Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מחפש כבל טעינה למצלמת הדש בורד שלי.

הכבל המקורי נפגע בטעות ואני צריך את אותו כבל ואני לא מוצא

אני יודע שהוא צריך להיות1.5A

DC5V

 

קודם כל לא מצאתי באיביי שום דבר אלא כל הכבלים קצרים לGPS

השאלה אם צריך להזמין את הכבל שיהיה עם שנאי מסויים או ממיר מתח על מנת לא לפגוע במצלמה?

כי שחיברתי את הכבל טעינה של הGPS הקצר שהוא מטען עם ראש שבתוכו יש פיוז למצלמת הרכב הוא עובד מעולה רק הוא קצר

השאלה אם משהו כזה מספיק או צריך לבדוק לפני החיבור דברים נוספים בקניה של כבל הטעינה.

 

חשוב לציין כי אני יודע לפרק את הפלסטיקה ויש לי כבר הכנה בתא כפפות לחיבור מצת

 

 

תודה

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

היי,

אני רוצה לבצע חיווט של החוטים מהמצת למצלמה (מאחורי הדשבורד , ודרך הקורה הימנית)

מישהו יכול להמליץ על מוסך באיזור חיפה שמתעסק עם זה? ומה פחות או יותר עלות התקנה כזו..

תודה!:wink:

פורסם

למה מוסך? זה משהו מאוד פשוט שבאמת כל אחד יכול לבצע לבד,

חפש ביוטיוב אני בטוח שיש עשרות סרטונים של אנשים שעשו את זה.

 

במידה ואתה מתעקש אז תלך למתקין רכב כלשהו (זה שמתעסק עם רדיו וכו').

זה צריך לקחת לא יותר מעשר דקות כך שמעל 50 שקל תהיה גניבה לטעמי.

פורסם
למה מוסך? זה משהו מאוד פשוט שבאמת כל אחד יכול לבצע לבד,

חפש ביוטיוב אני בטוח שיש עשרות סרטונים של אנשים שעשו את זה.

 

במידה ואתה מתעקש אז תלך למתקין רכב כלשהו (זה שמתעסק עם רדיו וכו').

זה צריך לקחת לא יותר מעשר דקות כך שמעל 50 שקל תהיה גניבה לטעמי.

תודה.

לפרק את הקורה הימנית ולהעביר דרכה את הכבל הצלחתי,

הבעיה שלי זה איך להעביר את הכבל מאחוריי הדשבורד. אני אנסה לחפש ביוטיוב באמת.

פורסם

אם אתה נמצא בצפון, נהריה/קריית שמונה/כרמיאל אשמח לעזור לך ולסדר לך את זה.

ברמת העיקרון המשחק הזה ממשיך בתצורה מאוד דומה לפתיחת הקורה הימנית

פורסם

תודה על ההצעה!

קפצתי בסוף לאיזה אחד פה בעיר תחתית בחיפה, חיבר לי את זה כבר ישירות למצבר בלי שיתפוס לי את המצת ועשה חיווט.

פורסם

אהלן,

מישהו יכול להמליץ לי על מצלמה טובה לרכב עד 100$,

שהאיכות שלה תהיה 1080, שהאיכות שמע תהיה טובה, ואם מתמלא הכרטיס זכרון שזה ימחק לבד את הסרטונים הישנים,

הסתכלתי קצת פה בשרשור וראיתי שיש הרבה חיקויים ולא ממש מצאתי משהו טוב.

תודה מראש :)

Mazda 3 2006 1.6L - SOLD

Hyundai Coupe 2008 2.7L Manual

פורסם
אהלן,

מישהו יכול להמליץ לי על מצלמה טובה לרכב עד 100$,

שהאיכות שלה תהיה 1080, שהאיכות שמע תהיה טובה, ואם מתמלא הכרטיס זכרון שזה ימחק לבד את הסרטונים הישנים,

הסתכלתי קצת פה בשרשור וראיתי שיש הרבה חיקויים ולא ממש מצאתי משהו טוב.

תודה מראש :)

 

VICO SF2 של VICOVATION במחיר מיוחד לחברי הפורום 350 ש"ח.

http://www.vicovation.com/product.asp?IDno=16&lang=en

שלח לי הודעה בפרטי.

מצלמות דשבורד איכותיות לרכב

פורסם

חברים, אני מחפש מצלמה לרכב החדש (המשומש בעצם) הראשון שלי ואשמח לעזרה.

 

כרגע יש 2 מתמודדים שבחרתי על סמך ההמלצות כאן מהאתר הזה:

א. המצלמה הזאת http://dashcamtalk.com/b40-a118/

ב. והזאת http://dashcamtalk.com/g1w/

 

אני מתקשה לבחור בינהן. על מה אתם ממליצים?

סה''כ צריך מצלמה שתעשה את העבודה ותהיה די דיסקרטית.

 

תודה רבה :)

 

פורסם

זו בדיוק אותה המצלמה רק ב"מעטפת" שונה.

הA118 בנויה יותר טוב והיא יותר דיסקרטית מאשר הG1WH, אם אין לך בעיה לשלם את ההפרש אז הA118 עדיפה לפי דעתי.

פורסם

תגידו, איך אמרתם מגדירים את המצלמה G1WH. שתמשיך לצלם אחרי שהכרטיס מלא,

זאת אומרת שאחרי שהכרטיס מתמלא, שתתחיל להקליט שוב על ההקלטה הישנה.

תודה רבה

פורסם
תודה על ההצעה!

קפצתי בסוף לאיזה אחד פה בעיר תחתית בחיפה, חיבר לי את זה כבר ישירות למצבר בלי שיתפוס לי את המצת ועשה חיווט.

 

אשמח לפרטים על הבחור, אני מהאזור וגם אשמח לעזרה עם הנושא. תודה :)

אפשרי גם בפרטי!

I Ride Because I Really Like Dessert

פורסם
תגידו, איך אמרתם מגדירים את המצלמה G1WH. שתמשיך לצלם אחרי שהכרטיס מלא,

זאת אומרת שאחרי שהכרטיס מתמלא, שתתחיל להקליט שוב על ההקלטה הישנה.

תודה רבה

 

פשוט מאוד- תפעיל את האפשרות של loop recording

פורסם

האם יש אפשרות לשחק עם ההבהירות של המסך בg1wh?

אפילו לכבות את המסך בזמן צילום יהיה מעולה עבורי.

התקנתי את המצלמה מאחורי המראה ברכב, עד כמה שניתן מבלי להפריע למראה עצמה, והסמל בפינה הימנית התחתונה של המסך (שכחתי איזה, כנראה חיבור לחשמל) מהבהב ומציק לי בנסיעה בלילה.

"יאללה בירי".

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...