Jump to content

Zion Shoshani

  • הודעות

    79
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Zion Shoshani

  1. הזמנתי בחמישי שעבר, בינתיים נאדא - לא מגיבים לא במיילים, לא בפייסבוק ולא בטוויטר...
  2. אני מקווה שהעסקה אכן תתוקן - בינתיים אין תגובה מהם כבר יום חמישי...
  3. מסכים שהשירות שלהם לא טוב. בחרתי בהם כי הם הכי זולים (יחד עם דמי המשלוח)
  4. א. תוך כמה זמן הגיעה החבילה? ב. האם עקבת דרך האתר שלהם אחר החבילה?
  5. על סף יאוש... לא מחזירים לי תגובה, טרם ענו במייל בפייסבוק ובטוויטר. #מה_נסגר_איתם_? #לא_להזמין_מהם
  6. אני לומד את זה על בשרי-היום כבר יום שני ציפיתי שכבר תהיה תזוזה. הבנתי שהיה היום בבריטניה בחלק מהמקומות Bank holiday אולי זה קשור... (קצת מרחם על עצמי שזה מה שאני חושב חח)
  7. קצת הפתיע אותי העניין מאחר והבנתי שהיו פה אנשים שקיבלו מאותו אתר תוך שלושה ימים את החבילה ובינתיים אצלי אני לא רואה את הסטאטוס משתנה או שאני מקבל tracking number (ויותר מזה-אין איך לפנות למישהו באתר)
  8. ננסה את זה... מעניין אם גם לאחרים כאן בפורום המצב היה דומה
  9. דרך הפייסבוק שלהם לא מצאתי מקום להודעה אליהם - באתר מצאתי איזה מייל (שאני לא סגור על זה שזה מכוון לשירות שלהם) עוד מאתמול והם טרם ענו. מאוד מטריד אותי העניין
  10. היי הזמנתי מהאתר הנ"ל ביום חמישי בסביבות השעה 16:30 בעקבות המלצה של אנשים פה מהפורום אבל לצערי אני רואה שעדיין הסטאטוס של ההזמנה נשאר 'payment processed' וטרם ניתן להזמנה tracking number. מה כדאי לי לעשות? האם מדובר במצב רגיל? (הבנתי שדי מהר הם שולחים את ההזמנות) ציון
  11. יש משהו לעשות עם מחיר המשלוח המטורף שלהם?
  12. היי חבר'ה האם יש למישהו קישור להזמנת Gloria FM10 שניסה בזמן האחרון? ציון
  13. שאלה לגבי המכונה של קארשר: היא עובדת בלי מקור מתח חשמלי? (אין ליד איפה שאני שוטף מקור מתח קרוב)
  14. אלוף אתה - אחד הפורומים המקצועיים שאני מכיר בכל תחום. מקווה לסיוע גם בשאר השאלות מהחברים פה ובשרשור אחר שהגבתי שם (שטיפה ללא מקור מים וחשמל)
  15. תודה רבה - השרשור שם די יבש לאחרונה אבל השארתי שם הודעה בתקווה לסיוע מהחבר'ה המקצועיים פה
  16. היי חבר'ה אשמח שתעזרו לי למצוא מוצר בלי יותר מידי שפצורים (כמו ג'ריקן חיצוני וכו') אלא יותר בכיוון של המכונת שטיפה שמחוברת למצת. אשמח למכונה שהיא לא סינית ואם אפשר מהארץ (אבל בכל מקרה תתנו לי בבקשה קישור לכל מכונה כזאת שקיימת לרכישה). תודה מראש ציון
  17. היי חברים האם ידוע לכם על מכונת שטיפה ששואבת מים מתוך דלי ולא דרך חיבור לצינור? תודה מראש ציון
  18. מה מהמוצרים הנ"ל מהווה שמפו? ניקוי ג'אנטים? חומר לשמשות? חומר לעור? מלבד זאת, איפה אתם נמצאים?
  19. שוב, תודה רבה על המענה המהיר. א. איזה שמפואים ברמה גבוהה יש בהזמנה מחו"ל? ב. מה זה APC? תודה מראש וכפי שאמרתי-אשמח לעוד דעות לגבי השאלות מלמעלה
  20. שמפו-יש אותו רק בתוך קיט שממש לא בא לי לקנות. לא איכפת לי להשקיע בשמפו איכותי. ג'אנטים-השמפו לרכב לא פוגע בג'אנטים ובברק שלהם? תודה רבה על המענה ואשמח לעוד תגובות. אין לי בעיה להשקיע
  21. שלום לכולם קניתי רכב חדש (מאזדה 2) לפני כשלושה חודשים ואני מקפיד לנקות את הרכב מידי שבוע. יש לי מספר שאלות (חשוב לי לציין שאני בור בכל הנושא של דיטיילינג-תנסו להבין אותי ולפרט בבקשה קצת יותר במענה): 1. אני משתמש בשמפו gold class של מגווירס - לצערי קשה לקנות אותו בבודדים אלא רק כחלק מקיט. האם יש מוצר אחר אפילו טוב יותר? האם אתם מכירים מקום שניתן לקנות את הגולד קלאס בבודד? (אני מעדיף לא להשתמש בשמפו שלהם שמכיל שמפו ווקס ביחד) 2. מתי ובאיזה תדירות כדאי לנקות ג'אנטים? עם איזה חומר? (מדובר במגנזיום) איפה ניתן להשיג אותו? 3. שמשות - הבנתי שיש חומרים מסוימים שעדיף לעבוד איתם כדי לגרום לגשם ומים לרדת מיד. באיזה חומר מדובר? האם הוא מומלץ? מאיפה ניתן לקנות? 4. המושבים ברכב שלי הם מעור (בצבע לבן) - באיזה חומר כדאי לנקות אותם? באיזה תדירות? אשמח לקבל כל פרט מידע שתתנו לי. אציין כי הרכב לא נוסע הרבה אך עדיין אני רוצה להקפיד לשמור עליו. תודה מראש ציון
  22. היי איזה שואבי אבק (סכום - עד 500 ש"ח) אתם ממליצים ומאיפה ניתן לקנות? תודה מראש ציון
×
×
  • תוכן חדש...