Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

סקירה נחמדה מאוד.

מעניין לראות תוצאות באותם התנאים, כי נכון למה שהצגת, ה SJ1000 לא מתמודדת כל כך טוב עם החושך ולא מצדיקה

את המחיר שלה עבור מי שמתכוון להשתמש בה רק כמצלמת רכב.

 

כמצלמת אקסטרים, אני הייתי מעדיף להשקיע עוד כמה שקלים (וההפרשים היום לא כל כך גדולים) ולרכוש את ה SJ4000 שיש עליה ביקורות מצויינות, אפילו בהשוואה לגו פרו שעולה הרבה יותר ממנה.

 

אייל, כל הכבוד על ההשקעה בכתיבת הסקירה!

פורסם
עשית לי חשק לsj1000, מאיפה הכי כדאי להזמין?

 

אני הזמנתי מ BANGGOOD, יש להם קופונים ובעזרת קופון של 5 דולר הנחה הגעתי לבסביבות 220 שקלים.

 

סקירה מעולה. תודה!

מבחינת חשמל, הן מחוברות לרכב באותה צורה?

שמח שהועיל :-)

המצלמות מחוברות עם מטען למצית. אותו מטען אבל הראש שונה. ה SJ1000 עם ראש מיקרו USB

 

נכון למה שהצגת, ה SJ1000 לא מתמודדת כל כך טוב עם החושך ולא מצדיקה

את המחיר שלה עבור מי שמתכוון להשתמש בה רק כמצלמת רכב.

דווקא לפי התמונות והוידאו, הSJ לא נופלת מהDOD ובכל מקרה בשני המצלמות אין הרבה פרטים. זה שיש יותר תאורה ב DOD לא הופך את התמונה לאיכותית יותר.

מבחינת מחיר, היא עדיפה על ה DOD שעולה פי 4 ונחשבת למצלמת רכב יעודית.

פורסם (נערך)

שלום!

הזמנתי את המצלמה G1WH ואתמול היא הגיעה היום כאשר עליתי לאוטו (כבר התקנתי אותה אתמול) אני שם GPS במכישר הנייד שלי (LG G2) אך הGPS הפסיק למצוא את המיקום שלי. עברתי לשימוש במכשיר השני שלי ( איפון 4) וגם שם לא נמצא קליטת GPS.

ניסיתי לחשוב מה קרה ואז ניתקתי את המצלמה מהחשמל כל עוד היא נישארה דלוקה על הבטריה שלה הGPS לא קלט ברגע שהיא התכבתה הGPS חזר לחיות בשני המכשירים.

קרא למישהו ? למישהו יש פתרון ?

תודה רבה

שקד

עריכה אחרונה על ידי SHAKED286
פורסם

מה שאתה כותב מדאיג אותי, קניתי גם אני G1WH וזה אחרי שקניתי מצלמה ג'נרית בארץ והיא גרמה לאותם בעיות שאתה מתאר עם ה-GPS.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

מתוך dashcamtalk:

FM Interference

 

A few users have indicated their G1W cameras interfere with the FM radio. The problem may be a defective power cable. This appears to be a rare problem.

 

במוביוס יש בעיה דומה שנפתרה ככה: Mobius-Dash-Cam-Aluminum-Tape.jpg

 

תנסו ..

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

אתה יכול לפרט על השיטה?

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

תודה! לפי התמונה הראשונה חשבתי שמדובר על מסקינג טייפ אבל בלינק גיליתי שמדובר על נייר אלומיניום.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

אאל"ט בG1WH מה שגורם לבעיות האלה זה המטען של המצלמה שמיתחברת למצת, לכן שימוש במטען אחר+ כבל אמורים ליפתור את הבעיה.

כמו שנאמר ליפני- כניראה אלו הפשרות שעושים על מוצרים זולים יחסית, היצרן צריך לחסוך היכן שהוא ואנחנו צריכים להשלים/לקמבן.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
אצלי הg1wh משבשת לגמרי את הקליטה של הרדיו.

 

בוקר טוב לכולם

 

כשהתראתי על איכות ירודה למוצרים ללא שם והסברתי שמצלמה זה לא רק מעבד תמונה , הרבה פה חברים תקפו אותי ולא הגבתי . הפורום סבב רק על מצלמה מדגם G1WH עם קופון ובלי קופון עם H או בלי H.

חבל לי שאנשים הזמינו ועכשיו סובלים מהרבה בעיות נילוות.

 

נכון שאני לא אובייקטיבי כי אני מייצג את VICOVATION וייצרתי הרבה אנטגנוזים בתגובות שלי , אבל רובכם לא מכירים אותי , הכוונות שלי היו רק טובות, המחיר של VICO SF2 בארץ בתחילה היה 980 ₪ ואני וויתרתי על הפצה לחנויות התקנה כדי להביא לכם מחיר יותר נמוך מ-EBAY ומכל מקום אחר בעולם.

בכל מקרה , המבצע לחברי הפורום נגמר וניתן להזמין רק דרך P1000 ו-wallashops במחירים מעולים.

http://www.p1000.co.il/sales/saledetails.aspx?auid=7759133

 

או

http://www.wallashops.co.il/%D7%9E%D7%A6%D7%9C%D7%9E%D7%AA-%D7%93%D7%A8%D7%9A-VICO-SF2-VicoVation-%D7%96%D7%95%D7%99%D7%AA-%D7%A6%D7%99%D7%9C%D7%95%D7%9D-%D7%A8%D7%97%D7%91%D7%94-%D7%90%D7%99%D7%9B%D7%95%D7%AA-%D7%A6%D7%99%D7%9C%D7%95%D7%9D-H/pi5VQwcvicoh5d2

מצלמות דשבורד איכותיות לרכב

פורסם

אילן, אם שיווק היה התחום שלך, אז מראש לא היית פותח בלירות על המתחרים שלך, אלא היית צריך לבדוק את השטח, לגלות שאני כבר כתבתי כאן דיי מזמן על מצלמה זולה שמשבשת GPS, ולמנף את זה כיתרון עם הבטחה שאצל Vicovation אם תתגלה תקלה כזאת המצלמה תוחלף לאלתר.

 

אם זה היה המצב אולי היה לך פה עוד לקוח במקום שיזמין G1WH ויחליף את המטען או אפילו ישים נייר אלומיניום.

 

אני מהאנשים שהייתי מוכן לשים עוד 190 שקל עם הבטחה כזאת ואספקה מיידית.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

זה כנראה קשור למטען, ולשדה שהוא יוצר.

קשה לי להאמין שיש רכיב במצלמה שיוצר שדה ברמה כזאת.

לי אגב יש את אותה המצלמה וכמובן שהיא עןבדת עם מטען אחר ואיכותי(ממליץ לכולם, המטען אגב של אנקר) ואין שום בעיות קליטה.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...