Jump to content

yossi_s1

  • הודעות

    78
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של yossi_s1

נהג חדש

נהג חדש (2/14)

2

מוניטין

  1. ^נכון מאוד. מה גם שזה לא בהכרח מגיע נטו משוק המכוניות. מחירים של הרבה סחורות עלו בזמן האחרון: נחושת, אלומניום, מתכות הממירים הקטליטיים שבעקבותם התחילו הגנבות. מחירי הציפים עלו עקב הביקוש, לא רק מעבדים כלליים, כל ציפ, כולל DRAM. ואפילו דברים בסיסיים מאוד כמו שוק ההובלה שהעלה מחירים וגם דברים כמו אוכל ודירות, גם הם עלו. יבואנים שיכולים להתאים את שכרם\רווחם בהתאם לכל האינפלציה הזו יעשו זאת כמובן. לגבי השאלה מדוע כל העליות האלו? זה כבר דיון שונה בעצמו וכאן אולי יש מקום לקונספירציה אם תרצה.
  2. yossi_s1

    רשמית: טסלה בישראל

    הסרטון מתחיל ב3:00
  3. תשקול הונדה ג'אז והאמת לנסיעה בעיקר בעיר אולי אפילו רכב היברדי יכול להיות רעיון נחמד. אחד כזה עם 100 אלף ושנתון חדש יחסית 2017 ומעלה יכול לשרת אותך לא רע ל I20 תיבה רובוטית שאומנם סבירה יחסית אבל לא הכי מתאימה לעיר
  4. כמו שהציעו conti ec6 ואופציה נוספת goodyear efficient grip perf
  5. בעבר רפרפתי בטקסט שעסק בבוגאטי וירון ודיבר על מדידה נפוצה שבה מודדים מזחילה. מויקיפדיה: "Most car magazines and manufacturers in the United States use a rolling start allowance term "1-foot rollout", which means that the timer is only started once the car has traveled 11.5 inches (30 cm), reducing the measured time by up to 0.3 seconds." בעוד שקל למצוא מצבים בהם היצרנים הציגו נתונים שמרנים: https://www.whichcar.com.au/events/coty/manufacturer-acceleration-figures
  6. בדוק את הסובארו פורסטר. מוזר שהוא אפילו לא עולה כאופציה בפורום. רכשנו כזה למשפחה, בעיקר לאימי והוא באמת מצויין ועושה הכל טוב. רמה מעל הCX5 שהיה קודם. בדקנו בזמנו גם את הראב4 שגם מעולה אבל החלטנו על הפורסטר
  7. לא הטריד אותי מספיק כדי לפתוח דיון אבל אני נתקל בזה מלא. בחניית הרחוב של הבניין חונה רכב שמשמש שכן כמחסן. אחד השכנים כנראה התלונן אז הגיעו מהעירייה להדביק לו מדבקה שהרכב הולך להיות מפונה. השכן היה מופתע ולא הבין למה עושים לו ככה, אבל יחד עם זאת הבין שהוא פשוט יזיז את הרכב לריבוע חניה אחר ואז זה כשר. בחניה בעבודה גם יש רכב נטוש כבר המון זמן, אני חונה לידו כדי שלא יפתחו דלת על האוטו שלי אבל עכשיו סדרו שם חניה מקורה במקום אחר אז אחנה שם. הכי הכי אבל זה השכן בחניון התת קרקעי של הבניין שחונה לידי. גם הוא מחזיק שם גורטאה שלא זזה שנים. הקטע שבמקרה הזה הוא יכל בכיף להשכיר את החניה בלפחות 100 שקלים לחודש אולי יותר לאחד השכנים, לך תבין אנשים... כמובן יש עוד מלא דוגמאות שנתקלתי אבל אלו היומיומיות שלי
  8. מצטרף לשאול ועוקב אחרי הדיון ברשותי אימפרזה 2.0 AWD שנת 2004 עם 129KM למיטב ידיעתי שמן גיר מעולם לא הוחלף (יש מצב אני טועה). בדקתי את המדיד לפני בערך שנה והשמן בצבע ורוד בהיר אז הנחתי שאין צורך בהחלפה כרגע. לגבי שמן דיפרנציאל אין לי מושג. האם אצלי בAWD יש משהו נוסף כמו טיפול בטרנספר בוקס? הגיר אצלי מרגיש מאוד חלק אבל ניכר שצריך להיות עדין איתו. מטפל באוטו פעם בשנה טיפול קטן ופשוט, מעולם לא בוצע טיפול גדול במיוחד ולא היו תקלות חריגות. גם אני תוהה אם יש טיפולי מניעה שבאמת משתלם לעשות כי אני כן בונה על האוטו שיחזיק עוד המון זמן אבל טיפול גדול כבר מתקרב לשווי של האוטו עצמו
  9. לא יודע אם נכון אבל שמעתי גם שהמים יכולים לחדור למיסבי הגלגלים ולפגוע באורך החיים שלהם. המים יכולים לפגוע בזיכוך ולהכניס לשם לכלוך. מה שאומר שמעל חצי גלגל כבר יכול להיות נזק מסויים.
  10. yossi_s1

    מצלמת רכב

    אני לא מומחה גדול בעניין,הנה מה שכן ידוע לי סוללות ליתיום לא כאלו נפיצות כמו שחושבים. המחשבה הזו מקורה בדרך כלל בסוללות פגומות כמו אלו שהיו בסאמסונג גלקסי נוט 7. כל עוד לא חושפים את הסוללות לתנאים קיצונים כמו חום, מכות ומעיכות או טעינת יתר או פריקת יתר, ובהנחה שמהטען איכותי והסוללה לא פגומה, אין מה לחשוש יותר מדי. ובכל זאת כדאי לעשות כמה שאפשר כדי להיות בטוחים. באוטו לשים את הסוללה בנקודה קרה יחסית. יש גם קופסאות מיוחדות שבמקרה של התלקחות ישמרו על האש בפנים כמה שניתן. חכה לעוד תשובות. מעניין.
  11. נכון, מנסיוני דגם הצמיג משתנה. אני דווקא נתקלתי בקורולה חדשה עם ברידג'סטון אקופיה. אותם צמיגים ניתן למשל גם למצוא על סובארו פורסטר https://www.marklines.com/en/news/231482 האמת צמיגים די טובים.
  12. מעניין, דווקא ישבתי על ראב4 באולם תצוגה והייתה לי הרגשה שהוא די נוח. כמובן בלי נסיעה לך תדע. בסוף סיימתי עם פורסטר שיותר אהבתי אבל מבחינת המושבים לא החלטתי מה היה יותר טוב מבין שניהם
  13. היצרנים הוותיקים והאיכותיים (ולפעמים גם קהל הצרכנים שלהם) תמיד יטענו כי המתחרה החדש מייצר מוצר נחות משלהם כדי להצדיק את הפרימיה במחיר, גם אם אין שום אמת מאוחרי הטענה. לפעמים הם דוברים אמת והרבה פעמים הם לא. בנוסף, יש גם את עניין הדגמים, יש דגמים בסיסיים של החברות הגדולות שיהיו פחות טובים מצמיג סיני טוב. הבעיה היא שזה תחום שאתה לא יכול כלכך לבדוק בעצמך את טיב המוצר, וגם לא ראיתי גוף עצמאי ללא אינטרס שלקח על עצמו לבדוק ביצועים של כל צמיג וצמיג. כיוון שאין דרך אמינה להשוות בניהם, אנשים כמו חברי הפורום הולכים על בטוח וקונים צמיג לא סיני. מהנסיון שלי, בממוצע צמיג סיני יהיה פחות טוב מצמיג מחברה טובה. היו לי צמיגי nereous (משהו כזה) סיניים שהאמת שהיו באמת אחלה, שקטים יחסית, נוחות סבירה ואחיזה סבירה, אבל מה, אחרי שנה קצת פנצ'ר והלך הצמיג, לא ממש ברור למה הפנצר אבל היה נזק בצד של הצמיג לכן היה צריך להחליף. הם הוחלפו בothsu שהם פלקן לשוק האוסטרלי והם אכן טיפה טובים מכל בחינה ועלו קצת יותר מסיני מצד שני יש לי בריג'סטון my-02 והם פושרים מאוד, לא הרבה יותר טוב מסיני.
×
×
  • תוכן חדש...