Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

סלבה, לא ראיתי מצלמה אחת שמתקרבת לאיכות ששמים היצרנים ביוטיוב.

עריכת וידאו וכל מה שמסביב אתה יודע..

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

כן אני יודע ומבין את כל זה, לכן רק רציתי להדגיש שחבל שאילן מעלה לפה סירטונים מיוטיוב כשבפועל המצלמה לא מתקרבת לאיכות הזאת.

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם (נערך)
וואלה.

 

יש טעם לנסות לפתוח אותה, לראות איזה מעבד וחיישן יושבים בפנים?

בואו נאמר שלפחות לפי הוידאו הזה זה לא ניראה כמו זיוף שמצלם בAVI בקושי 720P.

מצד שני אם אתה פותח ומוצא שזה המקורי אז עלינו על מצלמה שמישתלמת אפילו יותר מG1WH (בקנית 2 המחיר ייוצא 74$ לאחר קופון 10$ הנחה) .:lol:

 

נ.ב- רק בשביל להיות בטוח: על הקופסה היה את המדבקה עם המק"ט SKU096988 או SKU141565?

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

האק.

 

[ATTACH=CONFIG]389020[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]389021[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]389022[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]389023[/ATTACH]

 

לא מצאתי עוד שבב עם שם של חיישן כלשהו, המצלמה עוד פתוחה, אם צריך תמונות נוספות תגיד

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

קולולולולו

 

זה הגיע עם FW 2013.05237.01, יש טעם להחליף?

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

לגבי עידכונים לצערי אין לי מושג- אבל כל עוד לא יהיו בעיות והאיכות תיהיה בסדר אין צורך להיתעסק בזה.

תודה על ההמלצה לקופון, המצלמה הוזמנה סירטונים איך שאקבל אותה :)

האם יש עידכונים? קיבלת את הG90 Ambarella A7?

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
ערב טוב

נפלה לידי מצלמה מדגם DOD430, הדגם החדש, לבדיקה למשך מספר ימים.

מאחר וביומיום אני משתמש ב SJ1000, החלטתי לעשות בדיקה ולהעלות רשמים.

 

ה DOD מציפה אותך מייד במליון וחצי אייקונים ברחבי המסך. כפתורי השליטה מפוזרים מסביב למצלמה, לא מסומנים ולא בולטים ומאד קשה לתפעל אותם בלי להביט.

בנוסף, באופן מוזר למדי, לא הצלחתי להכנס להגדרות המצלמה כשהמטען מחובר. יש צורך לנתק כדי להכנס להגדרה ומאחר והסוללה מגיעה ריקה לגמרי, יש צורך לחכות להטענה ראשונית של חצי שעה בערך.

 

כל הכבוד על הסקירה המושקעת!

 

אתייחס לכמה נקודות מהסקירה שלך,

- כדי להיכנס לתפריט, אתה צריך פשוט לעצור את הצילום בלחיצה על כפתור "הקלטה" (ללא צורך בניתוק המטען).

- במצלמה יש רק סוללת גיבוי לכמה דקות לכל היותר. בגלל שזו מצלמה ייעודית לרכב, היא בנויה לעבוד רק בעת חיבור קבוע אל מצת הרכב.

- לגבי כפתורים ואייקונים, ניתן ללמוד אותם יחסית בקלות דרך הוראות השימוש.

פורסם (נערך)

הקבצים עצמם ענקיים, 480MB ל5 דקות.. באסה להעלות דבר כזה :|

 

מצטער אולי לאכזב אבל לפחות בשתי מצלמות שבדקתי, 430 מגה זה 3דקות ב 1080p ככה שאו שהדחיסה אצלך אגרסיבית מאוד או שהמצלמה לא מצלמת בfhd.

 

כל הכבוד על הסקירה המושקעת!

 

אתייחס לכמה נקודות מהסקירה שלך,

- כדי להיכנס לתפריט, אתה צריך פשוט לעצור את הצילום בלחיצה על כפתור "הקלטה" (ללא צורך בניתוק המטען).

- במצלמה יש רק סוללת גיבוי לכמה דקות לכל היותר.

 

תודה.

במצלמה שהיתה אצלי, עצירת הסרט כשהמטען מחובר פשוט תקעה את המצלמה כמעט כל פעם. זה עבד טוב רק כשהמטען נותק. אולי היא היתה תקולה.

לגבי הסוללה זה לא הפריע לי במיוחד כי כמו שאתה כותב, המצלמה רק לרכב בניגוד ל sj.

ולגבי הכפתורים, זה לא שקשה ללמוד אותם אלא מאחר והם שקועים ולא מסומנים קשה למצוא אותם בלי להביט.

עריכה אחרונה על ידי ceyal
פורסם (נערך)
מצטער אולי לאכזב אבל לפחות בשתי מצלמות שבדקתי, 430 מגה זה 3דקות ב 1080p ככה שאו שהדחיסה אצלך אגרסיבית מאוד או שהמצלמה לא מצלמת בfhd.

 

בחיפוש קצר באינטרנטים מצאתי שG1W לדורותיה מצלמת בקצב בין 12Mbps ל15Mbps, בחלק מהאתרים מצוין שמצלמות יותר ישנות הגיעו עם 15Mbps בעוד בחדשות זה 12Mbps.

 

עריכה: מהמפרט שלה בdashcamtalk:

Max Resolution 1080p 30fps

Max Bitrate (Mbps) 12

עריכה אחרונה על ידי NINJMNKY

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

שוב שלום לכולם :)

 

אחרי חשיבה מרובה על מצלמת הרכב שאני רוצה לקנות, החלטתי שאני רוצה מצלמה שתתעד גם את הקדימה וגם את מה שקורה מאחורי הרכב, ועקב כך נאלצתי להגדיל את התקציב שלי כי אני באמת מחפש מצלמה איכותית וחדה שיראו טוב גם את מספרי הרכב.

חשוב מאוד שתהיה לה איכות תמונה טובה גם בלילה ולא רק ביום!

 

אני ממש צריך את העזרה שלכם בבחירת המצלמה... התקציב שלי גדל ל 800-900 ש"ח.

חשוב לי לקנות את המצלמה בארץ ולא להזמין מחו"ל.

אשמח להמלצות !

תודה רבה לכולם :)

פורסם

קיבלתי את ה-G1WH מ-BANGGOOD והיא הגיעה עם גרסה 2014.0509

השאלה שלי אם להישאר עם הגרסה הזו או להחליף לגרסה של ה-GT300W?

אגב, יש כבר את הגרסה 2014.0509 ברשת? יש אולי השוואה בין 2014.0509 ל-GT300W כדי לדעת מה יותר טוב?

פורסם

יש שרשור בdashcamtalk עם שאלה דומה.

מישהו שניסה FW אחרים מתחרט ורוצה לחזור ל 2014.0509 אבל לא יכול כי אין אותה להורדה בשום מקום.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...