Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

H זה עם עדשה של 140 מעלות לעומת 120 מעלות ברגיל וב-C אאל"ט, גם מגיע בצבע שונה (שחור מט).

ה-C מגיע עם עדשה 120 מעלות וקבל על במקום סוללה, נראה לי גם מגיע בצבע שחור נראה לי מבריק.

הרגיל אני חושב שמגיע גם בצבע שחור מבריק, עם עדשה 120 מעלות ועם סוללה.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
יעוץ חברים

מה עדיף לרכוש g1wc או a118?

ולמה הוא עדיף על השני

 

A118 אולי יותר יקרה, אבל היא הרבה יותר קטנה ודיסקרטית.

מבחינת חומרה אין הבדל בין המצלמות, אבל מבחינת איכות בניה ונוחות התקנה הA118 לוקחת.

פורסם

חוץ מזה שזה במעבר אי אפשר לדעת כלום, הדואר בארץ בד"כ לא טורח לעדכן את הסטטוס באינטרנט.

יכול להגיע בשבוע הקרוב ויכול עוד 3 שבועות. מה הזמן המקסימלי שהיה כתוב בהזמנה?

פורסם
בנוגע לחוקיות, זה בסדר. זה שימש כהוכחה קבילה בבית משפט(מול נוסעת ולא תאונה) . כמובן שהכוונה הייתה לצלם את ההתנהלות מול הנוסעים ולא סתם ככה. המצלמה מצלמת גם אותי כחלק מהפריים. בגלל זה חשוב לי זווית צילום רחבה.

במקרה הצורך אערוך את הסרטון.

הדבר שנשארו לא לפחד מהם זה עניין האמינות לאורך זמן ועניין הכרטיס 64 גיגה שיש עליו דיווחים שונים.

תודה

למיטב ידעתי אסור לעשות צילום וידיאו+קול, אם אתה רוצה לצלם את פנים האוטובוס אז רק ללא קול.

אל תשכח שאתה לא שותף תמיד לשיחות שתקלטנה.

פורסם

חברים מה ה-DVR הכי משתלם כיום מבחינת מחיר?

אני עצמי עם G1WH ויש לי גם את ה-SJ1000 שמשמשת אותי סתם ונראת כמו אלטרנטיבה מצויינת.

מישהו התנסה עם ה-SJ4000 בתור DVR?

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

בהמשך להודעתי הקודמת לגבי החלפת הסוללה ל g1wh - הגיעה הסוללה, החלפתי אותה והמצלמה נדלקת.

למרות זאת, ממשיכה התופעה שברגע שהיא אמורה להתחיל להקליט המצלמה נתקעת והתמונה קופאת.

ניסתי להחליף את הקושחה לאחת של dod, אך קורה איתה בדיוק אותו דבר כמו קודם.

 

מישהו נתקל בדבר כזה?

פורסם
בהמשך להודעתי הקודמת לגבי החלפת הסוללה ל g1wh - הגיעה הסוללה, החלפתי אותה והמצלמה נדלקת.

למרות זאת, ממשיכה התופעה שברגע שהיא אמורה להתחיל להקליט המצלמה נתקעת והתמונה קופאת.

ניסתי להחליף את הקושחה לאחת של dod, אך קורה איתה בדיוק אותו דבר כמו קודם.

 

מישהו נתקל בדבר כזה?

 

אם החלפתה כרטיס זכרון וזה לא עזר , זו בעיית מעבד/זיכרון. אין מה לעשות ,רק להחליף לוח אם .

תעשה צילום וידאו של התקלה ושלח איימיל למוכר עם הסרטון, אולי הוא יחליף לך אותה .

שיאון מדיה בע"מ , יבואנית איבזרים לרכב.

מצלמות דשבורד מהמותגים VICOVATION,CNS-LINK קוריאה וטאיוואן.

להזמנות : www.seeon.co.il08-9331225

פורסם

היי אילן

ניסיתי להכניס במקום הכרטיס זיכרון הנוכחי (32GB CLASS 10 של סאנדיסק) כרטיס אחר (16GB CLASS 4 של טרנסנד)

אבל קורה בדיוק אותו דבר.

 

אני בספק גדול שהמוכר באיביי יסכים למשהו אחרי שעברה כחצי שנה, החלפתי סוללה (כלומר פתחתי אותה) והחלפתי קושחה

(כי חשבתי שאולי זה מה שיפתור את התקלה).

 

בנוסף, בתהליך החלפת הסוללה נתלשו החוטים של הרמקול וגם ביטלתי את מנורת הלד - האם יש קשר לכך לדעתכם?

אין להם חיווט יותר כך שהם לא מקצרים או משהו.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...