Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

איזה גירסה? אני זוכר שחלק מהמצלמות הגיעו עם גירסה חדשה.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הגרסה שיש לי כרגע זה 2014.0108

 

יש לי כרטיס של סאנדיסק, קלאס 10, 32 ג'יגה שהוזמן מבעוד מועד. כאשר המצלמה הגיעה והכנסתי את כרטיס הזיכרון קפצה הודעה שאומרת "memory error". ניסיתי לפרמט אותו עם כל מיני אופציות ושום דבר לא עזר, בגלל זה שאלתי.

 

אני יודע שלמצלמה הזאת יש גרסה מעט חדשה יותר, 2014.0504 או משהו כזה. אולי זה יכול לעזור לי?

m1011409, איזה גרסה יש במצלמה שלך?

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם

מכסח השדים - הייתה לי אותה בעיה עם הקושחה המקורית עם כרטיס סיליקון פאוואר 32 ג'יגה קלאס 10. התעצבנתי, שמתי עליו את הקושחה של ה-GT3000. הפסיק להתלונן.

לתשומת לבך.

I Ride Because I Really Like Dessert

פורסם

נתעלם מהפוסט האחרון שפירסמתי XD

 

למישהו יש המלצה למצלמת רכב טובה? פשוט אני בקרוב אהיה בדיוטי פרי ובאיטליה ואני מתכנן על הדרך כבר לקנות אחת...אשמח להמלצות = ]

בית"ר נורדיה ירושלים !

פורסם
הגרסה שיש לי כרגע זה 2014.0108

 

יש לי כרטיס של סאנדיסק, קלאס 10, 32 ג'יגה שהוזמן מבעוד מועד. כאשר המצלמה הגיעה והכנסתי את כרטיס הזיכרון קפצה הודעה שאומרת "memory error". ניסיתי לפרמט אותו עם כל מיני אופציות ושום דבר לא עזר, בגלל זה שאלתי.

 

אני יודע שלמצלמה הזאת יש גרסה מעט חדשה יותר, 2014.0504 או משהו כזה. אולי זה יכול לעזור לי?

m1011409, איזה גרסה יש במצלמה שלך?

 

הגירסה שלי היא

2014.0509, משתמש עם כרטיס סאן דיסק 32 ג'יגה קלאס 10 שנרכש לפני שבועיים בערך, עובד פיקס ללא פרמוט ללא כלום, היישר מהאריזה אל תוך המצלמה.



 

"יאללה בירי".

פורסם

שלום.

אני חדש בפורום. התחלתי לדפדף בעמודים ולחפש את המצלמה המומלצת ביותר אך השתגעתי לפני שגירדתי חצי אחוז מהעמודים.

תעזרו לי בבקשה, אני מחפש מצלמה לרכב בסביבות ב300 ש"ח. כמה שיותר מומלצת מנסיון והמלצות.

 

תודה לעונים.

פורסם

G1WH, יש כמה וכמה ביקורת על המצלמה פה, כולל צילומים וכו׳.

לנו יש 2 כאלה, במכוניות של ההורים ועוד מוביוס ברכב שלי.

אנחנו מרוצים מהמצלמה מאוד, סה״כ עושה את העבודה שלה כמו שצריך ואפילו תישאר עם עודף ביד.

 

 

בעניין כרטיס הזכרון, לנו יש בכל המצלמות כרטיסי סנדיסק 32gb

so far so good..

פורסם
שלום.

אני חדש בפורום. התחלתי לדפדף בעמודים ולחפש את המצלמה המומלצת ביותר אך השתגעתי לפני שגירדתי חצי אחוז מהעמודים.

תעזרו לי בבקשה, אני מחפש מצלמה לרכב בסביבות ב300 ש"ח. כמה שיותר מומלצת מנסיון והמלצות.

 

תודה לעונים.

 

VICO SF2 במחיר מיוחד לחברי הפורום 350 ש"ח

http://www.vicovation.com/product.asp?IDno=16&lang=en

 

המצלמה היחידה שעמידה בתנאי חום קשים.

 

 

שלח לי הודעה בפרטי

מצלמות דשבורד איכותיות לרכב

פורסם
G1WH, יש כמה וכמה ביקורת על המצלמה פה, כולל צילומים וכו׳.

לנו יש 2 כאלה, במכוניות של ההורים ועוד מוביוס ברכב שלי.

אנחנו מרוצים מהמצלמה מאוד, סה״כ עושה את העבודה שלה כמו שצריך ואפילו תישאר עם עודף ביד.

 

 

בעניין כרטיס הזכרון, לנו יש בכל המצלמות כרטיסי סנדיסק 32gb

so far so good..

איך הG1WH בהשוואה למוביוס?

ובכללי איך המוביוס מתפקדת כמצלמת דשבורד ?

אני גם לפני רכישה ואני תוהה מה עדיף : מצלמה שמשמשת כמצלמת דשבורד בלבד או מצלמת אקסטרים ( מוביוס וכו') שמשמשת גם כמצלמת דשבורד.

citroen c3 picasso 1.6 hdi mt

 

פורסם

האמת לא עשיתי השוואה, לא ממש מוציא אותם מהאוטו. ממש בתצורת שגר ושכח, הגדרתי פעם אחת וחיברתי בתקווה שלא תהיה סיבה להוציא אותן או את הכרטיס..

פורסם
איך הG1WH בהשוואה למוביוס?

ובכללי איך המוביוס מתפקדת כמצלמת דשבורד ?

אני גם לפני רכישה ואני תוהה מה עדיף : מצלמה שמשמשת כמצלמת דשבורד בלבד או מצלמת אקסטרים ( מוביוס וכו') שמשמשת גם כמצלמת דשבורד.

 

בתור מישהו שהיה לו מוביוס (מתה) ועכשיו עם G1WH (עוד בחיים) - המוביוס קטנה יותר, איכות תמונה טובה יותר. אבל, לא הכי נוחה מבחינת כיוון התמונה או בדיקה שאכן עובדת (למרות שהראשון הוא חד פעמי). מתחבר יותר ל-G1WH עם המסך, למרות שהיא גדולה יותר פיזית. בסופו של דבר - ההבדל בכסף שיחק תפקיד בין הזמנת מוביוס חדשה או G1WH חדשה.

I Ride Because I Really Like Dessert

פורסם

תודה לכל העוזרים. כרגע תלויות באוויר המצלמות

G1WH, VICO SF2 ומוביוס. לאחר ששאלתי את גוגל, ראיתי שמוביוס היא הכי קטנה. מה גם משלושתן היא היחידה ששמעתי עליה. מהסיבה הזו וממסקנות ההשואה של TheHunter88 היא טפסה לראש רשימה העדיפויות.



 

תוכל בבקשה לשתף אותנו בסיבה שבגללה המוביוס שבקה חיים? כמה זמן שירתה אותך?

ובנוסף, אשמח לדעת מהוא המחיר ההוגן והראוי למצלמה כזו, נתקלתי בהפרשים גדולים באתרי אינטרנט שונים.

 

שוב תודה

פורסם

אני עם המוביוס כבר שנה, ללא שום תקלות, עובדת יפה ובלתי נראית לנהג (מותקנת מאחורי המראה).

ממליץ גם להחליף סוללה לקבל-על, למרות שאצלי היא שרדה קיץ עם הסוללה. אני לא משתמש בה לשום דבר חוץ ממצלמת רכב, אבל אם לא הייתה לי מצלמת קסדה אחרת - בהחלט הייתי שמח להשתמש בה, עם הקייס נגד מים שאפשר לקנות לה.

המחיר הממוצע שלה הוא כ-70$.

עוד אופציה טובה למצלמה איכותית וקטנה למי שממש חייב מסך - 0803, עולה כ-100$, כוללת מעבד של אמברלה, GPS והתקן מצויין לחלון שמתחבר בהדבקה אך גם מאפשר שליפה מהירה (קונקטור עם מגעים חשמליים, מה שאומר שהחיווט נעשה לבסיס ולא למצלמה עצמה).

 

 

http://www.aliexpress.com/item/Mini-0801-Ambarella-Black-Box-Car-DVR-With-A2S60-OV2710-Full-HD-30FPS-Optional-GPS-8GB/858074589.html

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...