Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)

^

תודה.

האם יש בעיות בסוללה שיש ב-G1W הרגילה? ראיתי שזה השוני העיקרי בינה לבין G1WC, ואני לא בטוח על מה ללכת בין שתי אלה...

 

לאלה שמשתמשים ב G1W הרגילה, אתם יכולים להגיד לי כמה זמן המצלמה אצלכם, והאם אתם משאירים אותה במכונית בחום?

עריכה אחרונה על ידי LowNSlow
פורסם

יש מקרים שבהם הסוללה מתנפחת.

ואני הזמנתי G1WH ולא G1W רגילה.

 

על המוכר estore009 אני עדיין לא יכול להמליץ, קיצור תולדות האנושות זה שהזמנתי ממנו G1WH עם תופסן למראה, קיבלתי את החבילה מהר מאוד, אבל המצלמה תקולה, לאחר כמה בקשות של Vicky (נניח) לעדכן את הקושחה וכו' קבעו שיש להחליף את המצלמה, שלחתי בדואר רשום חזרה לסין והם היו אמורים לשלוח מצלמה חדשה אליי.

קיבלתי את החבילה ובפנים מצאתי אך ורק את התופסן למראה, בלי המצלמה.

כתבתי להם שוב ושלחו לי עוד חבילה, שהיום אמורה לצאת משערי הונג קונג, כשתגיע אז נראה אם הפעם יש מצלמה תקינה.

 

בכל מקרה היום פתחתי קייס כי כבר התקרבתי מאוד ל-45 יום (משהו כמו 43 יום או משהו כזה).

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

מה עדיף G1WH/G1WC או B40 A118 שפורסם כאן, מבחינת איכות צילום בלילה ובבוקר(במי רואים יותר טוב מספרי רישוי).

ובכללי על מה אתם ממליצים ללכת?

 

תודה מראש

פורסם (נערך)

שלום לכולם,

קיבלתי מצלמה של חברת DOD מדגם LS430W, ואני מצרף לכם סקירה עליה.

קריאה מהנה.

 

1. מאפיינים

את המצלמה קיבלתי עם מטען לרכב שמתחבר לשקע המצית, כרטיס זיכרון ותושבת שנצמדת לחלון.

הכבל שמתחבר לשקע המצית ארוך ולא מגביל אותך במיקום המצלמה על החלון הקדמי.

 

מדובר במצלמה עם עדשה רחבה שמאפשרת לצלם באיכות FULL HD בזווית של 140º.

איכויות ההקלטה בתלות ברזולוציה:

1920x1080@30fps ;1280x720@30fps ;1280X720@60fps ;848x480@30fps ;640x480@30fps

למצלמה יש חיישן GPS שמאפשר להקליט בזמן אמת את המיקום המדויק של הרכב, כולל המהירות וקווי האורך והרוחב. המצלמה הגיעה עם כרטיס זיכרון 32 ג'יגה (וזהו גודל האחסון המקסימלי הנתמך), והיא בעלת מסך של 2.7 אינץ'. מאפיין נוסף שיש לה בדומה למצלמות פשוטות יותר-חיישן שמאפשר להתחיל להקליט עם תזוזת הרכב. בנוסף, ניתן לכוון התרעה על מעבר המהירות המותרת. יש למצלמה מצפן שניתן להצגה. מבחינת ההקלטה-ניתן להקליט בלופים של דקה, 3 דקות ו5 דקות והקלטה רציפה. לאחר מכן, המצלמה משכתבת את הקבצים כשהכרטיס מתמלא. השמע מוקלט יחד עם הווידאו (אך ניתן לבטל את האפשרות הנ"ל), ואפשר לנעול באמצעות סיסמה את הקבצים כך שלא יהיה ניתן למחוק אותם. הסרטים יוצאים כקובץ עם סיומת MOV וניתן לצפות בהם גם באמצעות חיבור HDMI (יתרון בהשוואה למצלמות אחרות). הניווט בתפריטים קל אך אין הסבר על מיקום הלחצנים (רק במדריך שניתן להורדה, וחבל).

סוגי החיבורים שלה: USB 2.0/ HDMI/ TV.

 

 

2. חווית משתמש:

 

התצוגה של המצלמה עמוסה באייקונים, דבר שמעמיס על העין בזמן נהיגה או ניווט בתפריטים. חלק גדול מהאייקונים נמצאים בחלקו התחתון של המסך וזה מבלבל.

בנוסף, למצלמה יש באג (פיצ'ר?) מעצבן להחזיר שעה אחת אחורה כאשר מכבים את הסוויץ' ולאחר מכן מדליקים אותה מחדש. יתכן שזוהי בעיה ספציפית אך ורק למצלמה שנבדקה, שינוי של זמן לא נשמר משום מה בזכרון.

חסרון די מורגש של המצלמה מגיע מכיוון העתקת הקבצים-מכיוון שהסרטים הם באיכות full HD היה ניתן להוסיף למצלמה חיבור usb3 שאפשר להעביר סרטים במהירות יותר גבוהה. אם מעוניינים להעביר את כל תוכן המצלמה, הדבר לוקח לא מעט זמן וחבל שלא הוסיפו את החיבור הזה. הקבצים לא מסודרים בסדר כלשהו אלא אך ורק בתיקיה אחת, סידור לא נוח שגרם לי לחפש סרט ספציפי די הרבה זמן.

המעמד שהגיע עם המצלמה מאוד איכותי, ולמעלה משבועיים הוא נמצא על החלון ללא סימנים של התייבשות הגומי (הרכב לא חונה בצל ברוב שעות היממה). המצלמה מוחזקת חזק ולא ניתן להזיז אותה בקלות, אך בשביל לשלוף אותה מהמעמד צריך להפעיל כוח ומצאתי את עצמי מתעסק עם התופסן שלה על מנת לשחרר את המצלמה. מבחינת העמידות לחום-התופסן כבר נמצא למעלה משבועיים כשהרכב עומד בחוץ ולא מראה סימני עייפות, וניתן להסרה בקלות.

 

סוללה: המצלמה מגיעה עם סוללה של 3.7V שמספקת זרם של 500mA, וזהו חסרון מורגש-הסוללה לא מחזיקה הרבה זמן מעמד (הצלחתי לצלם איתה פחות מחצי שעה). הייתי מצפה שהסוללה תחזיק מעמד יותר זמן-במיוחד אם צריך לצלם במצב חרום כאשר אין אפשרות להתחבר לשקע מצית. יחד עם זאת-היא קלה לנשיאה, בגודל של פלאפון ישן ולא תופסת הרבה נפח. ניתן אפילו לקחת אותה בכיס אם אין תיק לנשיאה.

 

התפריטים נוחים לניווט אך מכיוון שלא קיבלתי מדריך עם המצלמה, היה צריך קצת להתעסק איתה. יאמר לזכות החברה שהאתר שלה מאוד מסודר וניתן למצוא מדריך ותוכנות עזר בקלות. עקב ריבוי היצרנים הסיניים והחיקויים, זהו דבר שלא מובן מאליו ועל כך מגיע לה ח"ח.

 

 

 

3. איכות הצילום

 

למצלמה יש אפשרות שליטה על החשיפה בסביבה חשוכה שנקראת .WDR הפיצ'ר הזה בהחלט עובד, והתמונות שצולמו בשעת בוקר מוקדמת יצאו ברורות. אין קרטועים בסרטים, אין "גרגירים" על המסך או טשטוש, והצלילים שמוקלטים נשמעים חדים ולא מקוטעים (כפי שניתן לשמוע במהלך הסרט). בצילום באור יום מלא-כמעט ולא מורגש סינוור מהשמש-בהשוואה למצלמה DVR 027 שלא ניתן לראות חלקים מהסרט עקב חשיפת יתר.

 

מכיוון שניתן לשלוט על משך זמן ההקלטה, המצלמה יכולה להקליט בגדלי קבצים יותר קטנים. אין פגיעה באיכות הקבצים עקב שינוי הזמן. המצלמה מצלמת היטב אובייקטים גם באזורים חשוכים אך מעל מרחק של 10 מטר הם מתחילים לצאת מטושטשים-דבר שמשפיע על האבחנה בפרטים קטנים כמו לוחיות רישוי או תמרורים. במרחק של 20 מטר כבר לא ניתן לזהות הרבה אובייקטים.

 

לסיכום:

 

יש ברשותי מצלמה מדגם dvr-027 ואני יכול לומר שהמצלמה הזו היא שדרוג מעניין מבחינת איכות הצילום בהשוואה למצלמות הפשוטות יותר (גם כאלה ש"מצלמות" בHD באינטרפולציית חומרה). המצלמה טובה למי שכבר התנסה במצלמות DVR ומחפש מצלמה עם פיצ'רים שאין למצלמות זולות יותר (כגון חיבור HDMI ונעילת קבצים באמצעות ססמה).

יחד עם זאת, החיסרון הגדול שלה-המחיר שלה-1000 שקלים.

את רוב המאפיינים במצלמה הזו (כגון GPS, צילום בהתחלת נסיעה) ניתן למצוא במצלמות זולות יותר, וחבל-כי יש לה פוטנציאל להיות להיט מכירות עם תמחור יותר אגרסיבי.

 

סרטים שצולמו ניתן לראות בלינקים המצורפים-להעביר את האיכות לHD.

 

[video=youtube;M6Nu2d-sUeo]

 

 

החתולים לא באים עם המצלמה :wink:

dod4X.jpg

dod3X.jpg

dod1X.jpg

עריכה אחרונה על ידי matanfr
פורסם
היום נהרס לי הכרטיס זיכרון באמצע נסיעה, המצלמה פשוט הפסיקה להקליט, וכל הזמן אמרה שצריך להכניס כרטיס זיכרון.

קניתי את הכרטיס הזה לפני שנתיים מאיביי SANDISK 32GB CLASS 10, אין לי אחריות ולא שום דבר.

מה שבטוח שאת הכרטיס הבא אני קונה בארץ עם אחריות לכל החיים, במילא ההבדל במחיר לא כזה גדול.

 

האם אתה בטוח שאין לך אחריות ולא שום דבר?

 

אם אתה סבור שקנית כרטיס מקורי ולא מזויף, צור קשר עם סאנדיסק דרך האתר kb.sandisk.com (או kb-he.sandisk.com).

לי נהרס כרטיס זכרון בשנה שעברה, ואחרי בירור קצר שהם ערכו (כולל בקשה לצלם את הכרטיס משני צדדיו ולראות את המספר הסידורי שעליו - אם הוא נשאר) - הם פשוט שלחו לי כרטיס חדש. גם השנה הייתה לי תקלה עם כרטיס שלהם, והם היו מאוד יעילים בשירות, כולל נציגה ששוחחה איתי בטלפון והשיבה לכל השאלות.

 

מכל מקום, בדיוק כמו שאמרת - ההבדל במחיר לא גדול (אם בכלל קיים), ועדיף לקנות בארץ ולקבל אחריות לכל החיים.

פורסם

אני לא יודע לגבי אחריות, קניתי את זה מאיזה מוכר קוריאני בEBAY לפני שנתיים.

אתה אומר שאם אני אשלח להם הודעה הם ישלחו לי כרטיס חדש? הכרטיס שברשותי 100% מקורי.

 

eran89 לכל המצלמות הנ"ל יש בדיוק את אותה החומרה, ההבדל היחידי בינהם הוא "המארז" שבהם הם נמצאות.

לG1W-C אין סוללה ליתיום מובנת ככה שאתה לא צריך לדאוג מזה שהסוללה תתחמם או תתנפח ותהרוס את המצלמה.

A118 וB40 זו אותה המצלמה רק בשם שונה, איכות הבניה של "המארז" שלה הרבה יותר טובה וגם היא הרבה יותר דיסקרטית וניתנת להסתרה ביותר קלות מאשר הG1WH/-C.

ההבדל בין המצלמות מגיע ל20$ אז אם חשוב לך שהמצלה תהיה קטנה ודיסקרטית אז תבחר את הA118, אם זה לא משנה לך אז תיקח את הG1WH/-C

פורסם

סקירה מעניינת!

כמה נקודות:

1. לגבי התקלה של קפיצת השעה - פנה למי שרכשת ממנו, יתכן שיש לו הסבר או פיתרון.

אם זה באג אז עידכון תוכנה אמור לפתור את זה.

2. לגבי התושבת ששיבחת על כך שמחזיקה כבר שבועיים ולא מראה סימני עייפות, זה דבר נורמלי וכך זה גם במצלמות שעולות 10% ממחיר המצלמה שלך.

3. הסוללה לא אמורה לשמש אותך לצילום, זוהי מצלמת רכב. מטרת הסוללה, למיטב הבנתי, לאפשר שמירת ההגדרות בין הדלקה להדלקה ואפשרות לצפות בסירטון דרך המצלמה במידת הצורך גם לא כשהיא מחוברת (אולי לאפשר לך גם כמה דקות צילום מחוץ לרכב במידת הצורך).

 

חסר לי בסקירה צילום לילה של המצלמה - זוהי נקודת החולשה של המצלמות הזולות ומעניין לראות איך המצלמה הזאת מתמודדת בתנאים אלו.

בסה"כ, היתרון הגדול שלה על המצלמות הזולות יותר זה שהיא רושמת נתוני GPS עם הסירטון.

מעבר לזה, איכות הצילום לא עולה על מצלמות זולות משמעותית ואני לא חושב שהייתי משקיע סכום כזה על מצלמה כזאת.

 

ח"ח על המאמץ! :-)

פורסם

לגבי הסוללה שלא אמורה לשמש לצילום-ובכן, אם אדם נתקע בצד הדרך וצריך לתעד את מהלך העניינים, אז הסוללה צריכה להחזיק כמה שיותר זמן.

לגבי צילום לילה-הסרטונים שצילמתי נמחקו מהמצלמה אך בהשוואה לאיכות הצילום של המצלמות הזולות-אין מה להשוות. ניתן לראות לוחית רישוי ולהבחין בפרטים. במצלמת ה dvr-027 רואים לוחיות רישוי מטושטשות (במקרה הטוב) ולא ניתן להבחין בשילוט לצד הדרך באופן ברור.

לגבי השעה-כבר בחרתי באופציה הזו, אך משום מה היא מתאפסת מחדש בכל פעם שאני מכבה את המצלמה.

לגבי המחיר-יש כאן יבואן בפורום שניתן לפנות אליו.

פורסם

לפי הקישור שנתת המחיר כרגע הוא 750 ומשהו ש"ח , אגב ישנם ברשת המון מצלמות דרך אקסטרים ורכב, במיוחד ה-sj4000 המהוללה שעולה חצי ממנה , מעניין לראות השוואה בניהם.

פורסם

לגבי צילום לילה-הסרטונים שצילמתי נמחקו מהמצלמה אך בהשוואה לאיכות הצילום של המצלמות הזולות-אין מה להשוות. ניתן לראות לוחית רישוי ולהבחין בפרטים. במצלמת ה dvr-027 רואים לוחיות רישוי מטושטשות (במקרה הטוב) ולא ניתן להבחין בשילוט לצד הדרך באופן ברור.

כשכתבתי זולות, התכוונתי לזולות יחסית למה שקנית, כמו למשל ה G1WH או אפילו ה VICO שנמכרת בפחות מחצי מהמחיר אותו כתבת.

כמובן שלא ניתן להשוות את המצלמה החדשה שלך עם ה DVR027 המיושנת.

 

אם יהיה לך זמן וכוח, אשמח אם תוסיף גם צילום לילה כדי להתרשם מהאיכות.

פורסם

אם אין לך כוונה לנסות להציל את החומר שעליו, וממילא אין לך מה לעשות איתו - שווה לך לנסות.

 

נדמה לי שהם מבקשים לשלוח אליהם את הכרטיס התקול, אבל אם הוא מקורי - יש לך סיכוי טוב לקבל פשוט כרטיס חדש. נדמה לי שלכרטיסים "רגילים" הם נותנים 5 שנים אחריות, וליותר יקרים הם נותנים אחריות לכל החיים.

 

נסה וספר.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...