Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מצטער על התגובות הרצופות, פשוט כבר לא יכלתי לערוך את ההודעה הקודמת.

 

טוב, למי שזוכר קיבלתי מצלמה של QUE מדגם CMQ1.

 

הבטחתי להשוות בינה ולבין המצלמה שלי, G1WH, ואכן עשיתי את זה, גם ביום וגם בלילה, רק שההפרשים באיכות לטובת הG1WH משמעותיים כל כך, בטח כאשר מכניסים את עניין המחיר למשוואה, שפשוט אין לי באמת מה להשוות. הG1WH לוקחת אותה בהליכה.

 

ההשואה הבאה, שתי מצלמות G1WH, אחת עם הקושחה המקורית, ואחת עם הקושחה של DOD. בקרוב.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם

שלום חבר'ה ,

 

ניסיתי לקרוא את כל השרשור לפני הוספת ההודעה שלי ,לקראת העמצא הלכתי לאיבוד עם כל המבחר :)

לאור כתבה שנחפשתי אליה לפני כמה ימים , אני מעוניין במצלמה שמצלמת גם את פנים הרכב.

בכתבה הראו כיצד הנהג שהיה לפני תמרור מתן זכות קדימה , העט את הרכב, הסתכל שהוא לא מפריע לתנועה תוך כדי סיבוב הראש (אך כמובן נעצר על ידי שוטר "חכם" בטענה על אי מתן זכות קדימה ). המצלמה שצלמה את פנים הרכב כמובן זכתה את הנהג במשפט.

ויש לי גם התלבטות קשה לגבי עניין צילום והקלטה כאשר הרכב לא מונע ועומד בחנייה.

מצד אחד המצלמה תצלם וונדלים , מצד שני, גאדג'אט כמו מצלמה ברכב "יזמין" אותם.

יש לציין שהחנייה הפרטית בבית ממקומת מאחורי הבניין בסמוך לבית ספר (בלילה מסתובבים במקום כלמיני טיפוסים -למצוא אמצעי מניעה ו\או מזרק בשטח החנייה בעבר היה עניין שבשגרה,לאחרונה התופעה כמעט נעלמה).

 

אני מעדיף לרכוש בארץ כדי שאוכל לפרוס לתשלומים (אני צריך זוג מצלמות) אך אם המבחר באיביי לדוגמא יותר עשיר , אין לי כל התנגדות לרכוש שם.

 

תקציב משוער =עד 1000 ש"ח.

 

תודה רבה

פורסם

[h=2]ביקורת על מצלמה VICO SF2 מלקוח

http://geekzone.co.il/showthread.php?t=2960&p=8349

המלצה על מצלמת דרך/רכב טובה: Vicovation Vico SF2[/h]

z_183559.jpg

 

סקירה
:

1. המצלמה מתפקדת עם יציבות חלקה ומרשימה גם בנסיעה על מהמורות/בורות וגם בתנאי תאורה קלושים. זהו
סרטון
להמחשה מכביש המנהרות לכיוון גוש עציון (השעון טרם כוון בו אתמול).

2. צילום באיכות HD מלאה וברורה. כל 5 דקות נוצר סרטון בנפח של 324.1Mb כברירת מחדל, כלומר ניתן להקליט על כרטיס הזיכרון 4Gb Class 10 המגיע חינם עם המצלמה כ-61.7 דקות סה"כ ועל כרטיס 32Gb (מקסימום אפשרי המזדהה במצלמה) ניתן להקליט כ-6.22 שעות

3. היות שיציאות ה-USB הם בהספק 900/500 מילי אמפר מקסימום בהתאם ל-USB 2 או USB 3 במחשב, לא ניתן להפעיל את המצלמה דרכם אלא דרך שקע מצית הרכב הנותן הספק של 1000 מילי אמפר (1A לפחות) הדרוש למצלמה.

4. ע"מ להעתיק/לצפות בסרטונים, יש לשלוף את כרטיס הזיכרון ולהעבירו למחשב דרך מתאם, או לצפות בהם דרך המצלמה.

5. כאשר הזיכרון מתמלא עד סופו, הסרטים החדשים דורסים את הישנים וחוזר חלילה.

 

מחיר
:

349 ש"ח
באתר הזה
+ 29 ש"ח משלוח מהיר עד הבית דרך
חברת שילוח צ'יטה
(היחידה שפועלת באופן מלא גם באזור יהודה ושומרון).

טרם מצאתי מחיר זול יותר, להפך: באיביי המחירים פי 2 ובארץ
מ-590 ומעלה
.

 

יתרונות
:

1. בין המצלמות הטובות בעולם בקטגורייה זו.

2. תופסן וואקום מעולה.

3. מחיר.

 

חסרונות
:

1. זווית צילום 140 מעלות. הייתי מעדיף יותר.

2. כרטיס זיכרון קטן אבל אפשר לשדרג עד 32Gb.

 

מפרט
:


רזולוציה: 1920x1080


קצב צילום: 30 פריימים לשניה


זווית הצילום: 140°


מסך: TFT LCD "2.4


מטח הזינה: 12V~24V DC


הערה שלי: טוב גם לאלו המשתמשים ב-D9 עם מתאם ל-24V...


הספק זרם: 5V/1A


עדשה: F/2.2, 6G Mp


חיישן אופטי: CMOS 3 Mp


הקלטה: הקלטה מחזורית- כאשר כרטיס הזיכרון מתמלא המצלמה מקליטה על הקבצים הישנים ביותר באופן אוטומטי


וידאו: NTSC/PAL


פורמט וידאו: (MOV (H.264


אודיו: מיקרופון מובנה


כרטיס זיכרון: תומכת בכרטיס זיכרון SDHC 8GB-32GB




G-Sensor :G-Sensor מובנה מפעיל הקלטת חירום במקרה של תאונה או התנגשות הרכב. הקובץ נשמר בתיקיה מיוחדת


טווח טמפרטורות להפעלת המצלמה: 0ֲ÷C~75ֲ÷C


טווח טמפרטורות לאחסון המצלמה: 20°C~85ֲ÷C-


הקלטה אוטומטית: הקלטה מחזורית, אורכו של כל קובץ הוא 5 דקות


מצב הקלטה ידני: הקלטה 30 שניות לפני לחיצת הכפתור ו-30 שניות אחרי לחיצת הכפתור. הקובץ נשמר בתיקיה מיוחדת




תקינה: התאמה לתקן ישראלי 60065 ולתקן CE של האיחוד האירופאי


תוצרת קוריאה.


 

שיאון מדיה בע"מ , יבואנית איבזרים לרכב.

מצלמות דשבורד מהמותגים VICOVATION,CNS-LINK קוריאה וטאיוואן.

להזמנות : www.seeon.co.il08-9331225

פורסם

בסוף מאי השנה הזמנתי את ה-

g1wh מ-

banggood אחרי המון המלצות.

למצלמה יש כרטיס זיכרון 32GB CLASS10.

שמתי לב שפתאום באמצע נסיעה, יכול להיות אחרי כמה דקות או חצי שעה שכאילו היא לא מצלמת.

אין יותר אור אדום מהבהב על המסך.

ואם ניתקתי אותה מהחשמל והיא כבתה אחרי כדקה וחיברתי שוב, היא כן מקליטה.

כאילו יש לה בעיה שהיא מפסיקה להקליט ולצלם. ובעצם יוצא שאני נוסע עם מצלמה שלא מצלמת בכלל

ואם חס וחלילה יקרה משהו לא יהיה לי תיעוד. אז מה זה שווה?

 

עדכנתי את המצלמה לגרסה שהמליצו כאן איך שקיבלתי אותה.

אני לא יודע כמה זמן יש את הבעיה, בפוקס שמתי לב היום שאין את האור האדום של ההקלטה.

פורסם

מחיר
:

349 ש"ח
באתר הזה
+ 29 ש"ח משלוח מהיר עד הבית דרך
חברת שילוח צ'יטה
(היחידה שפועלת באופן מלא גם באזור יהודה ושומרון).

טרם מצאתי מחיר זול יותר, להפך: באיביי המחירים פי 2 ובארץ
מ-590 ומעלה
.

אילן, סתם שאלה שמעניינת אותי - למה לך לנסות למכור בפורום דרך P1000 ולשלם להם עמלה, במקום למכור

ישירות, במחיר נמוך יותר ואפילו להשאיר לעצמך שולי רווח גדולים יותר?

 

סחטיין שאתה מצרף כרטיס זיכרון (אפילו שהוא בנפח פיצפון), כבר מזמן אני חושב שעל מנת להנגיש את

המוצר הזה (מצלמות רכב) ללקוח, כדאי מאוד למכור לו ערכה אחת שבה יש את כל הדרוש ולא לשלוח אותו לחפש

כרטיס זיכרון ולחקור איזה מתאים ואיזה לא.

פורסם
אילן, סתם שאלה שמעניינת אותי - למה לך לנסות למכור בפורום דרך P1000 ולשלם להם עמלה, במקום למכור

ישירות, במחיר נמוך יותר ואפילו להשאיר לעצמך שולי רווח גדולים יותר?

 

סחטיין שאתה מצרף כרטיס זיכרון (אפילו שהוא בנפח פיצפון), כבר מזמן אני חושב שעל מנת להנגיש את

המוצר הזה (מצלמות רכב) ללקוח, כדאי מאוד למכור לו ערכה אחת שבה יש את כל הדרוש ולא לשלוח אותו לחפש

כרטיס זיכרון ולחקור איזה מתאים ואיזה לא.

 

העמלה לP1000 היא לא כזו גדולה , אם אתה מחשב עמלת סליקה של כרטיסי אשראי ,פרסום וחשיפה , יוצא שזה אותה עלות.

לקוחות אינטרנט הם לקוחות בדרך כלל שמחפשים את המחיר הכי זול לדגם מסוים ואם אתה מתחיל בתוספות, אתה מאבד את האפקט הזול .

יש עוד כמה היבטים שלא פה במקום להסביר אותם .

אני נותן מתנה כרטיס SD מתנה בP1000 , אבל זה עומד להיגמר .

שיאון מדיה בע"מ , יבואנית איבזרים לרכב.

מצלמות דשבורד מהמותגים VICOVATION,CNS-LINK קוריאה וטאיוואן.

להזמנות : www.seeon.co.il08-9331225

פורסם (נערך)

קיבלתי את המצלמה היום DOD LS460W. עם המצלמה קיבלתי חיבור למצת מצד אחד ומיני USB מצד שני. לפי מה שראיתי, החיבור למצת, שהוא בעצם מטען, בעל 1.5 אמפר. יש לי כרגע ברכב מטען 2.1 עם שתי יציאות USB שכרגע מטעין את האייפון שלי. האם אני יכול להשתמש בכבל USB ל מיני USB עם המטען של ה 2.1 אמפר?

אני מניח שכן אבל שואל ליתר בטחון. לא בא לי להפרד מ 1000 ש"ח בכזאת קלות :-)

 

תודה

עריכה אחרונה על ידי kingikra
פורסם
העמלה לP1000 היא לא כזו גדולה , אם אתה מחשב עמלת סליקה של כרטיסי אשראי ,פרסום וחשיפה , יוצא שזה אותה עלות.

לקוחות אינטרנט הם לקוחות בדרך כלל שמחפשים את המחיר הכי זול לדגם מסוים ואם אתה מתחיל בתוספות, אתה מאבד את האפקט הזול .

יש עוד כמה היבטים שלא פה במקום להסביר אותם .

אני נותן מתנה כרטיס SD מתנה בP1000 , אבל זה עומד להיגמר .

הבנתי.

בכל מקרה, אם לא הבנת, דווקא פירגנתי על כך שאתה מוכר את המצלמה עם כרטיס זיכרון.

לדעתי מדובר בצעד מבורך שיגרום לאנשים נוספים (כאלו שלא באים מתחום הרכב וגם לא כל כך טכנולוגיים) לרכוש את המוצר.

פורסם

הזמנתי את המצלמה של VICOVATION VICO SF2. אצלי כבר שבועיים ואני מאוד מרוצה, איכות תמונה בלי פשרות גם באור וגם בחושך.

חסרון שאין לה סוללה והיא פועלת רק ממקור מתח (מצת).

Leon 2014: HU: OEM | TW: MT23|MID: PROFI PHASE | AMP: Genesis Profile 4 | MONO: JL :

|Audio 250\1 | SUB: DLS Kw10|ALPINE PXE H650

פורסם
שלום חבר'ה ,

 

ניסיתי לקרוא את כל השרשור לפני הוספת ההודעה שלי ,לקראת העמצא הלכתי לאיבוד עם כל המבחר :)

לאור כתבה שנחפשתי אליה לפני כמה ימים , אני מעוניין במצלמה שמצלמת גם את פנים הרכב.

בכתבה הראו כיצד הנהג שהיה לפני תמרור מתן זכות קדימה , העט את הרכב, הסתכל שהוא לא מפריע לתנועה תוך כדי סיבוב הראש (אך כמובן נעצר על ידי שוטר "חכם" בטענה על אי מתן זכות קדימה ). המצלמה שצלמה את פנים הרכב כמובן זכתה את הנהג במשפט.

ויש לי גם התלבטות קשה לגבי עניין צילום והקלטה כאשר הרכב לא מונע ועומד בחנייה.

מצד אחד המצלמה תצלם וונדלים , מצד שני, גאדג'אט כמו מצלמה ברכב "יזמין" אותם.

יש לציין שהחנייה הפרטית בבית ממקומת מאחורי הבניין בסמוך לבית ספר (בלילה מסתובבים במקום כלמיני טיפוסים -למצוא אמצעי מניעה ו\או מזרק בשטח החנייה בעבר היה עניין שבשגרה,לאחרונה התופעה כמעט נעלמה).

 

אני מעדיף לרכוש בארץ כדי שאוכל לפרוס לתשלומים (אני צריך זוג מצלמות) אך אם המבחר באיביי לדוגמא יותר עשיר , אין לי כל התנגדות לרכוש שם.

 

תקציב משוער =עד 1000 ש"ח.

 

תודה רבה

 

האם אהיה חייב להתפשר על הצילום פנים כדי לעמוד בתקציב ?

פורסם
בסוף מאי השנה הזמנתי את ה-

g1wh מ-

banggood אחרי המון המלצות.

למצלמה יש כרטיס זיכרון 32GB CLASS10.

שמתי לב שפתאום באמצע נסיעה, יכול להיות אחרי כמה דקות או חצי שעה שכאילו היא לא מצלמת.

אין יותר אור אדום מהבהב על המסך.

ואם ניתקתי אותה מהחשמל והיא כבתה אחרי כדקה וחיברתי שוב, היא כן מקליטה.

כאילו יש לה בעיה שהיא מפסיקה להקליט ולצלם. ובעצם יוצא שאני נוסע עם מצלמה שלא מצלמת בכלל

ואם חס וחלילה יקרה משהו לא יהיה לי תיעוד. אז מה זה שווה?

 

עדכנתי את המצלמה לגרסה שהמליצו כאן איך שקיבלתי אותה.

אני לא יודע כמה זמן יש את הבעיה, בפוקס שמתי לב היום שאין את האור האדום של ההקלטה.

 

קרה לי בדיוק אותו דבר.

 

מישהו פה יכול להתייחס לזה? (וסליחה אם זה דובר, קשה לעבור על שרשור כזה ענק)

פורסם

קרה לי אותו דבר עם שתי מצלמות

בפעם הראשונה שזה קרה המוכר הציע לי לפרמט את הכרטיס ובאמת פרמטתי את הכרטיס גם בFAT וגם בNTFS אבל זאת הייתה הטעות!

מה שצריך לעשות זה לפרמט תחילה את הכרטיס דרך המכשיר ואז הכל בסדר.

אם עדיין לא עוזר נסה להחליף כרטיס, אם עדיין לא עוזר.. המצלמה תקולה

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...