Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)

בקרוב אני הולך לנסות את המצלמה הזאת:

http://www.ebay.com/itm/161354562331?_trksid=p2059210.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

 

לא מזמן רכשתי אותה והיא הגיע עליי תוך 9 יום מסין במשלוח רשום.

 

יש לה כמה יתרונות בעיניי:

1. היא בצורה של קופסא כמו GO PRO.

2. יש מסך והוא אומנם קטן אבל חד, בGO PRO למשל אין מסך וצריך לרכוש בנפרד.

3. מחיר ישאיר מעט עודף אחרי 50$ והיא מצלמת ב1080P.

4. ניתן להשתמש כמו מצלמה לרכב, יש אפשרות של הקלטה מעגלית וצילום בזמן טעינה.

5. המצלמה יכולה לשמש לאפליקציות ספורט.

6. יש הברגה לחצובה גם בגוף וגם במארז התת ימי וזה בעיניי יתרון אדיר.

7. המצלמה מרגישה בנויה היטב ומרגישה מאוד נעים בידיים.

 

חיסרונות העיקריים:

1. הסוללה מובנית, בקיץ אני מעריך המצלמה מאוד תתחמם ולא תאריך ימים. מצד השני ניראה לי שאפשר לפרק את המצלמה ולהוציא את הסוללה, בינתיים לא רוצה לנסות את זה.

2. לאומת SJ1000 מעט מאוד אויזרים שבאים איתה, אבל זה מפצה במחיר נמוך ביותר למצלמה בצורת קופסא.

 

בקרוב יהיה לי כרטיס זיכרון לנסות אותה ומקווה לקבל איתה איכות סבירה.

 

מניח שזו אלטרנטיבה טובה לאנשים שמחפשים להתקין על הרכב מספר מצלמות זולות לפעילות מוטורית וכך לקבל מספר זויות צילום.

 

מישהו מכיר את המצלמה? הדגם אמור להיות F28B.

עריכה אחרונה על ידי tzvipper

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

אהלן יש לי כמה שאלות

האם dod ls300w plus דגם אמיתי ולא זיוף זול?

ומה ההגדרות הכי טובות למצלמת דרך הזאת?

תודה לעוזרים

פורסם (נערך)
אהלן יש לי כמה שאלות

האם dod ls300w plus דגם אמיתי ולא זיוף זול?

ומה ההגדרות הכי טובות למצלמת דרך הזאת?

תודה לעוזרים

מדובר ב-LS300W, אין הבדל ביניהם. פשוט יש מפיצים שהוסיפו Plus אולי כדי לסמן שיש לה קושחה מעודכנת.

בכל אופן, הדגם יחסית ישן ויש כבר דגם LS360W שמחליף אותו.

 

הגדרות ברירת מחדל הן הכי טובות.

עריכה אחרונה על ידי no-risk
פורסם

אהלן

הזמנתי את הG1WH חביבת הפורום כפי שהרבה ממליצים. רק איזה כרטיס זכרון מומלץ להוסיף לה? מבחינת ג'יגה ומהירות?

הכביש הוא כמו בדיקת אק"ג אם זה קו ישר אתה מת -------------

פורסם

אצלי יש Transcend UHS-I מ-KSP, בנפח 32GB, עלה בערך 90 שקל, כנראה שאין צורך במהירות הזו, אבל ההפרשים כל כך קטנים שעדיף.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
אצלי יש Transcend UHS-I מ-KSP, בנפח 32GB, עלה בערך 90 שקל, כנראה שאין צורך במהירות הזו, אבל ההפרשים כל כך קטנים שעדיף.

כן הוא אכן 90 שח בKSP. תודה אני אקנה כזה

הכביש הוא כמו בדיקת אק"ג אם זה קו ישר אתה מת -------------

פורסם

דגמי DOD חדשים (LS460W ו-LS360W) נכנסו היום למלאי בישראל!

בדגמים החדשים יש חיישן Sony Exmor ורגישות עד ISO 3200. מדובר בחיישן גדול יותר ב-20% מהדגמים הקודמים LS330W/LS430W, מה שמאפשר לכידה טובה יותר של אור, וכתוצאה מכך צילומי לילה מוארים וחדים יותר.

 

 

דגם LS460W נמכר בישראל ב-990 ש"ח ודגם LS360W נמכר ב-890 ש"ח.

http://www.no-risk.co.il/items~20.htm

 

כמו כן, נכנסו למלאי כרטיסי זיכרון Micro SD 64GB של ADATA שעובדים עם מצלמות DOD. חשוב לציין שהכרטיסים יכולים לעבוד עם המצלמות בשיטת פרמוט FAT32 בלבד. כרטיס 64GB מאפשר הקלטה של 9 שעות באיכות Full HD 1080p או 20 שעות באיכות HD 720p.

פורסם

מה אתם אומרים כל זה? יש מצב שזה זיוף? מחיר טוב ומגיע גם עם תופסן למראה.

בקשר לזיכרון, כמה זמן הקלטה יש באיכות של 1080P, אני יודע שכבר שאלו אבל לא מצליח למצוא.

פורסם
בקרוב אני הולך לנסות את המצלמה הזאת:

http://www.ebay.com/itm/161354562331?_trksid=p2059210.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

.

מסתבר שהמצלמה מזוייפת. פתחתי בהליכים נגד המוכר באיביי. הנתונים שהוא פירסם לא נכונים, אין לה 60FPS, היא לא עמידה ל60מטר והיא לא מקליטה בH.264 אלא בMJPEG. איכות צילום נמוכה ביותר, ב1080P יותר גרוע מ720P אפילו.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם (נערך)

למה ציפית?

מצלמה שלא מציינים בדף המכירה את דגם המעבד ואת סוג העדשה, בדר"כ מגיע עם מעבד ישן ועדשה זולה.

ולא הבנתי מה זיוף פה? חיפשת מצלמה זולה בלי שם ובלי כלום וזה מה שקיבלת.

תסתכל פה בחנות של ESTORE009:

http://www.ebay.com/itm/F28B-HD1080P-25FPS-135-Wide-Waterproof-Sports-Action-Helmet-Camera-CAM-DV-DVR-/310938527158?pt=Camcorders_Professional_Video_Cameras&hash=item48656165b6

______________________________________________________________________________

Specifications:

 

[TABLE=width: 724]

[TR]

[TD]Display (LCD)[/TD]

[TD]1.5 Inch[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Lens[/TD]

[TD]135°+ HD wide-angle lens[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Color[/TD]

[TD]Yellow/black[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Language[/TD]

[TD]English / German / French / Spanish / Italian / Portuguese /

Chinese Traditional / Chinese Simplified / Japanese / Russian[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Resolution[/TD]

[TD]1080P (1920*1080 ) 25FPS

720P (1280*720) 30FPS

WVGA (848*480 ) 30FPS

VGA (640*480) 30FPS[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Video Format[/TD]

[TD]avi[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Format of Videos[/TD]

[TD]MJPEG[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Resolution of Photos[/TD]

[TD]5M / 3M[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Storage[/TD]

[TD]Micro SD(Not Included)[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Shooting Mode[/TD]

[TD]Single Shot

Self-timer (2s / 5s / 10s /[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Battery Capacity[/TD]

[TD]1100MAH[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Power Dissipation[/TD]

[TD]400mA 4.2V[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Recording Time[/TD]

[TD]1080P/ About 1-1.5 hours[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Charging Time[/TD]

[TD]About 3- 4hours[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

 

_____________________________________________________________________________

Features:

1080P,25fps HD digital recording with audio

Resolution:720P@30fps & 1080P@25fps

5 Mega pixels wide dynamic HD IMAGE SENSOR;

Microphone built-in

Support Loop recording

20 meters waterproof

Date/Time stamp on video

Support HDMI output

Loop recording OFF/2min/5 min/10 min

Date/Time YY/MM/DD

Auto Power Off OFF. / 3 Min./ 5 Min. / 10 Min

Beep Sound OFF / ON

Language English/Francis/Espanola/Portuguese /Russian/Italian/Chinese

TV Mode NTSC / PAL

Frequency 50Hz / 60Hz

Format Internal Memory / SD Card

Screen Saver OFF / 30 Sec/3 Min /5 Min/10 Min

Support Image rotation

Support Anti-shaking;

_____________________________________________________________________________

לכל המצלמות עם מעבד NOVATEK 96550 אין באמת צילום ב720P 60FPS, רק למצלמות עם מעבד AMBARELLA.

עריכה אחרונה על ידי Car141

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...