Jump to content

dprt

  • פרסום הודעות

    677
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

2 נייטרלי

1 עוקב

אודות dprt

  • דירוג
    נהג נמרץ (> 500 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

1,825 צפו בפרופיל
  1. יש מבצע אצל deko כולל משלוח מהיר מישראל חינם. 47 דולר למכונה רוטורית עם שליטה על המהירות. כמה דגשים למקרה שמישהו ירכוש : זו מכונה רוטורית משמע יכולה לשרוף את הצבע בקלות אם נשארים יותר מידי זמן במקום אחד, צריך לראות סרטונים ולהבין טוב טוב איך עובדים איתה. את הפד מיקרו פייבר שמגיע איתה הייתי זורק לפח וקונה במקומו פדים נורמליים לפוליש ותיקון הצבע אל תעבדו איתו. בנוסף אם יש לכם גישה למגרש גרוטאות הייתי מתחיל בלנסות לקנות חלק לבצע עליו ניסיונות , עדיפות לחלקי מתכת כגון מכסה מנוע, כנפיים קדמיות וכו'. לינק לרכישה : לחץ כאן בהצלחה.
  2. נשמע כמו מצבר. מה שאתה יכול לעשות כדי לבדוק את העניין הוא להצמיד את השלט של הרכב קרוב ככל האפשר אל כפתור ההתנעה ואז להניע את הרכב, ככה בעצם אתה עובד דרך הצ'יפ של האימובלייזר ולא דרך סוללת השלט. אם הרכב יניע ללא כל בעיה כשהשלט קרוב , אך יתקשה להניע כשהשלט רחוק כנראה שזה סוללת השלט. למרות שוב, לפי התיאור שלך זה נשמע כמו מצבר חלש.
  3. בית מרקחת זה יקר. קניתי בחנות של ציוד איפור לנשים , 70 אחוז , חצי ליטר , 11 וחצי שקלים.
  4. אני משתמש באחד כזה של שלוש אינץ כשאני עושה פנסים או את הקורות ברכב ליד השמשה. לדעתי רכב שלם יקח לך גם הרבה זמן וגם יש בזה סיכון כי זה בעצם נותן לך פתרון רוטורי, כך שאם אתה נשאר על אזור אחד יותר מידי זה יכול לשרוף את הלכה. מה לגבי ההתקן של מגוויירס למברגה? meguiar's da power , עולה בסביבות 350 ש"ח והוא DA . למרות שלדעתי הוא עדיין קטן מידי לעבודה על רכב שלם. בלי קשר אם יש לך מברגה או מקדחה חשמלית עם חיבור ישיר לחשמל כדאי לך לנסות עם זה ולא עם אחת נטענת , הסוללה תיגמר לך מהר יותר ממה שאתה חושב וגם הכוח יורד מהר מאוד, בשימוש עם כלי שמתחבר לחשמל צריך לשלוט במהירות הסיבוב ולא לתת 100% כוח לאורך כל הדרך כי זה מהר מידי ואתה מגביר את הסיכויים לשריפת הצבע .
  5. עור דורש ניקוי יותר עדין ממה שהביסל נותן. אפשר לנקות אותו עם מטלית מיקרופייבר וחומרים ייעודיים וכו'. לגבי שכנים, לא חושב שרעש של שואבב אבק למשך חצי שעה - שעה ייצור בעיות, זה קצת יותר רועש משואב רגיל לדעתי. הרעש בלתי נסבל כשעובדים בתוך רכב, המכשיר עם צינור יניקה קצר יחסית ולכן הוא צריך להיות בתוך הרכב איפה ששמים את הרגליים, שם הרעש מוכפל ונהיה רועש מאוד, לכן בסיטואציה כזו מומלץ להשתמש באוזניות.
  6. יש לי את הדגם פרו , נראה קצת שונה אבל בתכלס הם אותו מכשיר. אני חושב שזה אחד המכשירים החשובים בבית, אומנם 95% מהשנה הוא מחכה במחסן, אבל כשצריך הוא שם. ספות (בד) , רכבים , שטיחים , כיסא מחשב , מזרן מיטה הכל הוא מנקה בצורה מאוד טובה. לגבי חומר ניקוי , החומר שלהם טוב ומריח טוב אבל קשה להשיג וגם קצת יקר, מהרגע שהוא נגמר לי עברתי ל apc , חברת ביסל טוענת שכל חומר שתשים שהוא שונה מהמקורי יכול לגרום נזק למכשיר ולבטל את האחראיות, לכן את ה APC אני משפריץ חיצונית עם ספריי ובמיכל המכשיר שם רק מים. אם אני לא טועה לדגם ששמת בלינק יש גוף חימום שזה יתרון על פני הפרו (מוזר קצת לא?) מים חמים מנקים טוב יותר, בכל אופן אם אין גוף חימום מומלץ לעבוד עם מים חמים מהברז לא מקומקום וביחד עם החומר לתת להם לשבת קצת על הבד ולאחר מכן לשפשף עם מברשת חיצונית ידנית , ולבסוף להגיע עם הביסל והמברשת שלו ולתת שפשוף אחרון ושאיבה. לגבי ראשי המברשות , הקטנה מאוד נוחה לרכבים, אם זה עיקר העבודה שלך עם המכשיר לא תרגיש צורך בגדולה יותר , הגדולה יותר נוחה לעשות סלון בד או מיטה זוגית וכאלה אבל גם עם הקטן אפשר , פשוט יקח טיפה יותר זמן. בנושא הרעש, קיים , מאוד מרעיש, מצד שני שואב מאוד חזק , אני אוהב לעבוד איתו עם אוזניות בווליום די גבוהה וכשאין אף אחד בבית. בהצלחה.
  7. איזה נייר שיוף יש לך ? לא כל נייר מתאים , צריך נייר שיוף למים עדין 1000 ומעלה . אפשר מים מהברז , פשוט שים לידך דלי מים , הניירות בפנים ותמיד תרטיב את האזור עם היד.
  8. אל תשתמש בכל נייר שיוף , תתחיל מ 1000 גריט ותעלה ל 1500 ואז 2000 ובסוף 2500 ואז תעשה פוליש לאזור. תנסה מה שיוגב20 רשם , תמלא בצבע קצת כל יום עד שזה יעבור את הצבע של הרכב (בטן קטנה) ואז שיוף כמו שהסברתי ופוליש. שים לב שאתה לא משייף את צבע הרכב יותר מידי , לאט לאט ולבדוק כל הזמן , את האזור תרטיב עם ספריי מים במהלך השיוף וגם את הניירות שיוף ( שים הרבה מים לא לפחד) בהצלחה! ד"א מאיפה אתה בארץ ?
  9. בנוסף שים לב שזו מכונה רוטורית , דורש עקומת למידה שונה מהמכונת DA , והיא יותר מסוכנת לצבע. תראה סרטונים על איך לעבוד איתה , היא מהירה יותר ואסור להיות על נקודה אחת הרבה זמן .
  10. הכוונה היא שאם המקורית נותנת רבע שעה (זה לפחות מה שקורה אצלי) , זו תיתן חצי שעה. יחד 45 דקות , על הכי חזק אולי קצת פחות מזה.
  11. מאיפה רכשת את הסוללה? הארבע אמפר ייתן לך קצת פחות מכפול פעולה של המקורית. ככה שעם שתי הסוללות יש לך בערך 40 דקות עבודה רצופה (על הכי חזק אולי 35). אבל זה מעבר למספיק כי בשטיפת רכב לא משפריצים מים במשך 35 דקות רצוף.
  12. לחבר שלי היה את הרכב הזה עם סטייג 1 של APR והקלאץ החליק. לא יודע אם זה אצל כולם אבל הוא שדרג לקלאץ מחוזק בנוסף והרכב היה ממש כיפי לנהיגה .
  13. כן , הוא מתחבר לצמה של הרכב אל חיישן האוויר, וחיישן הבוסט, משם הוא משבש את הקריאה האמיתית וגורם למחשב הרכב "לתקן" את השיבוש ובכך מגביר את כוך הרכב. פותח השרשור , הרכב שלך ידני או TCT ?
  14. הורדת את הסמל ביחד עם הצבע, בעתיד אם תרצה לעשות משהו דומה התהליך פשוט ולא יהרוס לך את הרכב, חבל שלא שאלת לפני. מחממים את הסמל (עדיף אחד אחד) עם פן לשיער למשך זמן עד שהוא נהיה ממש חם, לאחר מכן לוקחים חוט דייג ומכניסים מאחורי הסמל ואז בתנועת "ניסור" חותכים את הסמל החוצה. אחרי שהוא ירד כמו שצריך אפשר להתחיל להוריד את שאריות הדבק. זה נראה שפשוט משכת את הסמל כמו שעושה מי שגונב סמל מרכב ולא אכפת לו מה תהיה התוצאה.
×
×
  • Create New...