Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי את אותו הכרטיס (סאנדיסק 32GB קלאס 10) ב G1WH והוא עובד מצויין.

למרות זאת, זו אינה הפעם הראשונה שאני שומע שהכרטיס הזה לא מסתדר טוב עם מצלמות סיניות.

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לגבי כבל USB, למיטב ידיעתי, אין הבדל בין הכבלים. כבל זה כבל.

מבחינת כרטיס זיכרון, תוודא טוב טוב שאתה קונה משהו שמתאים. ברשותי כרטיס זיכרון של סאנדיסק, 32GB, קלאס 10, וכשהכנסתי אותו למצלמה (גם לי יש G1WH) קפצה לי הודעה שיש בעיה (Memory Error). כשהכנסתי כרטיס קטן יותר ואיטי יותר (8GB), הכל עבד כמו שצריך.

קראתי את המדריך שמצורף למצלמה, וכתוב שהם ממליצים שם על 32GB מקסימום, של קינגסטון.

לא יודע כמה ההמלצה שלהם אמיתית, או אם התקלה שלי היא נקודתית לכרטיס שאצלי (ניסיתי לפרמט אותו בכל מיני דרכים - שינוי מערכת קבצים וכו') ובעצם כרטיס חדש של סאנדיסק יעבוד נורמלי, אבל בכל מקרה, חשבתי שכדאי להזהיר אותך.

 

לצערי לא הספקתי ללכת ל-ksp אז הרכישות יתבצעו מחר, אבל תודה על ההזהרה חבר, אתרחק מהכרטיס.

 

לגבי הגרסה שלי (

2014.0509)

, האם למישהו יש תשובה? להשאר איתה? לעדכן? לשנמך?

 

שאלה אחרונה חביבה:

נניח והייתי עד לסיטואציה שאותה הייתי רוצה "לנעול" במכשיר ומאוחר יותר בתום הנסיעה, הייתי רוצה להעביר למחשב ולא הייתי מעוניין שהיא תמחק לאחר הלופ של החמש דקות, כל זאת כשאני מעוניין שהמצלמה תמשיך לצם את מהלך הנסיעה.

אפשרי?

"יאללה בירי".

פורסם

לחיצה על כפתור M עושה את זה בדיוק. יופיע לך סימן של מפתח כאישור שהקובץ ננעל.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

שאלה, כולם ממליצים על כרטיס 32 קלאס 10 ל G1Wh

יחד עם זאת הרבה מדווחים שהוידאו נעצר אחרי 44 דקות (מגבלה של FAT32)

 

האם יש אפשרות לפרמט את הכרטיס ל NTFS ושהמצלמה תדע להתמודד איתו ?

אם לא, למה בעצם לקנות כרטיס של 32 ג'יגה אם 4 ג'יגה זה המקסימום?

 

(או שבכלל אנשים אוהבים לצלם כמה סרטונים על אותו כרטיס שזה גם מובן)

פורסם

המצלמה לא תדע לעבוד עם כרטיס שמפורמט לNTFS.

יש במצלמה אופציה שנקראת LOOP RECORDER, אתה יכול לבחור מה יהיה האורך של כל סרטון 1, 3, 5 דקות, ככה כל קובץ שוקל כמה מאות MB.

פורסם

כפי שאמר car141, מצלמים בלופ רקורדינג.

זוהי מצלמת רכב ולא מצלמת וידאו ולכן אני לא רואה כל סיבה לצלם קטעים של עשרות דקות.

גם כשהמצלמה מצלמת בלופ היא עושה זאת באופן רציף ואפילו מכנסה לכל קטע חלק קטן מהקטע הקודם.

פורסם

עדכון - אחרי דין ודברים עם המוכר (בעיקר נסיון להבין בדיוק מה לשלוח חזרה ומה לא) אני אשלח היום את המצלמה חזרה אליו, הוא ישלח לי מצלמה חדשה.

אני מתכוון לשלוח בדואר אוויר עם מספר מעקב לצורך הוכחה

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

סתם לספר על השירות של בנגגוד

המצלמה שלי (השנייה שהזמנתי) הגיעה עם בעיה קטנה במסך (חלק קטן ממנו היה לבן), אבל היא עובדת מצויין.

יצרתי קשר איתם ועכשיו יש עוד מצלמה בדרך אליי (בלי שהייתי צריך לשלוח להם כלום בחזרה..)

פורסם

לאחרונה התחלתי להתעניין ברכישת SJ4000 כמצלמת אקסטרים וגם לשימוש כמצלמת רכב בנסיעות לחו"ל.

מצאתי את דף המכירה הבא: http://www.ebay.com/itm/SJ4000-Action-Sport-Camera-Waterproof-Full-12MP-HD-1080p-Waterproof-Free-Extra-/261542153754?roken=cUgayN

בו מוצעת המצלמה ב 35$ AU.

נכון שלמוכר יש רייטינג נמוך, אך כל התלונות על מוצרים שלא הגיעו ובמקרה כזה יש את ההגנה של איביי, כך שאיני מוטרד.

 

המחיר משמעותית נמוך ממחיר השוק (פחות מחצי) ולכן אני חושש שקיים כאן קאץ'.

עברתי על דף המכירה ולא מצאתי משהו המרמז על קומבינה מלבד המחיר הנמוך.

 

אשמח לשמוע את דעתכם.

פורסם

זה פשוט מדהים כמה אנשים מפגרים יש בEBAY, הרי זה שקוף הוא רמאי ובכל זאת קונים ממנו.

עזוב את זה שהוא צבר את הפידבקים שלו ע"י מכירת דברים שעולים 1$-4$, גם לא כתוב בשום מקום במכירה שאתה קונה את המצלמה.

Package Includes

1 X Sports DV1 X Waterproof Case1 X Bicycle Stand1 X Base 11 X Base 21 X Clip1 X Fixed Base1 X Switch Support 11 X Switch Support 21 X Switch Support 31 X Adapter1 X Helmet Base1 X Bandage1 X Ribbon1 X 3M Adhesive Tape1 X Wire Rope1 X Data Wire1 X Charger1 X Manual1 X Wiper

פורסם (נערך)

אני לא לגמרי מסכים איתך ואני לא חושב שמי שקנה מפגר, היתרון של איביי הוא שבמקרה של רמאות יש הגנת יצרן מצויינת.

 

בהתחשב בתיאור הטכני המפורט של המצלמה, קשה לי להאמין שהוא יצליח לתרץ משהו לאיביי.

כמו כן כתוב בתוכן החבילה "1 X Sports DV" - מה שמסמל את המצלמה, לא?

 

עריכה: חוץ מזה שבתוך המודעה שלו רשום בגדול:

Black SJ4000 Action Sport Camera Waterproof Full 12MP HD 1080p Waterproof Free Extra Batter

עריכה אחרונה על ידי m1011409
פורסם

כן מפגרים, למה לשלם עכשיו כסף בידיעה שלא תקבל כלום ושתצטרך לפתוח קייס?

אני ראיתי את זה עשרות פעמים, אנשים קונים מוכרים עם פידבקים ובלי הגבלה בפייפל, או שפשוט מוכרים דברים זולים בשביל לקבל פידבקים ובשביל לבטל את ההגבלה בפייפל.

ואז הם מוכרים כמה מוצרים פופולריים במחירים מאוד זולים ופשוט בורחים עם כסף עד שחוסמים אותם.

פורסם

גם אני נוטה לחשוב שמשהו פה מסריח.

יש לי מחשבה לנסות כי אני לא זקוק למוצר בדחיפות, כך שגם אם בעוד חודש אבין שמדובר ברמאות אפתח קייס ואזוכה.

בכל מקרה, שלחתי הודעות אתמול למוכר הזה ולמוכר נוסף (שמציין אגב מפורשות שהוא מוכר את המצלמה) עם שאלות לגבי מה כלול

בערכה ולגבי מקוריות המצלמה.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...