוני לרכב

2. חובר לניקוי הפלסטיקים הפנימיים

3. חומר לניקוי הגא'נטים

4. כדאי למרוח ווקס או חומר הגנה כלשהו שיעזור לשמירה עתידית על הרכב? אם כן איזה והאם מסובך ליישם ? צבע הפנינה מגביל באיזשהו אופן ?

5. שכחתי משהו? :roll:

 

אם אפשר בבקשה לחומרים במחירים סבירים (עלות ביחס לתמורה), אני לא מעוניין להשקיע הון על הנושא, אבל מוכן להשקיע קצת מעבר לסבון כלים וחלב עור ביתי לפלסטיקים :lol:

אני מתגורר בדרום.. כך שהמלצות על חנויות בארץ פרט לאוטו דיפו בבקשה רק מהדרום.

אפשר גם קישורים לאייבי/אלי אקספרסס אם זה יותר זול או לא נגיש באזור שלי.

 

תודה מראש חברים !! שבוע טוב.

פורסם

יש פה לא מעט שרשורים בנושא. כולל המלצות ולינקים לחנויות בריטיות לנושא .

אל תתלהב יתר על המידה. בדקה אחת הרכב יכול להקלע לתאונה וכל מה ששמת על הלכה כבר לא ישנה.

פורסם
יש פה לא מעט שרשורים בנושא. כולל המלצות ולינקים לחנויות בריטיות לנושא .

אל תתלהב יתר על המידה. בדקה אחת הרכב יכול להקלע לתאונה וכל מה ששמת על הלכה כבר לא ישנה.

הסובבתי פה בפורום איזה חצי שעה בחיפוש תשובות.. יש פה הרבה שרשורים מאוד ישנים וגדולים, עם קישורים לא פעילים. בנוסף לא מצאתי המלצה לאזור הדרום או שפשוט כדאי להזמין מאתר באינטרנט.

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

לא הבנתי את מהות ההשוואה.

שטיפה בגרניק בתנאי בית וכלים ייעודיים פוגעת פחות משטיפה במכון שיוף.

 

לגשם אין שום השפעה חוץ מטנוף של הרכב.

פורסם

יש לי בבית גרניק 130bar של קארצ׳ר וכבר נמאס לי לשתוף איתן את האוטו הוא חלש (הגרניק חדש בן פחות מחודש), זה יזיק לצבע הרכב אם אני יעבור לגרניק 200bar?

פורסם

מה שיזיק לצבע זה אם לא תלמד לשטוף.

130bar זה מעולה לשטיפת רכב, שמור את הכסף לשמפו איכותי, מטלית ניגוב של חברה טובה, כפפת שטיפה מיקרו פייבר, ושתי דליים.

יש את כל המידע בפורום, וגם ביוטיוב.

תעשה חיפוש, מה שלא תבין נסביר לך :)

-I'd rather loose by a mile because I built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car, is your story, so don't let someone else write the book. -Moog 

 

פורסם

אבל זה לא מספיק חזק להוריד ליכלוך של אבק שנמצא על הטמבונים והדלתות, בא לי גרניק טוב כמו בשטיפות מכוניות שעוד בתחילת השטיפה שמשפריצים עם הגרניק האוטו כמעט נקי


×
×
  • תוכן חדש...