Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

יש כאן מישהו שיש לו ניסיון עם הSJ4000 ביחס למוביוס?

אני משתמש במוביוס כמעט 9-12 שעות כל יום לצילום(נהג אוטובוס) והיא מתפקדת נפלא אבל הגיע הזמן למצלמה חדשה עם זווית צילום רחבה יותר ואני לא יודע אם להזמין את המוביוס עם העדשה B עם הזווית צילום של ה160 מעלות או שמא להזמין את הSJ4000. יש לציין שהשימוש הוא באמת אינטנסיבי והמיוביוס עומדת בזה בכבוד רב אבל האופציה לשימוש בSJ4000 לדברים שונים קורצת לי וגם המסך הקטן יכול להיות יתרון לשליפה מהירה של הסרטונים במקרי הצורך מעבר לרצון במצלמה שאני יכול פשוט לשים על החגורה( טיולים או סתם אירועים מעניינים).

לכן, למישהו יש את הSJ ומשתמש בה הרבה? יודעים אם היא מאפשרת כרטיס 64 GB כמו המוביוס? הממשק נוח או שזה סתם פיצר לא כל כך איכותי? כשהזמנתם אותה קיבלתם אותה עם כל התוספות כמו בסיקור של טכנומן?

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

קודם כל, המוביוס עם עדשה רחבה (B) היא בערך 116 מעלות ולא 160 כפי שציינת.

אתה יכול לחפש ביוטיוב סרטונים המשווים בין מוביוס לSJ4000, הן מבחינת שדה הראיה המצולם והן מבחינת האיכות.

 

לגבי רכישה בימים הקרובים, תמתין עד יום שני, ה11.11 - אמורים להיות מבצעים טובים והנחות.

התאריך ביום שני הוא איכשהו יום הקניות הבינלאומי או משהו כזה.

 

לגבי ביקורת על SJ, אין לי את המצלמה הזאת אז אתן למישהו אחר להגיב לגבי זה.

פורסם

טעות שלי..

משום מה הייתי בטוח שזה רחב יותר.

הSJ4000 עם עדשה של 170 מעלות זה ממש יוצא דופן ביחס למוביוס.

לפי מה שקראתי בכל הסקירות אי אפשר ולא יהיה ניתן להשתמש בSJ עם כרטיס 64 גיגה. יש למישהו ניסיון או מידע שונה? זה קריטי אצלי.

פורסם

תזכור שככל שזווית הצילום גדולה יותר, כך תקבל בדר"כ יותר אפקט של "עין הדג" fish-eye, התמונה עצמה ממוזערת יותר ויהיה עיוות בעיקר בקצוות. בעיקרון, עדיף כמה שפחות עיוות וכמה שפחות הקטנת (והרחקת) התמונה.

כי הצילום יראה כאילו רכב עבר רחוק ממך, שבעצם הוא כמעט שפשף אותך.

לדעתי במצלמות לרכב, לא צריך יותר מ 110-120 מעלות.

ממליץ לך לעיין בפורום הזה:

https://forum.dashcamtalk.com/forums/sjx000.74/

פורסם

מבין, אני שואל את עצמי כמה זה יהיה עם השפעה כשלא מדובר רק בכביש. אני רוצה גם לתפוס את המראות באוטובוס ואת עליית הנוסעים. השאלה היא אם בתוך האוטובוס התוצאה תהיה אפילו יותר גרועה מבחינת האפקט דג.

האם זה באמת משפיע על הנראות כמו שתיארת? במוביוס עם העדשה הפשוטה( לא יודע כמה הזווית) אין אפקט כזה ואין עיוות. התמונה ממש מרשימה.

אולי אפשר להקטין תוכנתית את הזווית בSJ4000 ואז לפתור את העין דג? אחפש בפורומים באינטרנט אבל אולי מישהו כאן יודע אם זה אפשרי

פורסם

ברמת התוכנה (של מחשב ולא המצלמה), כמעט הכל אפשרי.

 

אתן לך דוגמה (בלי קשר לתוכנה) לגבי המוביוס עם העדשה הרחבה:

אתה יכול להקטין את זווית הצילום ע"י בחירה ברזולוציה הכי גבוהה שמאפשרת צילום פריימים בשנייה הכי גדול.

1080p30fps, כל החיישן "נכנס" לתמונה והעדשה כולה נכנסת, לכן יש מתקבל האפקט של עין הדג בקצוות.

720p60fps, רק החלק המרכזי של החיישן קולט את התמונה מהעדשה, יש פחות אפקט עין הדג כי פשוט הקצוות לא מצולמות, אבל מצד שני אתה מפסיד נתונים שיכלת לצלם.

זה תלוי במצלמה עצמה, החיישן, המעבד וכו'..

 

לגבי מטרות הצילום שלך, אתה צריך לברר עם קב"ט החברה, או מי שמוסמך שם, לתת לך תשובה לגבי אם זה חוקי בכלל שתצלם את הנוסעים.

לדעתי, אתה בתור נהג אוטובוס, חשוב שתציב מצלמה מולך דווקא.

ז"א ליד חלון הצד שיש לך משמאל ובזווית כזאת שתקלוט את כל ההתעסקויות עם הלקוחות, ומצלמה נוספת לצילום הכביש.

פורסם

החלטתי לרכוש גם מצלמה, ועפ"י מה שנראה G1WH נותנת תמורה טובה ביחס למחיר,

האם ישנם זיופים או דגמים שאפשר להבדיל בינהם בין כל מיני מוכרים ב eBAY?

 

לדוגמא המוכר הזה?

 

http://www.ebay.com/itm/HD-1080P-G1WH-2-7-LCD-Car-Dash-DVR-Camera-Recorder-G-sensor-Novatek-96650-TM-/251695097421?hash=item3a9a32664d&vxp=mtr

 

המבצעים שמדברים עליהם שיהיו ב-11.11.14 יכללו גם מוצרים כאלו בהנחות?

 

 

so far so good so what

פורסם

אני קניתי מ-estore009 שמומלץ גם פה וגם ע"י DashCamTalk

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

זה הלינק לחנות שלו.

 

נראה שהוא כבר לא מוכר G1WH אלא רק G1W ו-G1W-C.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)
ברמת התוכנה (של מחשב ולא המצלמה), כמעט הכל אפשרי.

 

אתן לך דוגמה (בלי קשר לתוכנה) לגבי המוביוס עם העדשה הרחבה:

אתה יכול להקטין את זווית הצילום ע"י בחירה ברזולוציה הכי גבוהה שמאפשרת צילום פריימים בשנייה הכי גדול.

1080p30fps, כל החיישן "נכנס" לתמונה והעדשה כולה נכנסת, לכן יש מתקבל האפקט של עין הדג בקצוות.

720p60fps, רק החלק המרכזי של החיישן קולט את התמונה מהעדשה, יש פחות אפקט עין הדג כי פשוט הקצוות לא מצולמות, אבל מצד שני אתה מפסיד נתונים שיכלת לצלם.

זה תלוי במצלמה עצמה, החיישן, המעבד וכו'..

 

לגבי מטרות הצילום שלך, אתה צריך לברר עם קב"ט החברה, או מי שמוסמך שם, לתת לך תשובה לגבי אם זה חוקי בכלל שתצלם את הנוסעים.

לדעתי, אתה בתור נהג אוטובוס, חשוב שתציב מצלמה מולך דווקא.

ז"א ליד חלון הצד שיש לך משמאל ובזווית כזאת שתקלוט את כל ההתעסקויות עם הלקוחות, ומצלמה נוספת לצילום הכביש.

בנוגע לחוקיות, זה בסדר. זה שימש כהוכחה קבילה בבית משפט(מול נוסעת ולא תאונה) . כמובן שהכוונה הייתה לצלם את ההתנהלות מול הנוסעים ולא סתם ככה. המצלמה מצלמת גם אותי כחלק מהפריים. בגלל זה חשוב לי זווית צילום רחבה.

במקרה הצורך אערוך את הסרטון.

הדבר שנשארו לא לפחד מהם זה עניין האמינות לאורך זמן ועניין הכרטיס 64 גיגה שיש עליו דיווחים שונים.

תודה

עריכה אחרונה על ידי EEEBBR
פורסם (נערך)

m3x7r3m3

 

 

נראה שכן, אבל במחיר שגבוה ב-30-40 ש"ח ממוכרים אחרים כשעל פניו זה נראה בדיוק אותו מוצר,

בגלל זה הלבטים.

 

http://www.ebay.com/itm/2014Y-Vision-G1WH-2-7-LCD-Car-Dash-DVR-Camera-Recorder-G-sensor-Novatek-NT96650-/310830749213?pt=US_Rear_View_Monitors_Cams_Kits&hash=item485ef4d61d

 

דרך אגב מה ההבדל בין G1WH ל G1WC?

עריכה אחרונה על ידי epiphone

 

 

so far so good so what

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...