Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
יש לחבר שלי 2 G1WH עם ה FIRMWARE האחרון (אוגוסט) והמצלמה לא עובדת תקין עם כרטיס 32GB, אך עם 8GB עובדת טוב.

יש למישהו מידע על אילו כרטיסים עובדים ואילו לא?

אולי כדאי להחליף לה FIRMWARE לשל מצלמה אחרת?

 

תודה

 

אפשר לנסות להחליף FW, שמתי מדריך איפשהו שמסביר איך לעשות את זה, פשוט וקל.

 

לגבי כרטיסים שעובדים אני עם Transcend UHS-I 32GB ועובד מצוין, הבנתי שיש בעיות עם כרטיסי SanDisk.

 

איזה מותגים שני הכרטיסים המדוברים?

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

קיימות כמה דרכים:

1. פירמוט הכרטיס דרך המצלמה עצמה, בדרך כלל האפשרות תיקרא format card

2. דרך תוכנה שמפרמטת לפי ההגדרות שאתה מכניס.

 

הכי טוב זה לפרמט דרך המצלמה

פורסם
אם יש בעיה עם כרטיסי SANDISK אז מה עושים?

יש לו של חברת שקר כלשהו.

 

אפשר לנסות FW אחר, אולי יעבוד.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

במחיר הזה של 450ש"ח~121$ אתה יכול להוסיף עוד 10 דולר ולקנות 2 מצלמות מוביוס מהמשווקים המורשים:

לדוגמא: banggood.com

הזמנתי מהם והחבילה הגיעה תוך שבועיים וחצי! (מוזר, נשלח מסין)

 

בקיצור, יקר בקישור ההוא שנתת.

פורסם

מישהו הזמין וקיבל A118? אני שוקל להזמין אחת. מודע לזה שהמעבד זה לזה של G1W.

ד"א, בדף שלה בdashcamtalk ששם היא מומלצת, יש סרטון של מישהו מהארץ.

פורסם

תלוי מה התקציב שלך, בלי קשר המחיר שלהן ממש גבוה עדיף לך לקנות שתי מצלמות נפרדות.

_____________________________________________________________________

סתם בשביל שתקבל מושג על המחירים:

1. VICO MARCUS 5

http://www.ebay.com/itm/New-VICO-MARCUS-5-M5-DUAL-Car-Camcorder-Viceo-Recorder-Black-Box-Free-Ship-/111415102364?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item19f0db8b9c

____________________________________________________________

2. Cowon AF2

http://www.ebay.com/itm/NEW-Cowon-AF2-2CH-3-5-Touch-Full-HD-LCD-AutoCapsule-Car-Black-Box-16GB-Dash-Cam-/281394338848?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item418468dc20

_____________________________________________________________________

3. Urive Albatross II

http://www.ebay.com/itm/Urive-Albatross-II-Seanson-2-MD-7500P-16GB-Full-HD-2CH-Car-Black-Box-Recorder-/171029001228?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item27d21f740c

_____________________________________________________________________

תקנה שתי A118 או שתי מוביוס בחצי מחיר ותקבל איכות הרבה יותר טובה.

פורסם

היי, ברשותי G1WH, בזמן האחרון לוקח למצלמה 20-30 שניות עד להתחלת הקלטה, בעבר המצלמה התחילה מיד אחרי פתיחת סוויץ .

חשוב לציין שהמצלמה כן נדלקת, ויש את הלוגו של "המכונית" .

- איציק -

מאזדה CX 5 2015

עמוס השרת יצא לפטרול. קראנו לו במ.ק. 77 והוא יחזור כל רגע.
פורסם

צהריים טובים!

קראתי כ-20 עמודים על מצלמות והלכתי לאיבוד בכל המידע הזה.

אשמח אם מישהו יוכל לכוון אותי

אני מחפש מצלמה איכותית שתצלם את הדרך בלבד, שלא תבלוט ואם זה אפשרי שיהיה לה חיישן תנועה (ברגע שהרכב דומם תקליט אם תזהה תנועה מחוץ לרכב)

דבר נוסף שחשוב לי הוא שיהיה אפשר להתקין אותה מבלי לראות את החוטים.

 

אשמח לקבל המלצות

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...