Jump to content

dprt

  • פרסום הודעות

    655
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

1 נייטרלי

1 עוקב

אודות dprt

  • דירוג
    נהג נמרץ (> 500 הודעות)
  • תאריך לידה 02/02/1993

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. הסאב חובר בשמונה אוהם בתימה אטומה. כרגע יש לי בעיה חדשה, כשאני שומע בוולים "רגיל" נגיד במערכת אזור ה 17-22 (יודע שזה לא אומר כלום) הסאב לא מורגש בכלל, אפילו לא טיפה, המידים בדלתות עושים עבודה טובה יותר ממנו. אבל כשאני מגביר את הוולים לקראת הקצה שבו שומעים טוב ברמקולים , אזור ה 24-27 הסאב נותן עבודה מעולה ומדוייקת, בול כמו שצריך להיות. איך למצוא את הנקודה הטובה בכיוון המגבר / המולטימדיה ? אם אני מרים את הגיין אז בווליום הגבוהה הסאב ממש מרעיד את הרכב עם צליל לא נעים. אולי תיבה פתוחה תעשה עבודה טובה יותר ? כיוון אחר של משהו שאני מפספס ?
  2. תקנה APC איכותי של מגווירס , תדלל ביחס של 1 ל 10 או יותר , ותנסה לנקות תמיד בפינה נסתרת לפני שאתה מרסס על כל הרכב.
  3. תודה על התגובה המפורטת. אחבר בשמונה אוהם ואראה אם זה מספיק (מאמין שכן לצרכים שלי) אם לא אנסה את שאר האופציות. לגבי כיוון נכון, יש לי במגבר ביציאות 3/4 gain , freq , bass eq . יודע להסביר בקצרה מה כל אחד עושה? במיוחד bass eq ?
  4. סליחה שאני מקפיץ אבל קראתי על עוד אופציה שלא חשבתי עליה, מכיוון שכל coil בסאב הוא 4 אוהם והמגבר שלי יודע לעבוד עם 4 אוהם בכל יציאה בודדת , אפשר לחבר כל צד של הסאב ליציאה שונה במגבר , למשל יציאה אחת לערוץ 3 ויציאה אחת לערוץ 4 . מה מבין כל האופציות , כולל מה שכתבתי קודם עדיף ?
  5. תודה על התגובה! האם באמת אי אפשר לחבר את הסאב לסליל אחד ולרוץ כארבע אוהם ? בנוסף כמה זה נורא לחווט אותו כשמונה אוהם ולקבל 65W ? אני לא מחפש סאב שירעיד את הרכב אלא שייתן תחושב טובה בשירים ליום יום. או לחילופין לחבר אותו ליציאה אחת כשתי אוהם ולקבל 70W ?
  6. שלום לכולם, יש ברשותי סאב 10 אינץ 4 אוהם dvc dual coil של חברת רוקפורד. הסאב הזה : לינק אותו אני מתכנן לחבר למגבר של אלפיין שקיים ברשותי מדגם alpine bbx-f1200 המגבר הזה : לינק הסאב לפי מה שהבנתי מבדיקה שעשיתי בפורומים השונים יכול לעבוד או ב 2 אוהם או 8 אוהם , תלוי בגישור מקביל או טורי. (עד כאן אני מבין) את עניין המגבר לא כל כך הבנתי, בערוצים מספר 3/4 אפשר לגשר אותם (Bridged ) ולקבל יציאה של 130W המתאימה לסאב וופר. לפי הגדרות הסאב החיבורים האפשריים הם : Per Channel into 4ohms (≤1%THD+N): 4 x 50W Per Channel into 2ohms (≤1%THD+N): 4 x 70W Bridged into 4ohms (≤1%THD+N): 2 x 130W מפה הלכתי לאיבוד, אופציית הגישור לסאב נותנת 4 אוהם , אך מקריאה בפורומים הבנתי שאת הסאב שלי לא אוכל לחבר רק לאחד מהקוילים ( coils ) או איך שזה לא נקרא בעברית , אלא אני חייב ליצור גישור כלשהו כדי לא לשרוף את הסאב. אז לאיזה גישור אני פונה ? 8 אוהם או 2 אוהם ? תודה מראש לעוזרים .
  7. מה ששמת בתמונה זה " טורבו לד" יכול לשמש כאור ראשי, לא מומלץ אבל אפשרי. אם הבאת איתך מנורות שפשוט מתאימות בגודל ויש עליהם לדים אז המוסכניק צודק, באמת אלו נורות לפנסי ערפל או אור חנייה, לא היית רואה כלום בלילה.
  8. גם לי יש אותה! היא מעולה. כמה טיפים קטנים: שים במיכל מים חמים (לא רותחים) מהברז, מים חמים מנקים יותר טוב. כשיגמר לך החומר, אם אתה מתכנן לא להמשיך להשתמש בחומר של ביסל , אתה פשוט יכול לקנות APC ושפריצר משאבה ידנית ולרסס את המשטח לפני, לשפשף ובסוף לבצע שאיבה. את החומר עצמו לא הייתי מכניס למיכל, לא יודע מה זה יעשה לאחראיות או משהו..
  9. צריך קודם להבין מהיכן נכנסים מים ולטפל בזה , כי זה סתם יחזור. לאחר מכן תצטרך לנקות את הכיסאות עם חומרי ניקוי כגון APC מברשת חשמלית וקיטור, ולסיום מכונת ניקוי שטיחים(הזרקת מים ושאיבה) , על הדרך הייתי מחליף פילטר מזגן ושם גם רימון ריח. אחרי כל התהליך תצטרך להשאיר את הרכב פתוח כדי שיתאוורר לחלוטין ויספיק להתייבש. אם יש לך את הציוד ואתה מתכנן לעשות את זה לבד, תבחר יום חם ותתחיל הכי מוקדם בבוקר שאתה יכול כדי שהאוטו יספיק להתאוורר. לגבי חברות ניקוי אני לא מכיר, אבל זה התהליך שאני הייתי מחפש אם זה היה הרכב שלי.
  10. אין עליהם בקטע הזה, לי אבדה חבילה , יצרתי איתם קשר ביום רביעי בערב, ישר שלחו לי חדשה עם משלוח מהיר ללא עלות נוספת, החבילה הגיעה היום בבוקר! מטורף .
  11. רק צביעה חשמלית באבקה. ספרי יתקלף לך אחרי כמה נסיעות, צריך צבע "גמיש" .
×
×
  • Create New...