Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2137 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום חברים , אני חדש כאן ורציתי עזרה וייעוץ ממכם..

יש ברשותי סיאט איביזה2012 צבע אפור מטאלי..

 

הייתי שמח לקבל כאן עזרה והסבר במה להשתמש כדי לשמור על הצבע ״הנוצץ של הרכב״

כמובן על הדרך, ואם אפשר המלצה על חומר ניקוי לגלגלים וג׳אנטים

תודה:) וחג שמח

עריכה אחרונה על ידי Shahar Matana
  • תגובות 615
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לא כוס התה שלי.

אני יותר אוהב את כימיקל.

Peugeot 208GTI 2017 and Hyundai Tucson 1.6T 2019. 😀

Hyundai Tucson 2.0L Open sky 2016-2019- Sold Hyundai Elantra 2006 2.0L 2006-2016-Sold, Peugeot 206XS 2015-2021 Sold

פורסם

חג שמח. בשעה טובה קניתי וקיבלתי רכב חדש - קיה סיד בצבע לבן.

הרכב כמובן עבר שטיפה חובבנית ביותר לפני שקיבלתי ואני מתכנן לשטוף אותו כמו שצריך וליישם משהו שישמור על הצבע כמה שיותר.

משהו חשוב, במספר איזורים ברכב יש את הנקודות החומות הקטנות והמעצבנות שאפשר לראות ממבט קרוב, וכשמעבירים את היד ההרגשה מחוספסת.

הזמנתי כבר את האביזרים הבאים:

https://www.aliexpress.com/item/10pcs-Ultra-Soft-Microfiber-Auto-Car-Body-Window-Cleaning-Towel-Cloth-Wipe-Cleanse-Home-Clean-Rag/32797303674.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.yy1nYl

 

https://www.aliexpress.com/item/3PCS-800GSM-45cmx38cm-Super-Thick-Plush-Microfiber-Car-Cleaning-Cloths-Car-Care-Microfibre-Wax-Polishing-Detailing/32808634537.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.yy1nYl

 

https://www.aliexpress.com/item/2016-Car-Care-Cleaning-Brushes-Polishing-Mitt-Brush-Super-Clean-Wool-Car-Wash-Glove-Car-Cleaning/32711122729.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.yy1nYl

 

 

ויש לי כבר את החומר הזה:

https://www.amazon.com/gp/product/B00DOS0T0G/ref=oh_aui_detailpage_o01_s00?ie=UTF8&psc=1

 

 

אני מתכנן לבצע הכל לבד.

השאלות שלי הן כאלו:

1. איזה חומרים נוספים עליי לקנות? אני רוצה לקנות גם RainX וליישם על החלונות.

2. איפה כדאי לקנות באיזור חיפה?

3. מבחינת התהליך - שטיפה, פלסטלינה, ציפוי נאנו?

 

 

תודה מראש.

להשכרה: חתימה בפורום הרכב המוביל בישראל!

פורסם

הכפפה נראת זוועתית וכנראה תגרום לנזק לצבע.

תקרא בנעוץ. יש שם כותרת במיוחד בשבילך, "כל מה שרציתי לשאול והתביישתי לעשות חיפוש."

אתה תמצא שם מספיק מידע בשביל כל חיי הרכב שלך.

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

שלום רב,

קניתי לקסוס is חדשה בצבע לבן ורציתי לדעת האם יש ציפוי מיוחד שיכול להגן ולשמור על צבע הרכב משריטות וכו׳?

 

תודה

פורסם (נערך)

יש (עד עוצמה מסויימת של ונדליזם כמובן). יש כמה שיטות והמחירים משתנים. החל מציפויי נאנו וחלה במדבקות. יש פה המון מידע בפורום דיטיילינג. חפש ותחזור עם שאלה ממוקדת.

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם

קיבלנו השבוע את הסיטרואן קקטוס החדשה שלנו.

הרכב הגיע עם לא מעט סווירלים, לא קשים אבל פחות או יותר בכל הרכב.

דבר ראשון שאשמח לעשות זה להכניס אותו לסדנא לטיפול שמתאים לרכב חדש.

מעבר לכך אני מעוניין להכניס אותו פעם בשבועיים-שלושה למכון שטיפה איכותי לניקוי עדין, מריחת חומר נגד התייבשות מגיני הפלסטיק והשמת ווקס פעם בכמה חודשים במידת הצורך.

 

1. האם הייתם ממליצים לבצע טיפול הסרת סווירלים לרכב חדש?

במידה וכן אשמח לקבל המלצה למקום כזה במחיר הוגן.

 

2. אשמח להמלצה למכון שטיפה במחיר הוגן באזור המרכז/ שפלה

פורסם

1. כן. ממליץ על שלומי אדרת, נמצא בחולון.

2. שמעתי המלצות על V8Hotel, לא ניסיתי באופן אישי.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
1. כן. ממליץ על שלומי אדרת, נמצא בחולון.

2. שמעתי המלצות על V8Hotel, לא ניסיתי באופן אישי.

 

שלומי באותו מקום ש Smart Detailing חולון, לפעמים הם עובדים ביחיד על הרכבים ולפעמים בנפרד.

על V8 הזה גם המליצו לי לשטיפה אבל הבנתי שהמחיר שלהם ממש גבוה והעבודה לא משהו בתקופה אחרונה.

 

לפותח אשכול.

אני אישית עשיתי בסוף פברואר (3 שבועות בערך אחרי שקיבלתי את הרכב) טיפול נאנו לרכב שלי אצל Smart Detailing (יש לי אשכול פה שפתחתי עם כל ההסברים ותמונות, מוזמן לחפש) ואני מאוד מבסוט על העבודה שלהם.

המחירים זה תלוי הרכב שלך, מה אתה רוצה לעשות וכמה בעיות יש לך ברכב (כמו הדוגמה שנתת "

הרכב הגיע עם לא מעט סווירלים")



 

זה האשכול שלי אגב: https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?649252-%D7%98%D7%99%D7%A4%D7%95%D7%9C-%D7%A0%D7%90%D7%A0%D7%95-%D7%A7%D7%A8%D7%90%D7%9E%D7%99-%D7%A2%D7%9C-%D7%9C%D7%90%D7%95%D7%9F-FR-%D7%97%D7%93%D7%A9%D7%94-%D7%A9%D7%9C%D7%99

 

לי יצא עם צביעה של 4 קאליפרים 2600 אם אני זוכר נכון, אבל שוב, היה מצבע וכל רכב זה משהו אחר.

פורסם
שלומי באותו מקום ש Smart Detailing חולון, לפעמים הם עובדים ביחיד על הרכבים ולפעמים בנפרד.

על V8 הזה גם המליצו לי לשטיפה אבל הבנתי שהמחיר שלהם ממש גבוה והעבודה לא משהו בתקופה אחרונה.

 

לפותח אשכול.

אני אישית עשיתי בסוף פברואר (3 שבועות בערך אחרי שקיבלתי את הרכב) טיפול נאנו לרכב שלי אצל Smart Detailing (יש לי אשכול פה שפתחתי עם כל ההסברים ותמונות, מוזמן לחפש) ואני מאוד מבסוט על העבודה שלהם.

המחירים זה תלוי הרכב שלך, מה אתה רוצה לעשות וכמה בעיות יש לך ברכב (כמו הדוגמה שנתת "

הרכב הגיע עם לא מעט סווירלים")



 

זה האשכול שלי אגב: https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?649252-%D7%98%D7%99%D7%A4%D7%95%D7%9C-%D7%A0%D7%90%D7%A0%D7%95-%D7%A7%D7%A8%D7%90%D7%9E%D7%99-%D7%A2%D7%9C-%D7%9C%D7%90%D7%95%D7%9F-FR-%D7%97%D7%93%D7%A9%D7%94-%D7%A9%D7%9C%D7%99

 

לי יצא עם צביעה של 4 קאליפרים 2600 אם אני זוכר נכון, אבל שוב, היה מצבע וכל רכב זה משהו אחר.

 

נראה מדהים!

האם לאחר ציפוי ננו אוכל פשוט פעם בכמה שבועות לשטוף את הרכב ידנית בזהירות בשיטת 2 דליים עם כפפה, ללא צורך בווקס או בחומרים נוספים? פשוט מים וסבון ייעודי?

ושאלה נוספת, כמו זמן אמור להחזיק הננו שלך? קראתי שחלק מהציפויים מחזיקים שנה ועל אחרים היצרן נותן אחריות שמגיעה אפילו ל-3 שנים.


×
×
  • תוכן חדש...