Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2137 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 615
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אפשר לדייק???

10H,זה יהלום ולא 9H

כמו כן יש חברות שאכן בדקו עמידות מוצרים שלהם בSGS ואכן יש למוצרים מסוימים עמידות 9H

אבל אתה צודק,יש חברות שמפרסמות את עצמם ואת מוצרים שלהם כ10H וזה שקר

ואכן פרסמת מוטעת ושקרית,לדוגמה חברה X בישראל עושה זאת בגלוי.

ערב טוב לכולם,יעקב[ATTACH=CONFIG]477631[/ATTACH]

 

אני יודע שיהלום זה 10h בגלל זה רשמתי רק הוא חזק יותר..

 

בכל מקרה ניקח לדוגמא את הציפוי שלך si3d שמתהדר ב9h. תסביר לי בבקשה איך אז נוצרים סווירלים על ציפוי זה? אתה אומר לי שגרגירי אבק הם בחוזקה 9h?

2016 Mini Cooper S - Pure Led

 

Maximum Go Kart Feel = 100% FUN

  • 5 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

שמעתי איזה משהו מאבא שלי שאומר שאסור לשטוף אוטו חדש כי זה הורס את הצבע, במשך כ-4 חודשים יש לחכות.

אני די בטוח שזה בולשיט ומהמיתוסים של פעם, אבל אני עדיין רוצה להיות בטוח. האם ניתן לשטוף אוטו חדש מבלי לפגוע בו? אם כן, האם יש צורך בשיטה מסוימת או לא?

פורסם

שטוף כפי רצונך, אם לא רוצה לפגוע בצבע - לא לשטוף במכונות.

לא שוטפים כמה ימים צבע חדש, זה כן, חדש שצבעת אצל צבעי רכב. רכב חדש אחרי שעומד בנמלים עדיף לשטוף כמה שיותר מהר, חוץ מזה אתה הרי קיבלת אותו נקי מהיבואן לא?

פורסם

כנראה אבא שלך רצה שתחסוך במים.

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם

והיבואן לא שוטף את הרכב עם מטאטא ומכונת המוות לפני מסירה? שוטף.

הרכב כבר יצא מוכן מהמפעל ובטח עמד כמה שבועות טובים כך שאין בעיה.

פורסם

הרכב נוקה כראוי לפני מסירה. אבי מסיבה כל שהיא מאמין בנימוס הזה, למרות שהוא לא הגיוני בעליל. רציתי לוודא בשביל ה-0.0001% של הספק.

פורסם

תתחדש.

אחלה צעצוע.

 

הייתי פוזל לכיוון של יישום הגנות מלבד עניין השטיפה שאין איתו כל בעיה

 

 

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

M-TECH E46

פורסם

לדעתי לשטוף וישר להדביק מדבקה שקופה.אומנם הרבה כסף אבל רכב כזה זה חובה לדעתי

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

פורסם
שמעתי איזה משהו מאבא שלי שאומר שאסור לשטוף אוטו חדש כי זה הורס את הצבע, במשך כ-4 חודשים יש לחכות.

אני די בטוח שזה בולשיט ומהמיתוסים של פעם

 

לאבא שלך יש כוונות טובות. רק שרכב "חדש" זה לא בדיוק חדש במלוא מובן המילה.

 

כי הזמן שהרכב יוצא מצביעה במפעל ועד שהוא נוחת בנמל? לוקח כמה חודשים טובים וזה במקרה הטוב.

 

שטוף רגיל רק אקפד על שיטה נכונה והגנה על הצבע.

פורסם

לא ידעתי איפה לשאול ולא רציתי לפתוח שירשור חדש כי הייתי מורחק בטח!

יש ברשותי מגבת ייבוש הוואפל של כימיקל גייז מאוטוסוטר הכחולה!

עכשיו אני מחפש מטלית לגימור טוב שלא תשאיר סימנים

אני באתר הזה של בקוראיני ויש שם כמה סוגים אני לא מבין מה אני צריך..

אם מישהו יכול לעזור לי מה אני צריך לגימור אחרי שהאוטו קצת רטוב, תודה

++או שאם מיותר להזמין ממנו אשמח לקישור מאוטוסטור

פורסם

אהלן חברים.

קניתי ספארק חדשה 2017 בצבע שחור.

כידוע צבע שחור מתלכלך מהר מאוד,אשמח לשמוע על קניית אביזרי ניקוי שישמרו על הצבע וגם על הניקיון (רק מהארץ,לא מאיביי)

איזה אביזרים כדאי להוסיף לרכב? ניקלים?מגיני רוח?כיסויים למושבים והגה? מה מומלץ?

פורסם

תתחדש!

שמירה על צבע שחור, שישאר כמו שקבלת את הרכב, זה משימה.

כמובן, חנייה מקורה, ניקוי לשלשת ציפורים מייד ולא להזניח, ולא לשטוף את הרכב במתקנים אוטומטיים או כש הפח רותח, בקיץ.

לא רוצה לבאס אותך, אבל אפילו חצי שעה לאחר השטיפה, יראו אבק על האוטו. קיימים היום עשרות אלפי תכשירים ששומרים טוב על הצבע.

לי אישית יש ניסיון מצויין עם חברת MEGUIAR"S. במיוחד עם צבע כהה.


×
×
  • תוכן חדש...