Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

היי חברים

 

אני עושה מבצע לראש השנה על מלאי מצומצם של מצלמות VICOVATION לחברי הפורום בלבד.

Vico_16111824.jpg

מצלמת VICO SF2 במחיר מיוחד ומלאי מוגבל רק 300 ש"ח.

איסוף עצמי בלבד ביבנה או אשקלון , ניתן לקבל משלוח רק בהזמנה של 3 יחידות ויותר .

http://www.vicovation.com/product.asp?IDno=16&lang=en

מלאי מצומצם VICO MARCUS 1 רק ב-450 ש"ח.

http://www.vicovation.com/product.asp?IDno=20&lang=en

 

כל המוצרים חדשים באריזה עם אחריות של שנה .

 

 

בברכה וחג שמח

 

אילן 054-9008174

שיאון מדיה בע"מ , יבואנית איבזרים לרכב.

מצלמות דשבורד מהמותגים VICOVATION,CNS-LINK קוריאה וטאיוואן.

להזמנות : www.seeon.co.il08-9331225

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אני מעוניין לקנות את LS430W. עכשיו, ראיתי שהעסק הזה די יקר, סביבות ה 1000 ש"ח (אבל אני מניח שאם אני אשתמש בה אי פעם זה יציל אותי מדו"ח שיקרי או משהו, כך שאני מקווה שזה יתקזז) כך שיש לי כמה שאלות

 

האם היא ממש עמידה בשמש (לצערי רכב עומד בו כל היום)?

האן מצלמת יקרת ערך כזאת לא מושכת פורצים?

למי אני פונה כדי להתקין אותה ככה שהיא לא תפריע לי בעין, וגם לא החוטים (ראיתי שאפשר להתקין אותה על הצד האחורי של המראה הקדמית)?

לגבי הסתרת חוטים, יש לנו מישהו באשדוד שעושה את זה ולוקח 100 ש"ח עבור העבודה. הוא עשה להרבה לקוחות שלנו שהיו מרוצים מאוד. אם זה מעניין אותך פנה אלינו ונקשר אותך.

לגבי עמידות בשמש, במצב כבוי המצלמה עמידה מאוד בשמש והדבר מכוסה באחריות. בימי הקיץ כאשר יש חום כבד, אם האוטו כל היום בשמש בכל זאת כדאי לשים את המצלמה בתא הכפפות.

פורסם

1080P HD Mini Auto Record with Power Mobius ActionCam Sports Camera Camcorder

 

Hi friend,

 

Thanks for your message. We can ship the parcel to you. The concern is that the shipping time is unstable. It normally takes 3 to 6 weeks to ship to most areas of your country. It may take a little longer time if there is customs control issue or post service problem. If you can kindly wait, we can do business by Paypal.

 

Thanks for your attention.

 

Best Regards,

Bonnie

פורסם

לאחר קריאה של 10 עמודים אחורה ורכישה קודמת של מצלמה סינית כלשהיא באיכות 1080P שיום אחד הפסיקה לעבוד עם כרטיס זיכרון ריכזתי כמה אופציות :

 

vico sf2

A118 B40 Novatek 96650

G1WH/c

HP F310

 

אני נוטה לכיוון הHP כי זאת חברה מוכרת ונראית מצלמה ברמה. מצאתי אותה באיביי ב620 ₪ ומשלוח חינם.

http://www.ebay.com/itm/HP-1080P-Full-HD-f310-F1-9-Black-Car-Cam-Recorder-DVR-WDR-GPS-Logger-Ship-w-NO-/281436550048?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item4186ecf3a0

 

דעתכם?

VW MK5 Golf 2.0TDI

פורסם
לאחר קריאה של 10 עמודים אחורה ורכישה קודמת של מצלמה סינית כלשהיא באיכות 1080P שיום אחד הפסיקה לעבוד עם כרטיס זיכרון ריכזתי כמה אופציות :

 

vico sf2

A118 B40 Novatek 96650

G1WH/c

HP F310

 

אני נוטה לכיוון הHP כי זאת חברה מוכרת ונראית מצלמה ברמה. מצאתי אותה באיביי ב620 ₪ ומשלוח חינם.

http://www.ebay.com/itm/HP-1080P-Full-HD-f310-F1-9-Black-Car-Cam-Recorder-DVR-WDR-GPS-Logger-Ship-w-NO-/281436550048?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item4186ecf3a0

 

דעתכם?

 

אפשר לדעת למה פסלת את Mobius ?

פורסם

G1WH היא גם סינית. לא הבנתי אם אתה נגד סיניות או שסתם ציינת עובדה.

 

בכל מקרה, אני כבר כמה חודשים עם G1WH ומבסוט ממנה מאוד.

לפני כמה זמן בוצעה פה השוואה בין הG1WH לבין הVICO SF2 והG1WH ניצחה.

 

לגבי שאר המצלמות שציינת אני לא יכול להעיד כי אני לא מכיר.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם

ה-B40 אמורה להיות פחות או יותר זהה ל-G1W/H/C אבל במארז שונה ואולי עם עדשה שונה

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

לכל המעוניין. יש ברשותי מצלמת מוביוס חדשה ללא שימוש. מעודכנת לגרסא החדשה 2.18 נדמה לי

קניתי 2 חתיכות לפני שנה בערך למקרה שאחת תתקלקל.

 

200 שח

פורסם

הגיע הזמן לקנות אחת.

מוביוס או

G1WH?

 

למיטב ידיעתי אותו מעבד תמונה ואותו חיישן תמונה, רק עדשה שונה וקייס שונה, ול-G1W/H/C יש גם מסך, וגם הרבה יותר קושחות מסתובבות, ראה תגובה שלי

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)

חייב את העזרה שלכם:

הגיעה אלי היום LS430W ועשיתי עכשיו נסיעת מבחן, ואיכות התמונה פשוט מזעזעת. יש מן רעשים כאלה ברקע ואי אפשר בכלל לקרוא שלטים או מספרי רכב.

ראיתי סרטונים ביוטיוב, כמו זה:

 

ושם זה אשכרה איכות HD וזה עוד אחרי שזה הועלה ליוטיוב. אצלי זה מרגיש כאילו זאת מצלמה ב 50 שקל.

 

ועוד משהו,

סידרתי שעה ותאריך. התאריך נשאר כמו שצריך אבל השעה חוזרת אחורה 3 שעות... איך לסדר את זה?

עריכה אחרונה על ידי serginho

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...