Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

^

נראה מבטיח. אני במיוחד אוהב את זה שהיא נצמדת ישירות לשמשה וככה אין מתלה\מנשא מכוער, וגם בולט כלפי חוץ.

 

מצד שני, זה אומר שהיא צמודה למקור החום ישירות (שמש), וצריך לראות איך היא תתמודד עם זה.

פורסם
^

נראה מבטיח. אני במיוחד אוהב את זה שהיא נצמדת ישירות לשמשה וככה אין מתלה\מנשא מכוער, וגם בולט כלפי חוץ.

 

מצד שני, זה אומר שהיא צמודה למקור החום ישירות (שמש), וצריך לראות איך היא תתמודד עם זה.

 

הוא רושם שהאיכות בנייה לא טובה:

Disadvantages:Build quality

Wavy background noise

Limited Support

 

אז כך שנושא האמינות בארצנו החמה ישפיע לרעה. הפלסטיקה נראית ממש לא איכותית, אני בטוח שבשמש היא תתעוות.

מפרט סביר.

אבל אהבתי איך שהיא נצמדת לחלון כמו MOBILEYE.

מצלמות דשבורד איכותיות לרכב

פורסם

מישהו יודע איך ה SJ4000 תעמוד בתנאי חום גבוה מאוד ושמש ישירה.

הנסיעות לא ארוכות אז לא הרבה שמש ישירה אבל אני כן מתכנן לשים אותה ברכב כשאני חונה באיזה מחבוא או משהו והיא תהיה בתנאי חום גבוה.

Miata ND2

 

פורסם
מישהו יכול להמליץ לי על מצלמת רכב טובה וקטנה? אני בכללי מעוניין להזמין את ה G1WH אבל היא גדולה, ואני צריך להחביא אותה מאחורי המראה המרכזית. התקציב הוא 1000 ש"ח (אפשר מאיבי)

 

ועוד שאלה, זה ניתן לחבר למצבר עוד שקע V12? כלומר שהמצלמה תהיה מחוברת למצבר, במקום שתתפוס לי את המקום של ה V12 ברכב.

 

מישהו?

פורסם

1000 ש"ח זה תקציב קצת מוגזם, המצלמות הכי טובות ו"יוקרתיות"לא עולות 1000 ש"ח.

אם אתה רוצה מצלמה קטנה ונסתרת יש את הMINI 0803.

http://www.foxoffer.com/mini-0803-ambarella-a7la50d-car-dash-camera-dvr-p-685.html#.U9u_1Pl_vwo

 

בנוגע לשקע אתה יכול לעשות את זה, אבל לפי דעתי עדיף לקנות מפצל.

פורסם
1000 ש"ח זה תקציב קצת מוגזם, המצלמות הכי טובות ו"יוקרתיות"לא עולות 1000 ש"ח.

אם אתה רוצה מצלמה קטנה ונסתרת יש את הMINI 0803.

http://www.foxoffer.com/mini-0803-ambarella-a7la50d-car-dash-camera-dvr-p-685.html#.U9u_1Pl_vwo

 

בנוגע לשקע אתה יכול לעשות את זה, אבל לפי דעתי עדיף לקנות מפצל.

 

יש משהו עם כפתור מצוקה ששומר קליפים וכו'? והאם זוהי הכי טובה מבחינת איכות?

פורסם

לא נראה לי יש כפתור כזה במצלמה הזאת, אבל בכל מקרה הכפתור הזה ממש לא חשוב.

יש חיישן G-SENSOR שדואג לשמור את הסרטונים במקרה של תאונה, אתה יכול לקבוע את הרמת רגישות של החיישן.

שאתה שואל מבחינת איכות למה אתה מתכוון?

בכל מקרה יש לך פה את כל המידע על המצלמה:

http://dashcamtalk.com/mini-0803/

וגם עוד הסברים על הרבה מצלמות אחרות:

http://dashcamtalk.com/

פורסם
לא נראה לי יש כפתור כזה במצלמה הזאת, אבל בכל מקרה הכפתור הזה ממש לא חשוב.

יש חיישן G-SENSOR שדואג לשמור את הסרטונים במקרה של תאונה, אתה יכול לקבוע את הרמת רגישות של החיישן.

שאתה שואל מבחינת איכות למה אתה מתכוון?

בכל מקרה יש לך פה את כל המידע על המצלמה:

http://dashcamtalk.com/mini-0803/

וגם עוד הסברים על הרבה מצלמות אחרות:

http://dashcamtalk.com/

 

ראיתי שם בעיות של חום וצילום יומי. בכ"מ, ממה שהבנתי המצלמה המפורסמת היא G1WH, במה היא טובה יותר מהמיני 0803? חוץ מב30 דולר?

פורסם (נערך)

הG1WH לא טובה מהMINI 0803 משום מבחינה, הסיבה היחידה שאנשים מתלהבים ממנה פה בפורום היא בגלל שהיא זולה.

לG1WH יש מעבד של NOVATEK מדגם 96550 ועדשת APTINA AR0330, לMINI 0803 יש מעבד של AMBARELLA מדגם A7AL50D ועדשת APTINA AR0330

המעבד של AMBARELLA הרבה יותר טוב מהמעבד של NOVATEK, המעבד של AMBARELLA מאפשר לך לצלם ב1296P 30 FPS וגם ב60 FPS בחלק מהרזולוציות ובאופן כללי הוא מתעלה עליו מהרבה בחינות.

תקרא קצת על המעבדים:

AMBARELLA

 

NOVATKE

 

________________________________________________________________________________________

 

 

אם אתה רוצה יש לך את VICO MARCUS 3, זאתי מצלמה ברמה אחרת מבחינת איכות ואמינות.

גם בנוסף לצילום ב1296P 30 FPS, אפשר לצלם בה ב1080P 60FPS, ויש לה זווית צילום מאוד רחבה של 170 מעלות.

אתה ביקשת מצלמה קטנה ונסתרת, ובגלל זה המלצתי לך על הMINI 0803.

http://www.ebay.com/itm/New-VICO-MARCUS-3-M3-160-HD-Car-Camcorder-Viceo-Recorder-Black-Box-Free-Ship-/121315708290?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item1c3efacd82

 

המחיר שלה כפול עכשיו מה אתה מעדיף זו החלטה שלך, גם אל תשכח שכמעט כל המוכרים נותנים אחריות לשנה אז אם יהיו תקלות אתה תמיד יכול לשלוח את המצלמות חזרה לתיקון.

עריכה אחרונה על ידי Car141
פורסם

מישהו יכול להמליץ על כרטיס זיכרון 32 ג'יגה מהארץ ל G1WH שלא עושה בעיות מנסיון? ראיתי שהרבה מתלוננים שלא כל הכרטיסים עובדים טוב אז אם מישהו ימליץ על כרטיס שהוא עובד איתו זה יהיה נהדר.

פורסם

אני כנראה יזמין את המיני 0803. היא בהרבה יותר טובה ופחות מגושמת מהG1WH שאני עדיין לא מבין למה קונים אותה כי היא נורא גדולה.

 

בכ"ם, אני מחפש המלצה לכרטיס זכרון טוב (כמה שיותר גיגה יותר טוב, אין מגבלת תקציב) למיני 0803 שעובדת. ראיתי כמה אנשים פה שקנו כרטיסים וזה לא עבד להם.

פורסם

כשאתה כותב נורא גדולה זה אחרי שראית אותה והחזקת אותה ביד והשוות אותה למצלמות אחרות בשוק? כי לי הייתה את ה MINI 0801 שמבחינת גודל זהה ל 0803 וההבדל בגודל בינה לבין ה G1WH לא כזה הבדל גדול. מה שכן ב 0801 התופסן שלה מאפשר לך התקנה יותר "סטילס" על החלון הכי צמוד לגג הרכב מה שלא ניתן לעשות עם G1WH. אבל בפועל ה G1WH לא מצלמה כזו גדולה ביחס למצלמות שקיימות היום בשוק.

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם

לבעלי ה Mobius, יצאה גרסה חדשה מספר 2.10 שכוללת את השינויים המצורפים מטה, ניתן להוריד את הגרסה מכאן או לעדכן דרך ה GUI.

 

1. Moved many global function toggles to each video mode for greater versatility

2. Added Boot Mode Default toggle: Mode 1, 2 or 3 (Photo mode). Photo Mode works with (or without) auto-record and time-lapse functions turned on.

3. Added Date Format toggles for local country standards.

4. Added additional 50, 25, 20, 15, 10, and 5 fps video playback frame rate options.

5. Added Time lapse Movie Function, with fixed 0.25, 0.5, 1, 2, 5, 10, 30 sec. frame capture delay options, or a Custom (hrs:min:sec.) frame capture option. Recordings will play back at the selected video playback frame rate giving native timelapse videos.

6. Added AVI and MP4 movie file format options. AVI is non-standard format and cannot be edited without re-packaging or re-encoding.

7. Added WVGA (848x480) Photo frame size option

8. Changed 60s fixed Time-lapse Photo delay to a Custom setting (days:hrs:min). Camera goes to standby condition with delay >= 5 sec. to conserve battery charge.

9. Added Date Stamp display toggle for Photo Mode

10. Added Audio-only recording mode (voice recorder - no video). Clip length settings do not affect audio recording, which is always continuous recording (unless manually stopped) for 16 hours (with external power) before it will S/S/C to avoid the 4GB file limit. Recording file size is about 3.75MB/min.

11. Added toggles for Web Cam Rotatation (180 deg.) and Web Cam Video Mode (H.264 compression with audio or MJPG without audio). H.264 also offers much smaller file sizes, less latency, and possibly smoother playback on some older display devices.

12. Slowed Down Battery status LED blinking to count flashes easier.

 

פורסם
כשאתה כותב נורא גדולה זה אחרי שראית אותה והחזקת אותה ביד והשוות אותה למצלמות אחרות בשוק? כי לי הייתה את ה MINI 0801 שמבחינת גודל זהה ל 0803 וההבדל בגודל בינה לבין ה G1WH לא כזה הבדל גדול. מה שכן ב 0801 התופסן שלה מאפשר לך התקנה יותר "סטילס" על החלון הכי צמוד לגג הרכב מה שלא ניתן לעשות עם G1WH. אבל בפועל ה G1WH לא מצלמה כזו גדולה ביחס למצלמות שקיימות היום בשוק.

 

כן, החזקתי את הG1WH ואני לא אומר שהיא ענקית, היא פשוט נראה לי קצת גדולה מדי כי אני רוצה יותר להסתיר את המצלמה גם מבפנים ומבחוץ, ויחסית לדרישות שלי היא גדולה.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...