Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

תודה רבה, לצערי המוכרים המומלצים בEBAY לא שולחים לארץ ובbangoog מוכרים את המצלמה עם זוית רחבה יותר (מוריד מהאיכות):?.

אני כנראה יקנה בנוסף לקבל-על גם את המאריך לעדשה, כך שזה יהיה דסקרטי יותר8)

פורסם

וואלה, לא שמתי לב שהם כבר לא שולחים לארץ. אני הזמנתי מאותו מוכר ואז כן שלחו לארץ.. מוזר.

אולי שווה לשלוח לו הודעה ולברר אם הוא מוכן בכל זאת לשלוח, להסביר שהיו בעיות בדואר אבל עכשיו הכל בסדר וכו'.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

תגידו איך הSJ4000 החדשה לעומת G1W, יכול להיות שיש לי דייל נחמד עליה ואם הם שוות באיכות ההקלטה(במיוחד בלילה) אז נראה לי שווה לי להוסיף קצת כסף ולקנות גם מצלמה שתשמש אותי לצלילה..

דרך אגב אני יודע שיש לה מצב של הקלטה שמנעים(SJ400) אבל יש לה גם אופציה של מחיקה בלופ אוטומטי של 5 דקות?

פורסם

אתה מחפש מצלמת רכב או מצלמת רכב/אקסטרים?

הSJ4000 עולה כפול מהG1WH, מבחינת איכות צילום הן באותה רמה, השאלה היא מה אתה צריך...

פורסם
אתה מחפש מצלמת רכב או מצלמת רכב/אקסטרים?

הSJ4000 עולה כפול מהG1WH, מבחינת איכות צילום הן באותה רמה, השאלה היא מה אתה צריך...

 

אם הן באותה רמה אז אני מעדיף את הSJ4000 ההפרש הוא עוד 30 דולר פלוס מינוס והיא אומנם תהיי 99% מהזמן באוטו אבל בפעם ב..שאני הולך לצלילות באילת/בחול יהיה נחמד שיש מכשיר משולב,שיחסית נחשב לאיכותי.

השאלה אם הן באותה איכות בצילום לילה?,בצילום בוקר ראיתי ששתיהן עושות את העבודה מעולה!, בצילום לילה לא בדיוק ראיתי,ראיתי צילומים של שעות דימדומים שבהן הSJ מצלמת נהדר לדעתי השאלה היא אבל איך היא בחושך,במיוחד באיזור שאני גר בו ,ליד בילו, שיש קטעי כביש של כמה קילומטרים שבלי אפילו פנסי רחוב,לצערי ככל שמדרימים מרחובות המדינה שלנו יותר ויותר נראת כמו עולם שלישי..

 

וגם עניין הלופ רקורד קיים בSJ??,בסופו של דבר שאני נוהג אני לא רוצה ביכלל להתעסק במצלמה כמובן!

פורסם

שתי המצלמות עם מעבד NOVATEK 99650 ועדשת APTINA AR0330, אז מבחינת איכות צילום אתה לא תמצא הבדלים מיוחדים.

יש לSJ4000 אופציה לLOOP RECORD, כמו בכל המצלמות רכב/אקסטרים שיש.

לשימושים שלך עדיף לקנות את SJ4000, רק תיזהר מזיופים.

פורסם
תודה רבה על העזרה!!,ומהירות התגובות!!, בזכותך הלכו 300 שקל :wink:

אם עוד לא הזמנת שים לב שיש גירסה חדשה שיש לה גם wifi כמו לגופרו. יש זיופים אז שים לב.. על הדגם החדש המקורי מופיע הלוגו sjcam והוא עולה קצת יותר (104 דולר עם סוללה ספייר)

פורסם

אם כבר יש לי שאלה קצת מוזרה.

אני מתכנן לקנות sjcam 4000 שרוב הזמן תיהיה קבועה ברכב.

עכשיו יש אופציה לבחירת צבע ומעניין אותי האם מצלמה שחורה תתחמם יותר מלבנה או שכל הקטע עם חום וצבעים זה סתם מיתוס?

פורסם

פעם הוכיחו שזה יותר מיתוס כי ההבדל הוא זניח.

בכל מקרה המתן ליציאת דגם ה WIFI כדי לקנות אותו או כדי לקנות במחיר נמוך יותר את הדגמים הנוכחיים.

Miata ND2

 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...