Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
TransFlash כמעט זהה לחלוטין ל-MicroSD, ולצורך מצלמות DVR זהה לחלוטין

 

קוראי כרטיסים יש בגרושים, עם הבדלי המחירים הקטנים לדעתי כדאי כבר לרכוש כרטיס UHS-I שהוא מהיר מאוד, ב-KSP נמכר כזה של Transcend (שיש אצלי) בפחות מ-100 שקל, תראה מה המחיר בחו"ל למותג טוב לכרטיס כזה ותעשה חשבון מה עדיף.

לא בטוח מה המותג המועדף

קראתי באחד מעמודי השרשור שיש סוג פחות מומלץ ויש כזה שיודע לעבוד על מצלמות DVR

 

תקנה את את הכרטיסי זיכרון בארץ, ההפרש בכלל לא גדול ובארץ אתה מקבל אחריות לכל החיים.

 

בשביל לראות את הסרטונים אפשר גם לחבר את המצלמה למחשב עם כבל USB, לא חייבים להוציא את הכרטיס זיכרון.

 

אני לא יודע מה ההליך בארץ אך בחו"ל בעת רישום פרטי האירוע (תאונה לצורך העניין) מעבירים את כרטיס הזכרון לידי השוטר.

אם בארץ ההליך דומה אז בעצם צריך שיהיה לי כמה כרטיסים עודפים אליהם אוכל להעביר את ההקלטה שלא תלך לאיבוד ותשמש כראיה לכל דבר.

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

תלוי במצלמה הספציפית, ה-G1W לסוגיה ידועה כבררנית זיכרונות.

 

אם תצטרך להעביר את כרטיס הזיכרון (שאני לא בטוח בזה, יכול להיות שבארץ יסתפקו בכך שתספק להם דיסק עם העתק הסרטון) אז תקנה חדש זמני ב-100 שקל, קל יותר.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

איזה זכות או סיבה יש לשוטר לקחת ממך את הכרטיס זיכרון?

גם אם יפנו אותך באמבולנס לבית חולים והמצלמה תישאר ברכב אני לא רואה מאיזו סיבה יש לו זכות לקחת את המצלמה ולצפות בקבצים על הכרטיס זיכרון.

תקנה כרטיס של SANDISK או TRANSCEND או כל מותג אחר, אין שום סיבה שהם לא יעבדו לך עם המצלמה.

פורסם

במידה ושוטר רק מעז לגעת לי במצלמה ברכב אני ניגש למח"ש על זה שהוא גנב כן כן גנב לי רכוש פרטי. את ההקלטה יקבל רק עם צו חתום ע"י שופט ולא מעבר.

איזה זכות או סיבה יש לשוטר לקחת ממך את הכרטיס זיכרון?

גם אם יפנו אותך באמבולנס לבית חולים והמצלמה תישאר ברכב אני לא רואה מאיזו סיבה יש לו זכות לקחת את המצלמה ולצפות בקבצים על הכרטיס זיכרון.

תקנה כרטיס של SANDISK או TRANSCEND או כל מותג אחר, אין שום סיבה שהם לא יעבדו לך עם המצלמה.

פורסם

אני חושב שאם אתה מעורב בתאונה שגרמה לפצועים\הרוגים אז השוטר רשאי לקחת את המצלמה שלך בתור ראיה.

 

אם צילמת את השוטר סתם ככה, מדבר אלייך לא יפה או מבצע את תפקידו בצורה לא טובה, הוא לא אמור לגעת במצלמה.

אחרת זה יכול להיחשב שיבוש או העלמת ראיה מצד השוטר.

פורסם
שאלה לבעלי הG1W-C.

לגבי בעיית ההקלטה האחרונה, אני מבין שזה נוצר בגלל הקבלים, יש מצב שכל אלו שיש להם בעיות קנו באותה חנות ורק שם יש את הבעיה?

אם הרכב יהיה בתאונה ובעקבותיה חשמל הרכב יפול, האם תלך ההקלטה בכל סוג של מצלמה תקינה אם קבלים? לגבי מצלמה לא תקינה ההיגיון אומר שהיא תעלם.

עדיין לא קיבלתי תשובה על השאלה שלי, אני צריך תשובה לפחות לגבי הקבלים.

האם כל מצלמה המופעלת על ידי כבלים תעשה בעיות בהקלטה האחרונה/ בשמירת הגדרות?

פורסם

התוכנה שבמצלמה אמורה לגלות מיד שניתקת את מקור המתח ומיד אמור להתחיל תהליך מהיר מאוד של שמירת הקובץ האחרון וכיבוי.

במצלמה תקינה עם תוכנה מתאימה, לא אמורה להיות בעיה עם שמירת הקובץ האחרון.

לגבי שמירת ההגדרות, אם לא תסובב את הסוויץ', לפחות לכמה שניות עד חצי דקה, פעם בכמה ימים או פעם בשבוע (תלוי בדגם המצלמה), אתה עלול לאבד את ההגדרות והשעה במצלמה.

במוביוס למשל (עם קבלים), יש אנשים שלא הניעו את הרכב שבוע וההגדרות עדיין נשמרו.

פורסם

גם אצלי בלי קבל (G1WH) לפעמים יש בעיה של שמירת הקובץ האחרון.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
גם אצלי בלי קבל (G1WH) לפעמים יש בעיה של שמירת הקובץ האחרון.

תודה על חיזוק החשדות לגבי הg1w.

המועמדות הבאות זה

mini 0805סוללה/mini 0803קבל על אוg90סוללה/g90sסוללה

אני מודע שהגרסה 0805 והg90s הן הגרסאות היותר מתקדמות השאלה היא האם שווה להשקיע עוד בערך20 דולר לכל דגם או שעדיף לקנות האת המצלמות היותר ישנות.

עד כמה איכות ההקלטה של הסאונד גרועה בg90 והאם היא השתפרה בg90s?

איזה מהמצלמות עדיפה באורח חיים ובאיכות הקלטה.

לינקים:

http://m.gearbest.com/car-dvr/pp_113549.html

את הלינק של ה0803 לא מצאתי קצת קשה לחפש דרך הפלאפון.

 

http://m.gearbest.com/g90-_gear/

 

תודה על העזרה.

פורסם

אתה יודע יש סיבה לזה שאתה משלם עוד 20$, מעבד חזק יותר עדשה שונה, בחלק מהמקרים איכות בניה יותר טובה וכו׳.

הולכת לצאת בקרוב MINI 0806 אז תרד מהגרסאות היותר ישנות, וגם הG90S מצלמה חדשה אז אתה עוד לא יכול לדעת אם קיימות בעיות במצלמות ומה רמת האמינות שלהם.

פורסם
גם אצלי בלי קבל (G1WH) לפעמים יש בעיה של שמירת הקובץ האחרון.

הדבר החל להופיע אצלי בסוף חייה של המצלמה (כשהמצלמה הייתה חדשה לא הייתה כל בעיה).

תנסה בבקשה להדליק את המצלמה כשהיא לא מחוברת למקור מתח ובדוק לכמה זמן הסוללה מספיקה (אתה יכול תוך כדי לעבור בין

התפריטים). אצלי היא הספיקה לפחות מחצי דקה ובהמשך לכמה שניות בלבד.

 

אני מאוד מקווה שהדבר לא יחזור על עצמו ב G1WC. במקרה של תאונה, יש סבירות גבוהה לכך שהמצלמה תיתלש

מהשמשה ותתנתק ממקור המתח, כך שאם הקובץ האחרון לא נשמר אז המצלמה לא שווה בעצם כלום במקרה הזה.

פורסם

בדיוק החששות שלי.

נ. ב

מצאתי סרטון על הg90 7s ואיכות המיקרופון על הפנים ויש כל מיני רעשים.

אז לדעתי אלך לכיוון ה0805.

יש עוד מצלמות איכותיות ומומלצות שפספסתי עם מעבד ambrela ומסך?

פורסם

שלום,

 

גם אני מחפשת מצלמת תיעוד לרכב ומקווה שאולי יהיו הנחות של Black Friday מחר. ניסיתי לחפש את הדגמים שהוזכרו כאן באיביי אבל המבחר די מבלבל. האם זאת מהמצלמות המומלצות או שלא?

http://www.ebay.com/itm/Full-HD-1080P-G1W-2-7-LCD-Car-DVR-Vehicle-Dash-Vision-Video-Recorder-Camera-/301121946825?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item461c4444c9

 

בכל אופן אודה מאוד אם תוכלו לתת לי קישור לדגם מומלץ ולא יקר (גג 75$:)), לרכישה באינטרנט או בחנות באזור חיפה.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...