Jump to content

roie83

  • פרסום הודעות

    73
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

13 נייטרלי

אודות roie83

  • דירוג
    נהג חדש (> 40 הודעות)

ספרו לנו עליכם

  • איזה רכב יש לך?
    לקסוס GS250
  • מקצוע
    יועץ משכנתאות
  1. ראשית- כן, אני יודע שהנושא חרוש כאן בפורום ויש אין סוף המלצות אך ברשותכם, פותח נושא חדש בנושא. רכשתי לאחרונה רכב משומש מסוג לקסוס GS250 מודל 2013, נסיעה חלומית ורכה אך מלווה בנוקשות מסוימת הכוללת רעשים דיי גבוהים מהצמיגים. כי למרות איכות בידוד הרעשים ברכב, הוא נועל צמיגים פשוטים (אך חדשים)- מסוג טולדו TL1000 במידה 225/50/R17 94w כמובן שאני רוצה להחליף אותם אך האמת שהלכתי לאיבוד מרוב עודף מידע ועודף מבחנים באתר tyre review uk אני יודע שכאן בפורום יש המלצה דיי גורפת על המישלן פירמסי 4, וכן קיבלתי המלצה חמה על צמיג טוב נוסף- kleb
  2. תודה חבר, הסלון שלו פשוט מושלם. הבעלים הקודם של הרכב באמת שמר על הרכב, אין כתמים/שפשופים/סדקים. פשוט רך ומפנק ביום ראשון לקסוס אופסים ממני את הרכב להחלפת מנוע ההגה והם ישלחו לי הצעה לעדכון התוכנה של מערכת המולטימדיה, כרגע היא בסדר, פשוט הבנתי שיש עדכון גרסה שהם מבצעים בכמה מאות שקלים...
  3. כן, תודה באוריס התקנתי גודייר אפישנט גריפ תוצרת פולין, הייתי מאוד מרוצה אך אני כעת אני מנסה בדוק האם יש צמיג יותר שקט
  4. תודה חבר, התחלתי לבדוק על צמיגים מומלצים. כנראה אחליף לגודייר
  5. היי, תודה רבה השדרוג זה שמיים וארץ חבר טוב שלי מפלורידה נוסע על gs350, נגמר לו הליס לפני כמה חודשים והוא החליף לוולו s90 מאז הוא לא מספיק לקטר שהוא עשה טעות והוא רוצה למצוא ליס חדש חזרה ללקסוס GS.
  6. היי, מעדכן על השינוי שנעשה רכשתי לבסוף את הלקסוס GS250 מודל 2013 עם 96,000 ק"מ. הלקסוס נרכשה כאמור מלקסוס סלקט אשר לאחר דין ודברים מולם עשו עוד מאמץ גם במחיר וגם הסכימו לבצע על חשבונם את ההחלפה של מנגנון המנוע החשמלי של ההגה (תחילה טענו שהעלות כולל עבודה עומדת על כ13 א' ש"ח והציעו כפשרה לסגירת העסקה שאשלם "רק" 4 אלף על התיקון, וטענו שזה אפילו לא העלות שלהם על החלק עצמו... והם ימסרו לי את הרכב לאחר החלפת החלק), כמובן שסירבתי ומסרתי להם שאני יורד מהעסקה. לאחר זמן מה חזר אליי לאחר בדיקה מול המנכ"ל, מסרו כי קיבלו אישור לבצע את תיקון החלק על חשבונם וכן אף
  7. היי, תודה על ההתייחסות. מסכים איתך לגבי סעיפים 1 ו- 2. אנסה למכור גם דרך יד 2 אך הם לא יכולים לשמור אותו עבורי למשך יותר משבוע. לעניין הרפידות- הערכת מחיר שלהם זה 800-1,200 ש"ח לזוג רפידות (תלוי אם זה עם/בלי צלחות או איך שלא קוראים לזה...)
  8. היי חברים, העליתי כאן לפני כמה שבועות סיכום תקופה של 7 שנים בה אני מחזיק באוריס היברידית מודל 12/2013 ועד כה עשתה עבודתה נאמנה ובצורה נהדרת, הסיבה העיקרית שאני בכלל שוקל להחליפה היא למטרת שדרוג לרכב יותר מרווח, כרגע צפוף לנו עם 2 בוסטרים וילדים שודחפים לנו רגליים לגב תוך כדי הנסיעה וכן רצון להשתדרג קצת באופן כללי. חוץ מזה, עולה החשש מצדי באם אשאיר אותה אצלי עוד שלוש-ארבע שנים, שיהיה לי קושי למכור אותה כאשר תהיה בת 10-11 (למרות נושא הארכת האחריות של טויוטה עד סוף השנה ה12). אז התחלתי במסע גישושים לקראת שדרוג אפשרי של הרכב בתקציב נוסף של עד 50 א' ש"ח
  9. לדעתי זה גם תלוי מבנה גוף וגם תלוי דגם המושב, יצא לי לנסוע גם על אוריס לאחר מתיחת הפנים (2017) המושב היה חד משמעית פחות נוח מהמושב לפני מתיחת הפנים, משהו בכריות /תמיכת הצד השתנה והוא הפך להיות מעט יותר צר, אבל שוב, זה כנראה מאוד תלוי מבנה/רוחב גוף... אני אישית מוצא את המושב דיי נוח גם בנסיעות ארוכות, הכל ביחס לרכבים אחרים שהיו לי ויצא לי לנסוע עליהם כמובן
  10. יכול מאוד שכדאי לך לבצע החלפת צמיגים. אצלי הרכב יצא מהסוכנות עם צמיגי גודייר אקסלנס אשר מיועדים יותר לחיסכון מאשר לנוחות הנסיעה (ממה שאני הבנתי) ולאחר 3 וחצי שנים החלפתי אותם לצמיגי גודייר אפישנט גריפ פרפורמנס והנוחות בנסיעה השתפרה פלאים. השינוי של החלפת הצמיגים ותוספת הגומיות להפחתת רעשי הרוח עשתה לי פלאים לרכב. נסיעה הרבה יותר שקטה ומעט יותר רכה. כעת, לאחר עוד 3 וחצי שנים ומעט יותר מ30 א' ק"מ אני מתכנן להחליף שוב את סט הצמיגים, שמתי לב שהתחילו סימני יובש בדפנות הצמיגים. אני ממתין שיגיעו לארץ צמיגי אפישנט גריפ פרפורמנס דור 2
  11. הרכב מאוד חסכוני ונעים בנסיעה בינעירונית. למרות הק"מ המועט שלי, דווקא רוב הנסיעות שלי מבוצעות בכביש החוף , גלילות - חיפה וחזור. נסיעה נעימה, חסכונית- סד"ג של 1ל24 קמ"ל לפי מחשב הדרך, (בנאדם אחד ברכב לרוב עם מזגן), ולפי מבחן המשאבה אני מעריך שזה 1ל-20 קמ"ל (מגיע בדרך כלל ל810-830 ק"מ למיכל וממלא בכל פעם 37-40 ליטר בכל תדלוק). להערכתי 60% מהק"מ אצלי מבוצעים בכבישים בינעירוניים והיתר בנסיעות בתוך עיר/נסיעות פקוקות. אני אישית אוהב את אופי הנסיעה הרגוע , בדר"כ אני מקבע את בקרת השיוט על 105-110 קמ"ש ולא יותר מכך. עם זאת- לי אישית הפריעו בעבר מעט רעשי רו
  12. את הרכב קניתי בסוף 2013 מתוך ציפייה כי אבצע נסועה שלא תפחת מ15-20 א' ק"מ בשנה, ולאור העובדה כי האוריס הרגילה נמכרה ב130 אלף וההיברידית בכ5,000 ש"ח יותר בסך הכל והייתה מעט מאובזרת יותר למיטב זכרוני. ההפרש היה דיי זניח ואני מעריך שגם עם נסועה נמוכה כמו שלי הצלחתי להחזיר את ההפרש בין הגרסאות וגם נהניתי על הדרך מנסיעה שקטה ונעימה יותר. לגבי הסוללה, אני כל שנה מאריך את האחריות וניתן להאריך אותה עד לסוף השנה ה12, (12/2025) לכן אני כעת לא חושש מעלויות פתאומיות של תקלות הסוללה. לגבי הסחירות- האמת שבתחילת השנה העליתי את הרכב למכירה ביד 2, לאור רצון לשדרג לקורולה הייברי
  13. הכניסות למוסך אכן היו מטרידות, בעיקר בגלל הריקולים שצצו פה ושם אך חשוב להבין כי ריקול זוהי לא תקלה וזה מעיד על היצרן כי הוא לוקח אחריות ולא לקוח סיכונים ופשוט מזמן לטיפול על חשבונו. אחדד גם שהתקלה בחיישני הרוורס ב03/2015 נבעה מהתקנה מקומית של גיל קאר וכי לא מדובר בחיישנים מקוריים אך בכל זאת הכללתי אותה תחת רשימת התקלות אבל המוסך לקח אחריות וסידר את זה על חשבונו תוך כמה דקות... אז בפועל, ב7 שנים העלות היחידה שהייתה לי היא החלפת מוטות מייצבים עקב יובש בגומיות, 770 ש"ח סך הכל. לדעתי זה זניח. אם הייתי בוחר ברכב לא היברידי אני מאמין שהייתי נמנע מל
  14. שלום לכולם, היום חלפו להם כמעט 7 שנים מרכישת הרכב ויצא לי קצת להרהר במהלך הטיפול השנתי במוסך על מה ואיך היה לנו עד כה מבחינת עלויות וחוויה בשירות המוסכים של היבואן ורציתי לשתף אתכם. הרכב נרכש על ידי ב12/2013 (טעות אני יודע אך אני חי עם זה בשלום), גמע עד כה 77,500 ק"מ, מטופל רק במוסך היבואן, שבמפתיע לא כזה יקר לעומת יתר המוסכים (אני בדרך כלל בודק מדי שנה הצעות מחיר במוסכים מורשים מומלצים ומוצא שההפרשים נעים מ150 ועד 400 ש"ח לטיפול בהתאם לסוגו כמובן). אז איך הגששים היו אומרים- אז מה היה לנו ? בגדול- לא הרבה ובקטן- אפרט במדויוק את התקלות שצצו לאורך
×
×
  • תוכן חדש...