Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הגיעה המצלמה החלופית מ-estore009, היא תקינה ועובדת, הגיעה עם Firmware 2014.0108.

 

כדאי להחליף ל-Shadow? ואם כן לאיזה? יש 1306180-SC-2 ויש 201306081

 

לסיכום אני יכול להמליץ על estore009, חוץ מהקטע ההזוי הזה ששלחו לי תופסן למראה במקום את המצלמה החלופית, ורק אחרי זה שלחו מצלמה חלופית הכל בסדר

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

car141, עכשיו רואים יותר טוב, תודה.

 

נראה מעניין. ראיתי שם אמברלה A2 ו-A7, מישהו יודע מה הבדל ביניהם? מי יותר טוב?

 

בכלל נראה שיש מצלמות מעניינות ומחירים טובים בסך הכל.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם

עשיתי כמה נסיונות, ונראה שה-DOD LS388W נותן את האיכות הכי טובה, אשאר איתו בינתיים.

 

גוסטי אתה יכול להעלות את הקובץ של ה-Firmware 2014.0504?

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

חברים, אני מחפש מצלמת רכב טובה במחיר סביר, אם יש מצלמות שגם מצלמות גם מה קורה בתוך הרכב או מאחוריו זה מעולה אבל לא חובה.

הייעוד שלה הוא לא לטיולים אלא נטו לתעד מה שקורה בכביש, אני נוסע הרבה לכן חשוב זמן צילום ארוך.

 

תודה לעוזרים..

פורסם

אני טס לגרמניה מחרתיים, יש מצלמה שכדאי לקנות שם?

חשוב לי צילום טוב ביום ובלילה.

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם
גוסטי אתה יכול להעלות את הקובץ של ה-Firmware 2014.0504?

אם היה לי אותו, הייתי מעלה אותו בשמחה.

גם אני מחפש אותו.

 

האמת, הייתי שמח אם היית מעלה לפה את הקובץ של הLS388W.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם
חברים, אני מחפש מצלמת רכב טובה במחיר סביר, אם יש מצלמות שגם מצלמות גם מה קורה בתוך הרכב או מאחוריו זה מעולה אבל לא חובה.

הייעוד שלה הוא לא לטיולים אלא נטו לתעד מה שקורה בכביש, אני נוסע הרבה לכן חשוב זמן צילום ארוך.

 

תודה לעוזרים..

 

מישהו? עברתי על מלא דפים מהשרשור אבל ממש אין לי כיוון, והבנתי שאני עדיין לא מבין בזה כלום XD

פורסם
אם אין לך כוונה לנסות להציל את החומר שעליו, וממילא אין לך מה לעשות איתו - שווה לך לנסות.

 

נדמה לי שהם מבקשים לשלוח אליהם את הכרטיס התקול, אבל אם הוא מקורי - יש לך סיכוי טוב לקבל פשוט כרטיס חדש. נדמה לי שלכרטיסים "רגילים" הם נותנים 5 שנים אחריות, וליותר יקרים הם נותנים אחריות לכל החיים.

 

נסה וספר.

תודה רבה!

דיברתי איתם והם אישרו לי אחריות והחלפה, ביקשו ממני לשלוח את הכרטיס זיכרון לכתובת בכפר סבא.

 

 

car141, עכשיו רואים יותר טוב, תודה.

 

נראה מעניין. ראיתי שם אמברלה A2 ו-A7, מישהו יודע מה הבדל ביניהם? מי יותר טוב?

 

בכלל נראה שיש מצלמות מעניינות ומחירים טובים בסך הכל.

זה מחירים של היצרן, אני די בטוח שהמכירים הקמעונאים יהיו גבוהים ב40-60 דולר.

בינתיים הזמנתי ממנו מצלמה נחכה שהיא תגיע ונראה איך היא.

A2 זה סדרה ישנה, יש A3, A5, A6, וכרגע הסדרה ההכי חדשה שזו A7(יש גם A9 אבל זה ליגה אחרת) היא מאפשרת צילום ב1296P ו1080P 60FPS תלוי בדגם.

 

 

לכל מי שביקש זה קובץ ZIP עם כל גרסאות הFW של G1WH.

https://dashcamtalk.com/cams/g1w/G1WH%20firmware.zip

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...