Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
או גם מטען של 12 ש"ח...

http://www.ebay.com/itm/Mini-USB-Car-Charger-Adapter-Cable-for-Garmin-Nuvi-200-205w-250-350-370-5000-GPS-/191311492079?pt=US_GPS_Chargers_Batteries&hash=item2c8b0db3ef

 

אם אתה רוצה אני אפילו יכול להביא לך אחד בחינם, יש לי 4 מיותרים שאין לי בהם שימוש וסתם תופסים מקום.

 

 

גם כבל USB עובד.

הגיע אלי כבל ה-USB מאייבורי, יצא שאי אפשר להשתמש במצלמה בזמן שהיא מחוברת ע"י כבל USB! אני מקבל הודעה על המסך של המצלמה של mass USB משהו, ואי אפשר להתחיל לצלם.

כנראה שאין ברירה ואצטרך לקנות מטען mini רגיל דרך המצת. אני אזמין את זה ואאסוף אולי היום בעצמי, פתאום הרגשה מאוד לא רגועה עם נהיגה בלי מצלמת רכב!

אם מישהו מכיר בזול יותר בארץ אשמח לשמוע, אם אספיק לפני הקנייה.

פורסם

אני משתמש ב-Free Video Editor של DVDVideoSoft החינמית כדי לחתוך קטעים (צריך לשים לב שמסמנים ואז לוחצים על ה-Invert ומסמנים למטה "Split by selections") וב-AVS Video Editor שגם היא חינמית (אבל שמה כיתוב בקטן על המסך בוידאו שיוצא) ונותנת יותר אופציות לעריכה.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

האם קיימת מערכת בה יש עינית קטנה, שרק אותה מתקינים על החלון הקדמי, ושאר המערכת יכולה להיות מוסלקת בתא הכפפות או מקום מוגן אחר (משמש ומגנבים)? ראיתי מערכות עם כניסה לעינית שנייה לצורך רוורס, אבל הרזולוציה עלובה.

 

נשמע לי מבנה מאוד הגיוני ל DVR קבוע ברכב. מעניין שלא מצאתי (כמעט) כאלו.

:turn-l:
פורסם

ירידת מחיר אגרסיבית למצלמות VICO SF2

http://www.p1000.co.il/sales/saledetails.aspx?auid=7759133

Vicovation sf2-500x500.jpg

אתר החברה :

http://www.vicovation.com/product.asp?IDno=16&lang=en

שיאון מדיה בע"מ , יבואנית איבזרים לרכב.

מצלמות דשבורד מהמותגים VICOVATION,CNS-LINK קוריאה וטאיוואן.

להזמנות : www.seeon.co.il08-9331225

פורסם

זה הקופון העדכני למיטב ידיעתי:

 

אני רואה שהמחירים של המצלמות החלו ליצנוח.... עכשיו הגיעה מייל מבאנג שיש 15% הנחה על מוצרים מעולם הרכב וביניהם גם הG1WH שנימכר כעת ב37$ לאחר קופון b25627 :-).

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

אני רק אשים את זה פה, אולי יעזור למישהו..

 

לכל בעלי ה g1w-c (שמסתבר שאני ביניהם למרות שהייתי בטוח שיש לי g1wh :oops:) שיש להם את הבעיה עם הסרטון האחרון הדפוק:

הקושחה הזו סידרה אצלי את הבעיה: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22493212/firmware/G1WC/G1W-C_FW.zip

 

תאריך המופיע בגרסה: 2013.1112.18

אין שום שינויים אחרים ששמתי לב אליהם פרט לעובדה שאי אפשר לכבות מצב WDR ומסך פתיחה שונה.

פורסם

NINJMNKY, הקופון הזה הוא לרכישה של המצלמה במחיר של $49 כאשר כרגע היא עולה $44.60. עדיף בלי הקופון.

 

המחיר הזה אגב הוא המחיר הכי נמוך שיצא לי לראות את המצלמה הזאת, ללא שימוש בקופון. קניתי עוד אחת בשביל חבר שביקש ממני ברגע שראיתי את המחיר.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם

בהעדר תגובות אחלוק את מחשבותי.

 

הרעיון: DVR מותקן קבוע ברכב. מצלמה (עינית) קטנה בלבד לפני המראה הפנימית, ומקליט מוסלק איפשהו (תא כפפות למשל). המטרה: מקליט ומצלמה נפרדים.

 

פתרון ראשון: מקליט עם כניסה אנלוגית (כ-80 ש"ח, לא כולל זכרון):

http://www.ebay.com/itm/261517951837?_trksid=p2060778.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

חסרון: רזולוציה מקסימלית 640X480, 30FPS. לא מעשי לרכב.

 

פתרון שני: מקליט עם כניסת LAN (כ-120 ש"ח ללא זכרון):

http://www.ebay.com/itm/ESCAM-Mini-NVR-4CH-1080P-720P-Network-Video-Recorder-Onvif-Security-IP-Camera-B-/111443153927?pt=AU_Home_Personal_Security&hash=item19f2879407

יתרונות: 4 ערוצים, רזולוציה עד 1080P.

 

מצלמת IP קטנה 720P בכ-90 ש"ח

http://www.ebay.com/itm/Surveillance-CCTV-Pinhole-Hidden-Network-Mini-IP-Camera-HD-720P-16MM-e-/281425180874?pt=Vintage_Electronics_R2&hash=item41863f78ca

 

מצלמת 1920X1080 קטנה יקרה הרבה יותר, כ-250 ש"ח

 

http://www.ebay.com/itm/2MP-1920x1080P-HD-Security-Mini-IP-Camera-Cam-for-bank-ATM-hidden-H-264-Webcam-/171370351912?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item27e6780d28

 

אז בכ-210 ש"ח אפשר לסגור מערכת ב- 720P ובכ-370 ש"ח ב- 1080P.

אפשר להתקין גם מצלמה אחורית ואולי גם נוספות (יכולות להיות ברזולוציות נמוכות יותר מהמצלמה הראשית).

 

דעתכם?

:turn-l:
פורסם

חשבתי על הרעיון גם כן לפני איזה שנתיים-שלוש.

הבעיה היא שעדיין, למרות שעברו 3 שנים, איכות הצילום במכשירים האלה היא לא משהו. 640X480 עם פיקסול ברמה נוראית.

המעבדים במכשירים לא משהו.

ביקשתי ממספר מוכרים שישלחו לי סרטונים קצרים מהמערכות האלו, התרשמתי לרעה וזנחתי את הרעיון.

אולי עוד שנה שנתיים יהיו מעבדים טובים וזולים יותר ויהיה אפשר לעשות זאת.

 

בנתיים יש מערכות אחרות שעושות עבודה סבירה אבל במחיר גבוה מדי, לא משתלם כלכלית.

פורסם

רעיון ממש טוב, במקליט לא ראיתי אבל את ה-4 כניסות LAN אלא רק אחת, אבל מצד שני הם לא צילמו אותו מכל הכיוונים.

מה לגבי חשמל? ולא ראיתי גם כלום לגבי כרטיס זיכרון (רק חיבור eSATA) שזה גם רעיון מעניין בפני עצמו ו-USB שזה גם אופציה נחמדה.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)
חשבתי על הרעיון גם כן לפני איזה שנתיים-שלוש.

הבעיה היא שעדיין, למרות שעברו 3 שנים, איכות הצילום במכשירים האלה היא לא משהו. 640X480 עם פיקסול ברמה נוראית.

בנתיים יש מערכות אחרות שעושות עבודה סבירה אבל במחיר גבוה מדי, לא משתלם כלכלית.

תסתכל שוב על המכשירים שציינתי. האנלוגי הוא אכן 640X480 אבל בהפרש לא גדול יש אחד שמסוגל להקליט FHD. אגב, אני לא חושב שיש פה הרבה עיבוד - אני מניח שחלק גדול מהעיבוד מתרחש במצלמה. הוידאו מועבר דיגיטלית דרך הרשת בקידוד מתקדם H.264.

 

רעיון ממש טוב, במקליט לא ראיתי אבל את ה-4 כניסות LAN אלא רק אחת, אבל מצד שני הם לא צילמו אותו מכל הכיוונים.

מה לגבי חשמל? ולא ראיתי גם כלום לגבי כרטיס זיכרון (רק חיבור eSATA) שזה גם רעיון מעניין בפני עצמו ו-USB שזה גם אופציה נחמדה.

יש אכן כניסת LAN אחת, ולכן אם רוצים לחבר כמה מצלמות יש צורך בסויץ' (עניין של 50 ש"ח).

חשמל - יש כניסת 5V זה אומר שכל ממיר 12V ל - 5V יתאים.

כרטיס זכרון / דיסק קשיח - מחוברים חיצונית ב- USB. כנ"ל esata.

ראיתי גם אזכור ל - 3G ו- WIFI - אני מניח שגם פה הכוונה לחיבור דרך ה- USB. ואם הויפי יודע להיות HOST עם איזה שרת HTTP, זה בכלל נחמד - לגלוש דרך הסמרטפון ולצפות בוידאו המוקלט.

עריכה אחרונה על ידי yuvk
:turn-l:

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...