Jump to content

Zion Shoshani

  • הודעות

    79
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Zion Shoshani

  1. תודה על העצה - לא הייתי מודע לכך שלא כדאי למלא שמן ברכב חדש (ואת האמת גם לגבי תקני השמן לא ידעתי)
  2. שלילי - הכל תקין ואני לא רוצה להחליף שמן. אני חושב שכדאי שתמיד יהיה לי ברזרבה למקרה הצורך. דרך אגב, לפי השרות של מאזדה (בספר רכב לא מצוין באיזה שמן משתמשים אלא רק באיזה שמנים מותר להשתמש) השתמשו ב-5w30: האם יש סוג מסוים שמומלץ?
  3. היי אין לי מושג איזה סוג של שמן מנוע שמו ברכב כשקניתי אותו (מהיבואן) - האם זה משנה? על איזה שמן הייתם ממליצים להשתמש בו? תודה מראש ציון
  4. השמפו הזה מיועד לרכב עם ציפוי או שניתן להשתמש בו גם לרכב בלי?
  5. פעם ראשונה שאני שומע על השמפו הזה - האם הוא מתאים גם לרכב ללא ציפוי?
  6. מה כולל יישום החומר הזה? האם זה מתאים לחובבנים?
  7. מה הגודל של המגבות אמור להיות (כמו של רחצה/ידיים/ג'ילדה וכו)?
  8. לנסות דברים חדשים - במיוחד שמדובר במוצר עם המלצות כל כך טובות
  9. הרבה כסף עלות משלוח שלהם - 32.58 פאונד. אני אזמין אך ורק אם יהיו איתי עוד חבר'ה בעניין
  10. דרך אגב הם ענו לי עכשיו - אני יכול לעשות דרכם הזמנה. מישהו גם רוצה?
  11. היי הבנתי שמדובר בשמפו ברמה גבוהה מאוד - ניסיתי להזמין דרך האתר שלהם אבל לא הצלחתי. מאיפה כן ניתן? ציון
  12. שאלה: יש היום עדיין מאיפה לרכוש את החומר?
  13. ​שאלה: ידוע לכם על מכונה שלא מצריכה חיבור לברז (מסתפקת בדלי מים) ומתחברת לסיגריה של הרכב? (לא כולל המכונות מעליאקספרס)
  14. היי חברים האם מישהו מכיר חומר איכותי לציפוי שמשה קדמית מפני מים ואדים שגם אדם לא מקצועי יכול להשתמש בו? תודה מראש
  15. היי נתקעתי עם pre-clean concentrate בגודל 1 ליטר ו-pure shampoo בגודל חצי ליטר של nanolex. מי שמעוניין בפרטי.
  16. היי אני מתכוון להשתמש ב-honeydew באמצעות גלוריה FM10 - אם אני רוצה קצף טוב שינקה היטב את הלכלוך לאיזה יחס דילול אתם ממליצים? ציון
  17. שלילי - לא קיבלתי שום הודעה. דרך אגב יש עדכון - חסמו אותי מהפייסבוק שלהם: לא קיללתי או התבאטתי בצורה בוטה, אבל רשמתי הודעה ביום ראשון, אחרי זה בשני וכשראיתי שמתעלמים ממני רשמתי לכם בכמה מקומות בדף. בתגובה חסמו אותי... לפחות הם קיימים. לא יודע מה לעשות כבר...
  18. אני לחוץ אחי מכיוון שהייתי מצפה שאם ההזמנה נעשתה ביום חמישי שעבר כאשר לפי האתר כל המוצרים במלאי אז שתהיה התקדמות בסטאטוס ההזמנה - נכון לעכשיו ההזמנה אפילו לא נשלחה בזמן שהבנתי פה מהמלצות מהחבר'ה שיש כאלה שקיבלו את המוצרים אפילו שלושה ימים בלבד לאחר שההזמנה נעשתה. באיביי/בעלי אני מזמין דרך מוכרים ותיקים וגם שם אני מצפה לראות לפחות שהמוצר הוא בגין shipped במיוחד שמדובר בכמעט שבוע מיום שנעשתה ההזמנה...
×
×
  • תוכן חדש...