Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
מהיכן נרכש? כמו כן,האם מדובר על הדגם עם ה WIFI? דוגמאות יתקבלו בברכה.

תודה רבה.

 

ללא WIFI

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?440339-%D7%9E%D7%94-%D7%97%D7%93%D7%A9-%D7%91%D7%AA%D7%97%D7%95%D7%9D-%D7%94-CAR-DVR-%D7%A0%D7%95%D7%A1%D7%A4%D7%94-%D7%A1%D7%A7%D7%99%D7%A8%D7%94-DOD-LS430W&p=4463623&viewfull=1#post4463623

תמונות בהמשך היום

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אז נתחיל עם ההגדרות של הוידאו: 1280x720 60fps לא נראה לי שצריך יותר מזה

כל קובץ אורך 5 דקות וגודלו 513 מגה (סיומת mov).

תמונות של המעמד מצורפות.

 

 

וידאו זריחה:

 

וידאו צהריים (עם השתקפות מעצבנת):

540f162ae682e.jpg

540f170775a75.jpg

540f17570035e.jpg

פורסם
אז נתחיל עם ההגדרות של הוידאו: 1280x720 60fps לא נראה לי שצריך יותר מזה

כל קובץ אורך 5 דקות וגודלו 513 מגה (סיומת mov).

תמונות של המעמד מצורפות.

 

 

וידאו זריחה:

 

וידאו צהריים (עם השתקפות מעצבנת):

 

איכות מעולה, בכמה קנית?

אני עדיין מחפש מצלמה שתתן לי מאחורה וקדימה בו זמנית ותיהיה באיכות גבוהה.

אוטו-מאניה :-)

פורסם
אז נתחיל עם ההגדרות של הוידאו: 1280x720 60fps לא נראה לי שצריך יותר מזה

כל קובץ אורך 5 דקות וגודלו 513 מגה (סיומת mov).

תמונות של המעמד מצורפות.

 

 

וידאו זריחה:

 

וידאו צהריים (עם השתקפות מעצבנת):

זה לא 60FPS אמתי(זה בעצם 30FPSX2) אז חבל על הבזבוז של הזיכרון...

שים 1080P או 720P, ב 30 FPS.

פורסם
קיבלתי את שלי לפני שבועיים.

קניתי במטרה שתשמש מצלמה לרכב רוב הזמן ומדי פעם כמצלמת אקסטרים.

שבוע שעבר היא הייתה איתי בצלילות באילת ונהניתי מכל רגע, מצלמה מעולה וקלה לתפעול.

השבוע חיברתי אותה לרכב. למרות שרכשתי איתה את המעמד לרכב (ואקום) העדפתי לחבר אותה לראי הקדמי.

חיברתי אותה באמצעות התופסן לאופניים שמגיע איתה (יחד עם עוד מלא אביזרים). המצלמה יציבה ומצלמת נפלא.

אם תרצה אעלה לך תמונות ווידאו דוגמא

 

אני אשמח לתמונות ווידאו, תודה רבה!

מתלבט אם יכולת צילומי הסטילס שלה תספיק לטיול בדרום אמריקה... :)

פורסם

יופי של איכות.תודה על הדוגמאות.

האם ניתן לחבר לרכב גם ללא סוללה? פשוט יש בי פחד שבשמש,הסוללה עלולה להתנפח והייתי מעדיף שהמצלמה תהיה ללא סוללה אלה מוזנת רק ע"י מתח מהרכב.

פורסם (נערך)

לא הייתי בונה עליה כמצלמת סטילס איכותית

אלה תמונות שצולמו בצהרי היום עם הגדרות אוטומטיות עד כמה שאפשר:

12 מגה (4032x3024), איכות=fine, איזון לבן אוטומטי, iso=אוטומטי, ללא חשיפה

 

http://srv2.jpg.co.il/9/540f439dcb31e.jpg

http://srv2.jpg.co.il/8/540f4434118c5.jpg

 

עריכה:

בגירסא שלי v01 יש אפשרות להפעיל את המצלמה רק עם מתח חשמלי וללא סוללה.

עריכה אחרונה על ידי richrach
פורסם
לא הייתי בונה עליה כמצלמת סטילס איכותית

אלה תמונות שצולמו בצהרי היום עם הגדרות אוטומטיות עד כמה שאפשר:

12 מגה (4032x3024), איכות=fine, איזון לבן אוטומטי, iso=אוטומטי, ללא חשיפה

 

http://srv2.jpg.co.il/9/540f439dcb31e.jpg

http://srv2.jpg.co.il/8/540f4434118c5.jpg

 

עריכה:

בגירסא שלי v01 יש אפשרות להפעיל את המצלמה רק עם מתח חשמלי וללא סוללה.

 

אכן נראה כי תמונות הסטילס די מאכזבות ולא מספיקות לתיעוד טיול כמו שצריך.

מה לגבי גו-פרו? עד כמה זה יותר איכותי מבחינת סטילס?

כי המחיר מופקע שלא בצדק.

פורסם
אכן נראה כי תמונות הסטילס די מאכזבות ולא מספיקות לתיעוד טיול כמו שצריך.

מה לגבי גו-פרו? עד כמה זה יותר איכותי מבחינת סטילס?

כי המחיר מופקע שלא בצדק.

האמת שהתמונות לא מייצגות כי נראה שצולמו בשעת ערב בלי הרבה אור וגם מצלמות פוקט רגילות יתקשו במקרה כזה.

מהנסיון שלי לא תקבל משהו יותר איכותי עם גופרו (ואני מדבר מניסיון עם הגופרו סילבר אדישן.

בגדול אני מתכנן לקנות את הSJ4000 WIFI בעיקר לרכב ולעיתים לצילומי בריכה\ים למיניהם אבל בטח לא כמצלמה ראשית לטיול (היא גם מציגה תמונת FISHEYE מעוותת שטובה לרכב ולאקסטרים אבל לא משהו לכל השאר)

פורסם
האמת שהתמונות לא מייצגות כי נראה שצולמו בשעת ערב בלי הרבה אור וגם מצלמות פוקט רגילות יתקשו במקרה כזה.

מהנסיון שלי לא תקבל משהו יותר איכותי עם גופרו (ואני מדבר מניסיון עם הגופרו סילבר אדישן.

בגדול אני מתכנן לקנות את הSJ4000 WIFI בעיקר לרכב ולעיתים לצילומי בריכה\ים למיניהם אבל בטח לא כמצלמה ראשית לטיול (היא גם מציגה תמונת FISHEYE מעוותת שטובה לרכב ולאקסטרים אבל לא משהו לכל השאר)

 

אכן אני מבין כי אין מנוס מלהביא מצלמה רצינית לטיול... אני פשוט מפחד עליה בטרקים וכו'.

אגב, מה הWIFI נותן לך?

פורסם

הwifi למיטב ידיעתי נותן לך אופציה להתחבר מהנייד להעביר תמונות ולהשתמש בו כשלט בדומה לגופרו.

אם אתה מחפש מצלמה "עמידה" עם איכות תמונה בדוק את סידרת הts של לומיקס.

מצלמה קטנה וקשוחה שמצלמת נהדר ולא מעוותת פיש איי.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...