Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1292 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 17 דקות, ד ו ד כתב:

מענין מה קורה במכונים בחול

 

בארה"ב אין דבר כזה מכוני רישוי. ניתן לעשות את הבדיקה השנתית כמעט בכל מוסך, כולל מוסכים בתחנות דלק.

 

פורסם
לפני שעה, eladts כתב:

 

הפןך, גוטה, הפוך. תנו לכל מוסך לבצע בדיקות רישוי.

הלכתי למוסכניקים בצעירותי שלא הייתי מעביר את הרכב שיצא מהם טסט בצחוק אפילו… 

תן למי שאתה רוצה לעשות, רק תבדוק אותם. יום יום לבדוק, מה הבעיה להעסיק צוות שלם שרק בודק אותם מבוקר עד ערב?

פורסם

אני מציע פשוט כשאתה נכנס למכון,

כשאתה נכנס לפקידה,

תשאל אותה מה כל הרשימה שאפשר לשלם,

תשלם ותצא הכי זריז שיכול להיות.😀

אל תגיד אין לי כוח, תגיד תן לי כוח! 
ואם התחלת ב"אין" תמשיך אין עוד מלבדו.
פורסם

למיטב נסיוני, מכוני הרישוי בישראל די מקלים, וחבל. בלי קשר, מנסים לדחוף מספר או פס זוהר או תיקון במוסך סמוך.

הכי מעניין יהיה לבדוק מה קורה בחו"ל: מי יכול להביא דוגמאות (חוץ מארה"ב הנ"ל)?

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

פורסם (נערך)

 

לפני 13 דקות, WE988244 כתב:

אני מציע פשוט כשאתה נכנס למכון,

כשאתה נכנס לפקידה,

תשאל אותה מה כל הרשימה שאפשר לשלם,

תשלם ותצא הכי זריז שיכול להיות.😀

למעשה ה"הצעה" שלך היא שיעשו "קופי פייסט" כמקובל בלא מעט עסקים,  בשפה לא מכובסת זה נקרא ש**ד

עריכה אחרונה על ידי ד ו ד
פורסם
לפני שעתיים, MZN כתב:

אפרופו הכשלות, כמות הנהגים שראיתי בשנה האחרונה עם רכב ׳פוזל׳ (פנס אחד חלש, פנס שני פרוז'קטור של מגרש כדורגל) היא מטורפת.

כלומר לאותם מכונים, שאי אפשר אפילו לסמוך עליהם לבצע בדיקת אורות (שהרי אותו רכב פוזל יצא ממכון טסטים בשנה האחרונה) אתה מציע לתת להם עוד אחריות וכוח?

  • אהבתי 1
פורסם
לפני שעה, MZN כתב:

הלכתי למוסכניקים בצעירותי שלא הייתי מעביר את הרכב שיצא מהם טסט בצחוק אפילו… 

תן למי שאתה רוצה לעשות, רק תבדוק אותם. יום יום לבדוק, מה הבעיה להעסיק צוות שלם שרק בודק אותם מבוקר עד ערב?

מי ישלם על הצוות הזה?

כבר יותר זול לתת להם כסף שירוויחו יותר. עדיף מאשר להגדיל את ניגוד העניינים המשווע המוצע בכתבה זו. 

לפני שעה, MZN כתב:

הלכתי למוסכניקים בצעירותי שלא הייתי מעביר את הרכב שיצא מהם טסט בצחוק אפילו… 

תן למי שאתה רוצה לעשות, רק תבדוק אותם. יום יום לבדוק, מה הבעיה להעסיק צוות שלם שרק בודק אותם מבוקר עד ערב?

מי ישלם על הצוות הזה?

כבר יותר זול לתת להם כסף שירוויחו יותר. עדיף מאשר להגדיל את ניגוד העניינים המשווע המוצע בכתבה זו. 

לפני שעה, MZN כתב:

הלכתי למוסכניקים בצעירותי שלא הייתי מעביר את הרכב שיצא מהם טסט בצחוק אפילו… 

תן למי שאתה רוצה לעשות, רק תבדוק אותם. יום יום לבדוק, מה הבעיה להעסיק צוות שלם שרק בודק אותם מבוקר עד ערב?

מי ישלם על הצוות הזה?

כבר יותר זול לתת להם כסף שירוויחו יותר. עדיף מאשר להגדיל את ניגוד העניינים המשווע המוצע בכתבה זו. 

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
לפני 49 דקות, yossi_s1 כתב:

כלומר לאותם מכונים, שאי אפשר אפילו לסמוך עליהם לבצע בדיקת אורות (שהרי אותו רכב פוזל יצא ממכון טסטים בשנה האחרונה) אתה מציע לתת להם עוד אחריות וכוח?

למה לצוטט רק חצי?

תבדוק אותם…

תעצור בצד רכב פוזל כזה, תבדוק איפה בוצע הטסט ויאללה לעבודה..

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 5 שעות, orankohn כתב:

שינוי משמעותי עומד לדיון ולאישור במשרד התחבורה. 

 

https://www.calcalist.co.il/local_news/car/article/rjtj0jcvs

 

לפי הכתבה בכלכליסט :

"מכוני הרישוי ביקשו ממשרד התחבורה שיאפשר להם לתקן ליקויים משמעותיים יותר, אותם עדיין יתאפשר לבצע גם במוסכים. המטרה של בקשה זו היא "להקל כלכלית על מכוני הרישוי עקב הקושי בו הם נמצאים" .נציגי מכוני הרישוי בישראל דורשים לתקן בעצמם את את הליקויים שימצאו במכוניות שייכשלו בטסטים שלהם."  

 

הם מבקשים אישור בין השאר למכירת צמיגים, ליטוש פנסים, מכירת תוספים למעבר בדיקת זיהום שנכשלה, כוווני פרונט, תיקון פנסים.

 

לגבי ליטוש פנסים, מכון עשה לי את זה לפני 6 שנים וגבה כסף (עם קבלה והכל), אז זה לא אמור להיות חדש.
אגב, שנה אח״כ, אחרי פחות מ-9000 ק״מ, הם הכשילו את המכונית על עוצמת תאורה באותו פנס... התעקשתי לחכות למנהל המוסך שמשום מה בדיוק ״אנחנו לא יודעים איפה הוא״, הוא עשה יחד איתי שוב את הבדיקה, הפעם במסלול המשאיות שהיה פנוי, והפלא ופלא, המכונית עברה. המנהל גימגם.
לא חזרתי לשם מאז (מכון אלישע, נתניה).

פורסם

הם זורקים לאוויר כמה דברים

1. למכור ללקוחות צמיגים

2. אביזרי רכב שיסייעו להם לעבור טסט כמו תוספים לניקוי מערכות ההזרקה

3. לבצע כיווני פרונט

4. להחליף את פנסי הרכב

5. ביצוע ליטושי פנסים

 

ולי זה נראה שהם זורקים את הפסטה לתקרה ומחכים לראות מה יפול..

 

יותר זול להעביר את הטסט עם שוחד לבוחן מאשר להתעסק עם ביצוע הטסט ותיקון בעיות שהמציאו.

 

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם

כאשר היה ניתן להכשיל רכב על דבר בודד, רכבים רבים ואני מדגיש רבים, נכשלו עקב לוחית רישוי לא תקינה, אנשים היו עוברים עם טוש על לוחית הרישוי לתיקון שריטות.

 

מאז שהוציאו תיקון שלא ניתן להכשיל רכב על לוחית רישוי לבדה, אני מאמין כי דברים השתנו.

ניתן לראות רכבים רבים בכבישים, עם לוחיות רישוי שבעבר היו נכשלות בנקל.

 

בנוגע לבקשה הנוכחית של מכוני הרישוי, אני מאמיו שהבקשה שלהם תתקבל ללא בעיה, נוכח מינוי שרת התחבורה החדשה, ניתן רק להיזכר במכשיר למניעת שכחת ילדים ברכב, או בשר הקודם והווסט הצהוב.

 

פרנקופיל מושבע!

פורסם
לפני 42 דקות, ariel000 כתב:

או בשר הקודם והווסט הצהוב.

שמעתי פעם

שהסיפור של החוק הזה  הוא שאיזה לוביסט נתקע עם קונטיינרים של איפודים זוהרים ואמר מה אפשר לעשות?

הלך וקידם חוק שזה יהיה חובה ברכב ...

מישהו  חוץ ממני גם שמע על זה?

פורסם

מדינה אוכלת אזרחיה. מה לא יעשו במדינה הזאת בשביל לדפוק את האזרח, טסט לאוטו שמכשילים אותך בכוונה, כבישי אגרה כאשר אתה גם אתה משלם על זה. לפחות התחמקנו מהחיישן שכחת ילד באוטו של הכסילה מירי רגב.

אני לא אופתע אם אחד מחברייה של הכסילה דוחף את החרא הזה.

מצידי שיסגרו כל מכוני הטסט ויתנו אישור למוסכים לעשות טסטים, ככה באמת יעזרו לאזרח.

  • רעיון טוב! 1
פורסם

יש לי שבוע הבא לעבור טסט עם הפונטו המזדקנת שלי :-(.

ניראה לי כבר עדיף לתת למוסכנית לעשות את הטסט אחרי הטיפול השנתי ולא לבקר יותר במכוני הטסטים?  מה חושבים?

  • רעיון טוב! 1

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
לפני 5 דקות, hwgeek כתב:

יש לי שבוע הבא לעבור טסט עם הפונטו המזדקנת שלי :-(.

ניראה לי כבר עדיף לתת למוסכנית לעשות את הטסט אחרי הטיפול השנתי ולא לבקר יותר במכוני הטסטים?  מה חושבים?

כנראה שאני אצטרך לעשות ככה, לזרוק את הרכב במוסך ולבקש מהם לבצע את הטיפול+טסט עבורי..

 

  • רעיון טוב! 1
Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
×
×
  • תוכן חדש...