Jump to content

Zion Shoshani

  • הודעות

    79
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Zion Shoshani

  1. שלום חברים, בעבר הייתי נוהג לקנות דרך אמזון וכעת אני לא מוצא את זה - האם ידוע לכם מאיפה אני יכול לרכוש? תודה מראש
  2. שלום לכולם אני מכיר את detailed clean ו-ultimate finish. איזה עוד אתרים יש?
  3. תודה על המענה היית ממליץ לי לנתק לבד את המצבר (אני מאלה עם הידיים השמאליות חחח)? נראה לי מקסימום אקנה מצבר חדש אחרי הנסיעה הרכב שלי 2016 - בכל מקרה אדאג למקסימום דלק במיכל תודה על המענה
  4. שלום לכולם מספר שאלות לקראת "השבתה" של הרכב לשלושה שבועות לרגל נסיעה לחו"ל: א. יש לי שתי אפשרויות לשמור את הרכב: מתחת לבניין בשמש (הנסיעה מתוכננת ליוני הקרוב) כאשר אני מתכנן לשטוף את הרכב רגע לפני הנסיעה ומיד לאחר שיתייבש לכסות אותו עם כיסוי או לחילופין להשאיר אותו בחניון מקורה של העבודה. האם יש העדפה מסוימת? ב. המצבר של הרכב בן פחות משנה - מה הסיכוי שיפעל כרגיל גם אחרי שימוש לא ממושך של שלושה שבועות? ג. הבנתי שלפעמים כשרכב עומד במקום הרבה זמן הצמיג מעוות את צורתו - האם זה קורה בתוך זמן של שלושה שבועות? ד. האם יש עוד משהו שכדאי לי לשים אליו לב לקראת ההשבתה? תודה מראש
  5. תודה על המענה המהיר. אצלי ברכב לא מדובר בשטיח גומי אלא מבד. במקרה שלי המצב מבאס לאללה מבחינת ההשקעה שאני צריך לתת בניקיון ואני לא יודע מה לעשות
  6. הי האוטו מלא חול ים ושואב האבק שלי אמנם טוב אבל לא נראה לי שלמשימות כאלה. מה אתם ממליצים לעשות?
  7. היי ברשותי רכב חדש (2016) שאני מטפח אותו על הצד הטוב ביותר. אתמול שטפתי את הרכב וגיליתי מספר משקעים מזעריים בפח של האוטו במספר מקומות - לדעתי כתוצאה מהברד שהיה בשבוע שעבר. שאלתי היא האם כדאי לתבוע את חברת הביטוח? האם הם יחליפו לי פח לגמרי או יבצעו טיפול מסוים ונקודתי? מה אתם מייעצים לי לעשות?
  8. תודה על ההצעה - אני מעדיף בינתיים להתמקד בהשגת איירון אקס
  9. ראשית כל תודה. יצא לי דמי משלוח של 90 דולר - האם יש קישור עם עלויות יותר נמוכות?
  10. היי אין לי מקור מים זמין ובעבר הזמנתי את המשאבה שמתחברת למצת של הרכב אבל זה כמעט דפק לי את מערכת החשמל של האוטו - השטיפות השבועיות נעשות באמצעות דלי בשיטה קצת עקומה אבל כבר התרגלתי, אך אני מעוניין לשטוף את הג'אנטים של הרכב ואני מעדיף לעשות את זה מול מקור מים. האם אתם מכירים מקום שאפשר מבחינתי גם בתשלום לבצע את השטיפה הזאת? ציון
  11. חח הכל בסדר. בכל מקרה-לאיזה חומר התכוונת למעלה? מה החומר שאתה מכיר? (לג'אנט או השמפו)
  12. אתה טועה אחי - יש מנקה חישוקים ironx ויש שמפו ironx: http://www.autostore.co.il/%D7%9E%D7%A0%D7%A7%D7%94-%D7%97%D7%99%D7%A9%D7%95%D7%A7%D7%99%D7%9D-Carpro-IronX.html http://www.autostore.co.il/%D7%A9%D7%9E%D7%A4%D7%95-%D7%A2%D7%9D-%D7%9E%D7%A1%D7%99%D7%A8-%D7%9E%D7%AA%D7%9B%D7%95%D7%AA-Carpro-IronX.html בכל מקרה, על מה מדברים פה שכדאי כתחליף לפלסטלינה?
  13. שאלה לגבי ironx: יש שני סוגים של ironx-במה עדיף להשתמש? האם זה של הגלגלים מתאים גם לפח?
  14. אני נראה לי מזמין את השמפו של גרי דין - יש עליו 20% הנחה + מגבת מיקרופייבר (למרות שיש לעשות הזמנה לארה"C וומנה לישראל)
  15. חבר'ה אני לא מצליח להבין - מאיפה ניתן לקנות את הכפפה/הפלסטלינה?
  16. מדובר בחומרים סלחניים? האם הם יכולים לגרום לנזק?
×
×
  • תוכן חדש...