Jump to content

ניסאן מיקרה

  • פרסום הודעות

    580
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

4 נייטרלי

אודות ניסאן מיקרה

  • דירוג
    נהג נמרץ (> 500 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. ברור. בוודאי שלא. משחקים עם זה. עם הכמויות, דילול. לא שמים אף פעם חומר ניקוי אפילו שמיועד לרכב בצורה לא מדוללת, כשהוא מלכתחילה מאד חזק. למשל אפילו דגריזר שמיועד לרכב של כימיקל גאייז הוא חזק מאד לשימוש לא מדולל.
  2. כן, שמע...היה לך באמת פלסטיקה מטונפת שם...לא יודע אם הייתי משתמש בסנט מוריץ אבל צודק שאפשר בהמון המון חומרים ביתיים. כל העניין של "נזק לרכב"...יוצא מכל מיני משווקים של חומרי דיטיילינג. בוודאי שיש חומרים מסוימים שגורמים נזק, אולי - אבל זה כי לא השתמשו בהם כמו שצריך. איזה ספריי סיליקון השתמשת? האמת שיצא לי להשתמש גם בזולים ביותר, שעולים 10 שח במקס סטוק, ספריי דשבורד כזה, ושנים אני משתמש ב STP הקלאסי לפלסטיקים ולגומי והם עבדו מעולה. לא טיגנו לי שום פלסטיקה מעולם וזאת למרות שהרכב חונה לרוב בחוץ בשמש. גם אני למרות שקניתי חומרים היי אנד מאמין שלאדם הפשוט שלא רוצה לבזבז כסף בכלל יש יכולת לנקות עם חומרים ביתיים רגילים לבית ולמטבח את כל הרכב בקלות, שייראה פגז.
  3. לא צריך להיבהל, כל תכשיר שתשתמש בו בזהירות לא יגרום נזק. אם היית דיטיילר שעובד על מכוניות ששוות חצי מליון דולר הייתי מבין את משנה הזהירות אבל צריך להפעיל שכל ישר בחייאת. גם אני כמו יוגב מנסה הרבה חומרים ביתיים, ולא קרה לי שום נזק לרכב עד היום. צריך להפעיל שיקול דעת ובשכל, לא לשפוך חצי קילו של חומר ניקוי על המושבים או הפלסטיקה. ד"א גם חומרים יעודיים לרכב לא תמיד אמינים. למשל קומפו ניקוי כללי של קלינסטרס ואפילו הקוקפיט רייניגר ספריי של סונקס הלבינו לי את הפלסטיקה. לא נגרם שום נזק בלתי הפיך, מעט חומר מחדש פלסטיק וגומי והצבע השחיר בחזרה. בכל אופן שיקול דעת כמו שאמרתי - אין שום הגיון בשפיכת אבקת כביסה או נוזל כביסה על הריפוד, אלא למהול היטב ביחס מסוים - אפשר לעשות ניסויים בתחום הזה - במיכל ספריי עם מים חמימים עד שרואים שהאבקה נמסה לגמרי. ואז להשתמש בזה כמו חומר "ייעודי" במגוון של דרכים. למה לא צפית בסרטון? הוא מראה שם במדויק. נכון שהוא משתמש בנוזל כביסה אבל אבקה שנמסה בתוך מים אותו אפקט בדיוק. עכשיו לניקוי אתה יכול לעשות בכמה דרכים - ניקוי תחזוקה שוטפת - לרסס ישירות על הריפוד או להספיג את המטלית ואז לעבור על כל המושבים. עם המטלית. לניקוי קשה יותר - שיטת המברשת ואז ניגוב במטלית נקיה מאד כמובן. והשיטות התעשייתיות יותר של שימוש במכונה. מכונת אדים, שואב אבק רטוב, הרובה הזה שמשפריץ חומר בסיבובים לתוך הבד וכו'. זה לא מדע מדויק, אלא ניסוי וטעייה של מה מתאים לך, לא צריך להלחץ מכל שטות ולהאמין בנאיביות לכל מאמצי השיווק של חברות הדיטיילינג. סה"כ החומרים הביתיים הם לאותו שימוש בדיוק. בד של רכב לא שונה בהרבה מכל בד אחר שאתה משתמש בו בבית. גם האבקה הכי מעפנה כמו זו של רמי לוי טובה. פשוט ממיסים אותה במים חמים או מאד חמים עד שהיא נמסה לגמרי. משקשקים את הבקבוק לגמרי עד שתימס. עושה עבודה מצוינת על ריפודים ושטיחים. מייבשים את הריפוד? אם לא ספגת אותו בכמות אדירה של נוזל +אבקת כביסה, הוא מתייבש לבד. משאיר אותו בקיץ למשל אפילו עם חלונות סגורים בשמש, מתייבש מהר לאללה. אם עשית את שיטת התחזוקה השוטפת כלומר להספיג מטלית בחומר הניקוי ואז לעבור על הריפודים זה מתייבש אפילו מהר יותר. ממש מהר. גם ביום חורפי. לא צריך גאונות פה אחי, רק שכל ישר, הגיון, שיקול דעת, ניסוי וטעייה. אם הריפוד לא מספיק להתייבש עד שאתה נוהג ברכב, שים עיתון או מגבת למשך זמן הנהיגה. תוריד אותם כשיוצא מהרכב וחונה. לא כזה ביג דיל. כמה זמן שיקח, זה ייתייבש, אם לא השתמשת בכמויות מטורפות של נוזל. שוב, צפו בסרטונים קודם כל.
  4. יש לנו פה מדינה מאד רעה מלאה בברברים, בעיקר נערים וילדים שההורים שלהם הם בבונים כמותם. גם לי השאירו מזכרות מהסוג הזה, לא שווה לתקן. יעשו לך שוב מתישהו. מצלמה לכיוון הרכב שתהיה מחוברת למה בדיוק? זה קשה מדי לביצוע. זה בהנחה גם שיש לך חניה קבועה/מקורה.
  5. שמע, אם אתה חונה במקום ציבורי, אין לך שום דרך להימנע משריטות ונדליזם/עגלות סופר/פתיחת דלתות/ילדים רעים וכו'. עם כל כאב הלב שבדבר. רוצה להשקיע אלפי שקלים במיגונים דוגמת זה שציינו לעיל? בבקשה. יחסוך לך כאבי לב, אבל עולה לא מעט כסף. מניסיוני עם רכבים חדשים, אין דרכים להימנע, במיוחד בארצנו, משריטות מרובות. זה מצער מאד, אבל אין ברירה אחרת. קשה ביותר. כשהרכב מתיישן יותר זה פחות מפריע. זה בטוח. לאמריקאים יש חלוקה בין מושגים - יש 'דיילי דרייבר' שנוהגים איתו לעבודה, והם באמת יודעים שהוא יחטוף כל מיני שריטות מסוגים שונים, ויש את הרכבים שנשארים רק במוסך שלהם ויוצאים איתם רק בסופ"ש. אלה הרכבים שנשמרים הכי טוב ומטופחים מאד. קוראים לזה "גראז' קווין". מלכת מוסך.
  6. האמת שבין המושבים מאד מאד קשה לנקות. ניקוי אמיתי במקרה הזה יהיה רק עם פירוק מלא של המושבים. יש שם חריצים שלא נגעתי בהם כמה שנים כי קשה מדי להכנס לשם.
  7. אהלן.. שמתי לב שגם עם שימוש במוצרים "מפוקחים/מאושרים" מחברות ידועות, העניין של סימנים לבנים על פלסטיקה - פנימית וגם חיצונית..עדיין קיים. בAPC השתמשתי בנוזל הניקוי של חברה ישראלית קלינסטרז, שנקרא קומפו. קניתי מאוטוסטור פעם ב 50 שח. דגריזר (במינון הכי חלש שאפשר) יש לי של כימיקל גאייז, הכתום. בכל אופן, כשמתיזים אפילו שפריץ או שניים על קצה של מטלית ומנגבים את הפלסטיקה, נשארים סימנים לבנים. מן דהייה/הלבנה של הפלסטיקה. זה קרה לי גם בניקוי הדשבורד לא פעם אחת, וגם בניקוי של פלסטיקה חיצונית. הפתרון הוא לעבור אח"כ על הפלסטיק עם מחדש פלסטיקה כלשהו. לא משנה של איזו חברה. אולי כמה מעברים אפילו. בד"כ זה משחיר את הפלסטיקה מחדש ומעלים את ההלבנה. אבל העניין הוא שגם חברות מוכרות המוצרים שלהן יכולים להלבין פלסטיקה וגומי. למי פה זה קרה ועם אלו מוצרים?
  8. מה שם המוצר בדיוק? בעיה של מריחות מתרחשת עם הרבה דיטיילרים/ ווקסים+אוטמי צבע מהירים. בד"כ ניגוב עם מטלית לחה, ואז יבשה, פותר את הבעיות האלה. אישית סימני המריחה לא כזה מפריעים לי, אני יודע שהרכב מוגן. הסימנים האלה מתייבשים מעצמם ונעלמים למחרת, והרכב עדיין מבריק. כשיש לך סימני מריחה באופן כללי של כל הדיטיילרים והווקסים המהירים יש כמה שיטות לנסות לטפל בזה: 1. כמו שאמרתי, לא להיות לחוץ מדי. הרבה פעמים הסימנים נעלמים למחרת בעצמם. 2. אתה יכול למחרת היום לנסות להעביר מטלית יבשה או לחה על הסימנים שנשארו, אם נשארו. 3. אתה יכול כבר באותו היום לחכות קצת שיתייבשו, נניח שעה. ואז לנסות לעבור עם מטלית יבשה או לחה או שתיהן. 4. כמובן שהדרך הכי טובה למנוע סימנים היא לעשות בדיוק מה שהוראות היצרן אומרות. 5. אפשר להוריד סימנים כאלה גם עם מטלית לחה או יבשה שיש בה קוויק דיטיילר/ווקס מהיר אחר או אפילו אותו חומר שהשתמשת בו ועשה לך סימנים. 6. אפשר לנסות מטליות אחרות.
  9. דיטיילר זה בעיקר לנקיון, הסרת מפגעים וכו'. לביצוע עבודות ניקוי כלליות, מקומיות וכו'. לא כל מוצרי הדיטיילר מכילים הגנה. למשל זה של מגוויירס כמו ספריי אנד מיסט קוויק דיטיילר שלהם לא נועד בכלל להגנה, רק לנקיון והברקה. ווקס מהיר זה נטו להגן על הרכב ולהגברת הברק, ולתחזוק שכבת הווקס הקיימת בין השטיפות. מדובר בשני מוצרים שונים. לפעמים יש בלבול בנושא, למשל סונקס בריליאנט שיינ דיטיילר מוגדר ע"י החברה בטעות כקוויק דיטיילר למרות שהוא ממש לא. הוא אוטם צבע מהיר ויעיל, אבל בהחלט לא דיטיילר מהיר.
  10. אצלי ברכב אין מקום להכניס נייר ברווח. אין שום דרך להסתיר את מספר השלדה. כדאי אולי לקנות מנעול טוב, ג'סט אין קייס?
  11. מה אפשר לעשות בנידון? לא מצאתי דרך להסתיר מספר שילדה בלי לשים מדבקות קשות להסרה על השמשה עצמה. ראיתי שמישהו פרסם את הכתבה הזו בפייסבוק. https://rishon.mynet.co.il/local_news/article/VONCYWCXT?fbclid=IwAR1Vo7E3BOttNmH6wIveLkn5YM65aNiDJLHkGwwfoHtrBRcc92B54ShscaI
  12. מוהלים במים, הרבה יותר קל להוריד. יש לך כמה אופציות עם חומרים שקשה להוריד : ליישם אותם לאחר השטיפה כשהרכב עדיין רטוב, הם גם נמרחים בצורה יותר חלקה ככה. המטלית עצמה שמשתמשים בה להורדה שתהיה לחה או לחה מאד/ספוגה מים ואז סחוטה. באופן כללי לא נתקלתי בחומר הזה של סונקס בשום קושי להוריד אותו, הוא נמרח חלק ויורד חלק. גם ליישם אותו אפשר על יבש או על רכב רטוב, כאמור - רכב רטוב עדיף כי החומר נמרח יותר טוב ובצורה שווה יותר. אפשר גם למהול את החומרים מהסוג הזה, כמו שאני עושה עם BSD. את BSD של סונקס מהלתי 1:3 ואפשר אפילו 1:4 בבקבוק ספריי נפרד. חוסך לך מלא חומר, נמרח יותר טוב, ועושה את העבודה טובה באותה מידה. זו לא המצאה שלי, גם דיטיילרים ביוטיוב מקצועיים ראיתי שעושים ככה. את הווקס הזה למשל תוכל לנסות למהול 1:1 בבקבוק ספריי נפרד, אבל הפעם שהרכב יהיה יבש, שהחומר לא יימהל עוד יותר...ותגיד לנו איך יצא.. הנה היוטיובר דיטיילר מקצוען שדיברתי עליו: ראה בדקה 0545 בערך בסרטון. מומלץ לצפות כמובן בכל הסרטון. BSD באמת לא נותן מגע חלק של משי, בשביל זה יש חומרים אחרים. אני לא צריך מגע משי, זה לא מעיל פרווה. מה שהוא עושה זה נותן הגנה לא רעה בכלל ודוחה מים. זו המומחיות של BSD, יחד עם ברק כמובן.
  13. בסוף הם יפסיקו לגמרי משלוחים לארץ עם כל החבילות הפגומות האלה והאיחורים, עולה להם הרבה יותר מדי כסף לשלוח לפה.
×
×
  • Create New...