Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
חדירה לפרטיות של נוסעי הרכב, הם יישות בלתי נפרדת בה יש להתחשב :)

 

לגבי המחירים- כדי לא להתפשר על איכות , אתפשר על כמות (אוותר על מצלמה אחורית ומצלמה פנימית וארכוש זוג מצלמות קדמיות ).

אני רוצה מצלמה מעולה עם מסך , G90 בהחלט עונה על שתי הדרישות .

 

אביזרים נלווים שצריך לרכוש -2 כרטיסי SD של KINGSTONE CLASS 10 , האם יש להוסיף עוד משהו להשלמת "החבילה" ?

 

בנוסף לשאלה לגבי האביזרים הנלווים

 

מה הסיבה ש G90 לא מופיעה בסקירה המקיפה פה https://dashcamtalk.com/ ?

לפי הסקירה ביוטיוב , G90 בהחלט ראויה להופיע בסקירה הנ"ל (אולי מדובר במוצר ממש חדש שעוד לא הספיקו להוציא עליו סקירה רשמית )

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אשמח לשמוע אם מישהו יודע אם כבל הטעינה (שמתחבר למצת) של ה G1WH זהה לזה של ה G1W-C.

 

מכיוון שה G1WH שלי החליטה שנמאס לה לצלם, הזמנתי את ה G1W-C בתקווה שלאור החוסר בסוללה היא

תשרוד תקופה ארוכה יותר. מכיוון שהחיווט כבר קיים ברכב, לא הייתי רוצה להתעסק בהחלפתו אלא לחבר ישירות

לחיווט הקיים.

בכל מקרה, אם יש חשש שלא מדובר בדיוק באותו כבל טעינה, אחליף ביניהם.

מדובר בסה"כ בעבודה של דקות בודדות, כך שלא שווה לי לסכן את המצלמה בשביל זה.

 

כן, שניהם Mini USB

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

אין שום סיבה שזה יהיה שונה, החיבור הוא בוודאות אותו חיבור Mini USB, שני המטענים אמורים לתת 5V (או אם השתמשת במטען אחר זה בכלל מקל על העניין), ובדקתי את העניין והמצלמה אכן מקבלת 5V בכניסה, והזרם בכל מקרה נקבע ע"י הצרכן (המצלמה).

 

הדבר היחיד שיכול להיות זה ניחות גבוה מדי לאורך הכבל (כלומר המצלמה הישנה הסתדרה עם הניחות, החדשה לא), אבל את זה לא תוכל לדעת עד שלא תחבר אותה

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

הניחות הוא בגלל אוסף של נתונים, אורך הכבל גורם מאוד משפיע, סוג המוליך בתוך הכבל, עובי המוליך, הבידוד בין הגידים, החיבור לקונקטור.

 

כמו שאמרתי, סביר להניח שזה יעבוד, אלא אם כן השתמשו בכבל אחר עבור ה-G1W-C, אבל הסינים לא עושים את זה כמעט אף פעם - להשתמש בכבלים שונים עבור מכשיר דומה עם חיבור זהה.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

נזק זה לא יכול לגרום, הכי הרבה המצלמה החדשה פשוט לא תידלק, או שתידלק ותכבה, ואז תדע שצריך להחליף.

 

כי המתח אותו מתח אז זה לא יכול לשרוף שום דבר

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

הבנתי, אם כך אמתין בסבלנות למשלוח מבאנג-גוד ואבדוק זאת.

אם היא תהיה טובה, כחודש לאחר מכן כניראה שאזמין אחת כזאת נוספת לרכב השני, שתחליף מצלמה

סינית פשוטה שעובדת כבר כמה שנים טובות (ולא יורדת מהחלון) עם אמינות מצויינת אבל עם איכות צילום בינונית ביום

וגרועה בלילה.

פורסם

שלום, קניתי לא מזמן את המוביוס. יש לי שאלות טכניות:

1) האם התמונה בתאורה נמוכה אמורה להיות מגורענת מאוד או שקניתי מוביוס מזוייף?

2) כשאני מנסה להעתיק סרטונים או אפילו להכנס לתיקיה במצלמה ולראות את הסרטון דרך חריצי ה- USB2 במחשב, אני לא מצליח וזה פועל מאוד מאוד מאוד לאט, לעומת זאת ה USB3 מעביר ומראה את הסרטונים בצורה סבירה. האם זה אמור להיות ככה?

תודה,

אור.

2017 Citroen C3 Shine

פורסם
הם לא מעדכנים באופן קבוע, אבל כן יש להם פורום שעוסק במצלמה:

https://forum.dashcamtalk.com/forums/g90.80/

 

לגבי אביזרים נלווים אתה צריך מפצל למצת שני כרטיסי זיכרון Micro sd class 10, וגם אולי איזה שני כבלים של USB שיהיו לך ברכב ליתר ביטחון.

 

רוב תודות

אזמין בימים הקרובים

פורסם

את כרטיסי הזכרון אני רוצה לקנות רק בחו"ל .

לאחר חיפוש קצר ,הלכתי לאיבוד , אני צריך גם קורא כרטיסים (כי אין לי ובלי הקורא לא אוכל להעביר צילומים למחשב)

וראיתי גם כרטיסי TF או משהו בסגנון שנמכרים ביחד עם המיקרו SD .

אין לי כ"כ מושג בנושא ואני לא רוצה לרכוש סתם כרטיסים בהם לא אשתמש

הG90 (שכבר הזמנתי ) מצלמת SHD , האם קיים דגם מומלץ עבור הרזולוציה שהמצלמה תתפקד ללא עצירות או תקיעות ?

ההמלצה בפורום היא לרכוש 32 GB וכך אעשה .

פורסם

TransFlash כמעט זהה לחלוטין ל-MicroSD, ולצורך מצלמות DVR זהה לחלוטין

 

קוראי כרטיסים יש בגרושים, עם הבדלי המחירים הקטנים לדעתי כדאי כבר לרכוש כרטיס UHS-I שהוא מהיר מאוד, ב-KSP נמכר כזה של Transcend (שיש אצלי) בפחות מ-100 שקל, תראה מה המחיר בחו"ל למותג טוב לכרטיס כזה ותעשה חשבון מה עדיף.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

תקנה את את הכרטיסי זיכרון בארץ, ההפרש בכלל לא גדול ובארץ אתה מקבל אחריות לכל החיים.

 

בשביל לראות את הסרטונים אפשר גם לחבר את המצלמה למחשב עם כבל USB, לא חייבים להוציא את הכרטיס זיכרון.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...