Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

אני יודע שבטח נמאס לכם לראות הודעות מהסוג הזה.. אבל אין מה לעשות משם האשכול זה מתבקש..

 

אני מחפש מצלמה לרכב ואני צריך המלצה לכמה המומלצות ביותר עכשיו.

המטרה שלי היא שיהיה תיעוד טוב גם של הבוקר וגם של הלילה(בגלל זה אני מניח שאני צריך אחת עם כמה לדים אינפרא אדום).

והשאלה החשובה ביותר היא האם צפוי לצאת משהו בחודש חודשים הבאים שיהיה הרבה יותר טוב ממה שיש עכשיו..

אני יודע איך דברים עובדים בשוק הסיני ובגלל זה אני לא מחפש מנבאי עתידות אלא אם מישהו יודע בחודשיים הקרובים אם איזה חברה הבטיחה תאריך השקה למוצר חדש(למרות שנראה לי שנסחפתי ובמצלמות רכב זה לא עובד כמו סמארטפונים סינים חח)

 

והשאלה היותר חשובה האם לדעתכם עדיף לחכות לאיזה חג מסויים (שלהם) או אפילו נלך קצת רחוק ונגיד בלאק פריידי,שאז אני יודע שכרטיסי זיכרון יהיו במחירי ריצפה.

 

בקיצור אודה לכם אם תוכלו לעשות לי סדר בבלאגן .

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

electro78

יופי של תמונה , תוכל להעלות צילום לילה?

שאלה נוספת- ליד התאריך והשעה מצד ימין למטה מופיע 88888 מה זה ?

"החיים קשים. הם קשים יותר אם אתה טיפש"

פורסם

88888 זה כאילו מספר הרכב של הצלם, ברוב המצלמות אפשר לעשות הטמעה של זה (בכל סרט מG1W אתה תראה AAAAAA מוטמע, שזה "מספר רכב" ברירת מחדל)

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם
electro78

יופי של תמונה , תוכל להעלות צילום לילה?

שאלה נוספת- ליד התאריך והשעה מצד ימין למטה מופיע 88888 מה זה ?

 

אפשר לרשום מספר רכב

אני לא רשמתי

אשתדל להעלות לילה בכמה מצבים שונים

פורסם

אולי מישהו פה יוכל לעזור לי...

קניתי את ה B40-A118 שמישהו פירסם לינק שלה באיביי בדף הקודם.

ניסיתי להפעיל אותה עם כרטיס 32gb class 10 שהיה לי אבל יש שתי בעיות: או שהמצלמה כותבת שהפורמט לא נכון ואז מסרבת לעבוד איתו, לאחר שפירמטתי היא מתחילה את ההקלטה ואז נתקעת.

באיזה פורמט הכרטיס צריך להיות?

ניסיתי גם להשתמש בכרטיס 2gb שיש לי והכל עובד איתו בסדר.

 

תודה מראש

 MINI Countryman SD F60 | Land Rover Discovery TD5
Lexus CT200h | Audi A1 1.4 TFSI Manual | Citroen C4 eHDI | VW Golf MK4 1.6 Manual
 
 
 
 
פורסם

לבעלי G1WH בפרט, ובעלי מצלמות בכלל -

 

חיפשתי את התשובות כאן בפורום, וגם ברחבי האינטרנט, אבל אני רואה חוות דעות סותרות ומנסה לעשות סדר:

 

1. LOOP RECORDING - אני מבין שלכל היותר, המצלמה (G1WH) יכולה להקליט ב-LOOP רק 10 דקות? זה משהו סביר? נראה לי שאם אכן אצטרך לעשות שימוש בהקלטה, אז 10 דקות זה מעט מאוד. בעיקר אם "בזמן אמת" אני ארצה שהיא תקליט גם מה קורה אחרי שהשוטר עוצר אותי.

 

2. עד כמה המצלמה עמידה בשמש הישראלית? והסוללה שלה?

 

3. האם רצוי להפעיל את ה-G-SENSOR ו-MOTION DETECTION?

 

4. באיכות של 1080p, מה יהיה גודל סרטון בן 10 דקות?

 

תודה

פורסם

1. מה הבעיה, יש לך רצף בין סרטון1 לסרטון2 לסרטון3, תצטרף אותם בעריכה במחשב. ובכללי תשתמש בלופים של 5 דקות, יותר מזה סתם מיותר

4. 1.1GB פחות או יותר

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם
איזה פתרון מצאת?

 

הייתי צריך תופסן מיוחד כי אני רוצה לשים פס הכהייה בשמשה כך שלא יהיה מקום לחבר את המצלמה שם,

בסוף החלטתי לעשות את הפס הכהייה מבחוץ. ככה המצלמה לא תהיה חשופה לשמש ישירה.

פורסם
1. מה הבעיה, יש לך רצף בין סרטון1 לסרטון2 לסרטון3, תצטרף אותם בעריכה במחשב. ובכללי תשתמש בלופים של 5 דקות, יותר מזה סתם מיותר

4. 1.1GB פחות או יותר

 

תודה.

 

קיבלתי את הרושם שכל מה שמוקלט על הכרטיס זה סרטון אחד ב-LOOP שכל הזמן נדרס, אבל אני מבין שמוקלטים סרטונים במשך של 3-10 דקות (לפי ה-LOOP הנבחר) עד שנגמר המקום בכרטיס, ורק אח"כ נדרסים הסרטונים הישנים.

פורסם
תשקיע עוד כמה גרושים ותזמין לך G1W/G1W-H, כל דבר פחות מזה לא שווה את הכסף שלך.

 

יש לך במקרה לינק לכל אחת מהגרסאות

G1W ו-G1W-H ממוכר מומלץ באיביי? (שלא יצא לי חיקוי או משהו

:roll:)

פורסם

היום נהרס לי הכרטיס זיכרון באמצע נסיעה, המצלמה פשוט הפסיקה להקליט, וכל הזמן אמרה שצריך להכניס כרטיס זיכרון.

קניתי את הכרטיס הזה לפני שנתיים מאיביי SANDISK 32GB CLASS 10, אין לי אחריות ולא שום דבר.

מה שבטוח שאת הכרטיס הבא אני קונה בארץ עם אחריות לכל החיים, במילא ההבדל במחיר לא כזה גדול.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...