Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

Windows Movie Maker / VirtualDub ועוד כל מיני תוכנות יודעות לעשות זאת

 

Tomim נכון להיום עדיין G1W לסוגיו (רגיל, C, W וכו').

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

סבא שלי נוסע כל יום לעבודה שעה לשם ושעה חזרה תלוי בכבישים,

ולפעמים הוא נוסע לעוד מקומות למשפחה וזה רחוק והוא עובר קבוע במקומות מסויימים שאין שם מצלמות,

לכן עומדת שם באופן קבוע משטרה,

 

הוא ביקש ממני שאני יחפש לו מצלמה איכותית מאוד,לא זבל סיני ב200שקל,

מצלמה שתהיה ממש טובה,שתצלם כמה שעות טובות ולא שעה ותתכבה,

שהיה בה מספיק זיכרון,אם לא אז שיהיה אופציה לכרטיס זיכרון.

ושתצלם לא נטו את הדרך ישר, אלה שתצלם גם בצדדים, אין לי איך לפרט את זה נכון ומדויק שיהיה כמו צילום של GoPro

בסוג של סיבוב כזה...

מחיר? לא רלוונטי שיהיה גם אלפיים שקל, אבל שיהיה איכות וחשוב שיעמוד בפרמטרים שציינתי למעלה:

*צילום איכותי (שסבא שלי יוריד את ה"סרט" למחשב ויראו הכל מדויק את המספרים של מכוניות והכל).

*צילום לטווח זמן ארוך.

*אופציה לכרטיס זכרון\או מספיק מקום במצלמה עצמה.

 

בגדול שתהיה שווה את הכסף,

תודה רבה למציעים ולעוזרים!

 

ורצוי פירוט רציני על המצלמה המוצעת וסרטון של הצילום שלה אם אפשר(הסרטון יעזור לי מאוד).

HU : Pioneer AVH-X5750BT AMP1 : Soundown Sax 100.4

AMP2 : Celestra FA475X Sub : Hertz ES300 Comp : Rainbow GL-C6.2

פורסם (נערך)

ביקשתי הרי מצלמת דרך, אם הייתי רוצה גו פרו הייתי קונה לבד וזהו.

 

אני בפירוש רשמתי שאני מחפש מצלמת דרך איכותית,אמרתי שתצלם כמו GOPRO שלא תצלם נטו מה שיש מקדימה

אלה גם בצדדים ...

 

אין לי כוח לקרוא את כל השרשור הזה,כי אני קורא ולא מבין במה מדובר,

בגדול איזה מצלמה אתם ממליצים לקנות ששווה תכסף ושבאמת אם אני יעצור את הסרטון יראו ברור את המספר של הרכב?

עריכה אחרונה על ידי xMasTer0fDw

HU : Pioneer AVH-X5750BT AMP1 : Soundown Sax 100.4

AMP2 : Celestra FA475X Sub : Hertz ES300 Comp : Rainbow GL-C6.2

פורסם
הקלטת השמע היא דבר בעייתי גם בגלל עניין של חדירה לפרטיות

יחד עם זאת מדובר בפיצ'ר חשוב בעת הצורך, אם הדלקת וניתוק השמע הן פעולות פשוטות או שניתן להגדיר שיהיה ניתן להקליט שמע כאשר הרכב ללא תנועה

הרי שאז הצורך ונוחות התפעול ייפגשו וזהו הפתרון האולטימטיבי.

 

אני למעשה צריך לקנות מצלמות לשני רכבים זאת אומרת זוג מכל מצלמה, נראה האם התקציב מספיק גדול.

 

אני מאוד שמח שיש פתרונות לשתי הסוגיות שהעלתי.

 

לגבי צילום הרכב מאחורי, ראיתי שישנו פתרון של מצלמה כפולה-מסך אחד ושתי מצלמות נפרדות.

האם מדובר בפתרון יעיל ואיכותי?

חדירה לפרטיות של מי?

האופציות היחידות שיש לך במצלמה הן להגדיר אם המצלמה תקליט קול או לא, אי אפשר להגדיר למצלמה שבמצב כזה או אחר היא אוטומטית תתחיל או תפסיק להקליט קול.

 

המצלמות הכפולות מתחלקות לשני סוגים, סוג אחד זה המצלמות הזולות שלא שוות את הכסף, והסוג השני זה המצלמות היקרות שממש לא שווה לקנות אותן, כי באותו מחיר אתה יכול לקנות 4 מצלמות נפרדות ולקבל איכות צילום הרבה יותר טובה.

 

אם תקנה זוג מכל מצלמה שהמלצתי לך אז כנראה זה יסתכם באזור ה1200-1300 ש"ח.

עכשיו אביזרים נלווים, והתקנה בשני הרכבים יעלה לך גם בסיבות ה200-300 ש"ח.

פורסם
אם לך אין כוח לקרוא את השרשור הייעודי, למה שלנו יהיה את הכוח להמליץ לך על דברים שכתובים שם?

דור האינסטנט אתם :brickwall:

חד משמעית, מילה במילה בדיוק מה שחשבתי.

פורסם

אני דווקא מבין מאוד את xMasTer0fDw ודווקא בגלל שהשרשור מכיל 264.

אני ממש לא אחד שמתעצל לקרוא ולחפש תשובה לבד, אבל פה כדי לקבל תשובה לשאלה ספציפית צריך לקרוא כמות עצומה של עמודים בשרשור ע-נ-ק שמתפזר על המון תתי נושאים,

בפרט שחלק גדול מהמונחים ושמות הדגמים לא ברורים למי שלא חי את התחום.

 

אולי כדאי לעשות כמו בפורומים אחרים כשיש נושא כזה שמתגלגל, שיש מנהל אחד או שניים שמעדכנים את ההודעה הראשונה בשרשור, ומרכזים בו את המסקנות של כל המידע שנחלק פה.

איזה חנויות כדאי לקנות. איזה דגמים מומלצים לכל טווח מחירים ושימושים. קישור לתקלות ידועות ופתרונם וכד'

 

דוגמה מצוינת לזה נמצאת פה בשרשור בנושא קניית סמארטפון סיני:

http://iandroid.co.il/forum/viewtopic.php?f=134&t=139263

פורסם
סבא שלי נוסע כל יום לעבודה שעה לשם ושעה חזרה תלוי בכבישים,

ולפעמים הוא נוסע לעוד מקומות למשפחה וזה רחוק והוא עובר קבוע במקומות מסויימים שאין שם מצלמות,

לכן עומדת שם באופן קבוע משטרה,

 

הוא ביקש ממני שאני יחפש לו מצלמה איכותית מאוד,לא זבל סיני ב200שקל,

מצלמה שתהיה ממש טובה,שתצלם כמה שעות טובות ולא שעה ותתכבה,

שהיה בה מספיק זיכרון,אם לא אז שיהיה אופציה לכרטיס זיכרון.

ושתצלם לא נטו את הדרך ישר, אלה שתצלם גם בצדדים, אין לי איך לפרט את זה נכון ומדויק שיהיה כמו צילום של GoPro

בסוג של סיבוב כזה...

מחיר? לא רלוונטי שיהיה גם אלפיים שקל, אבל שיהיה איכות וחשוב שיעמוד בפרמטרים שציינתי למעלה:

*צילום איכותי (שסבא שלי יוריד את ה"סרט" למחשב ויראו הכל מדויק את המספרים של מכוניות והכל).

*צילום לטווח זמן ארוך.

*אופציה לכרטיס זכרון\או מספיק מקום במצלמה עצמה.

 

בגדול שתהיה שווה את הכסף,

תודה רבה למציעים ולעוזרים!

 

ורצוי פירוט רציני על המצלמה המוצעת וסרטון של הצילום שלה אם אפשר(הסרטון יעזור לי מאוד).

 

אני רכשתי לפני מספר ימים את ה DOD LS460W. אני חושב שהיא דיי עונה על הצרכים שלך. אם אתה רוצה לראות איך נראה וידאו שלה, הנה לינק:

https://mega.co.nz/#!8cEElRSA!i1PFw1kxky0iyHTIm7ZRPbigzQFH1dp3W1yUgHCTi3E

פורסם
Windows Movie Maker / VirtualDub ועוד כל מיני תוכנות יודעות לעשות זאת

 

הורדתי איזו תוכנה שיודעת לעשות את זה אבל

א. החיבור בין שני הסרטונים לא משהו בכלל. יש מן קירטוע מעצבן כזה

ב. זה תפס את המעבד עד הסוף. שום דבר נוסף לא יכל לרוץ במחשב באותו הזמן.

 

השתמשתי ב free video joiner

פורסם

אני צריך תושבת (החלק שמתלבש על השמשה) חדשה ל-DVR027 שלי.

הורדתי את התושבת מהשמשה, אבל נראה שהגומיה נמסה ונצמדה לשמשה ולאחר ההורדה כלל הנראה המנגון שמפעיל את הואקום נשבר. חוץ מזה הגומיה עכשיו נורא קשיחה ולא נראה לי שאפשר לסדר אותה.

למרות שלדעתי אפשר ואולי כדאי לשדרג למשהו טוב יותר, רציתי לשאול אם אפשר להשיג רק את התושבת בעלות זניחה?

בנוסף, לא יודע אם זה רק אני, אבל רציתי לשאול אם למישהו המטען המקורי של המצלמה גרם להפרעות בקליטה של הרדיו ו\או מכשירי GPS כשהם נמצאים קרוב לאיזור המטען?

פורסם

לגבי עריכה של סרטון או חיבור שני סרטונים, אז השתמשתי בwindows movie maker והוא עשה עבודה נפלאה.

מי שעצלן ויחבר את שני הסרטונים פשוט ככה בלי לערוך, ייצא לו סרטון סבבה פשוט עם קפיצה קטנה של חצי שנייה אחורה בנקודת החיבור של שני הסרטונים.

מי שישקיע קצת יותר ויחתוך את החצי שנייה הזאת (לא פשוט להגיע לשלמות אבל אפשרי לחלוטין) יקבל סרטון שלא נראה כלל כאילו ערכו אותו.

הכל מניסיון כמובן.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם
חדירה לפרטיות של מי?

האופציות היחידות שיש לך במצלמה הן להגדיר אם המצלמה תקליט קול או לא, אי אפשר להגדיר למצלמה שבמצב כזה או אחר היא אוטומטית תתחיל או תפסיק להקליט קול.

 

המצלמות הכפולות מתחלקות לשני סוגים, סוג אחד זה המצלמות הזולות שלא שוות את הכסף, והסוג השני זה המצלמות היקרות שממש לא שווה לקנות אותן, כי באותו מחיר אתה יכול לקנות 4 מצלמות נפרדות ולקבל איכות צילום הרבה יותר טובה.

 

אם תקנה זוג מכל מצלמה שהמלצתי לך אז כנראה זה יסתכם באזור ה1200-1300 ש"ח.

עכשיו אביזרים נלווים, והתקנה בשני הרכבים יעלה לך גם בסיבות ה200-300 ש"ח.

 

חדירה לפרטיות של נוסעי הרכב, הם יישות בלתי נפרדת בה יש להתחשב :)

 

לגבי המחירים- כדי לא להתפשר על איכות , אתפשר על כמות (אוותר על מצלמה אחורית ומצלמה פנימית וארכוש זוג מצלמות קדמיות ).

אני רוצה מצלמה מעולה עם מסך , G90 בהחלט עונה על שתי הדרישות .

 

אביזרים נלווים שצריך לרכוש -2 כרטיסי SD של KINGSTONE CLASS 10 , האם יש להוסיף עוד משהו להשלמת "החבילה" ?

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...