Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
יש פה בחור שעשה מדריך לאיך לשים את הפילטר, ומה צריך לקנות לכל בעלי הG1WH ודומיהם פה בפורום.

http://forum.dashcamtalk.com/threads/diy-step-up-filter-ring-adapter-cpl-filter-for-dashcam.3380/#post-75873

 

זה נראה נחמד אבל הוא לא העלה צילום אז אי אפשר לדעת אם התמונה נחתכת בצדדים בגלל הפילטר.

 

 

בכל מקרה אני ממש מרוצה סוף סוף אני יכול לנהוג מול השמש ולדעת הסרטון לא יצא מטושטש בגלל ההשתקפויות.

והכי חשוב שאפשר לזהות סוגי רכבים ומספרי לוחיות רישוי.

העלתי סרטון קטן שמראה את ההבדלים בזמן נסיעה מול השמש, ואת ההשפעה של הפילטר.

[video=youtube;NYBa9-Kli0k]https://www.youtube.com/watch?v=NYBa9-Kli0k&feature=youtu.be

 

הסרטון נראה מעולה! איזה מצלמה יש לך?

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
בלי מסך, אך עם אפליקציה לטלפון. עושים דרכה הכל- מכוונים מצלמות, שומרים סרטונים ישירות בטלפון, מוחקים, משנים הגדרות. מחלה מוזרה שיש לי למשל- השעון מכוון על שנת 2019 ושעה לא נכונה ואני לא מבין איך לסדר את זה. (שעון מבוסס מיקום GPS ואין אפשרות לכיוון ידני).

לגבי סידור השעון,

- בהגדרות המצלמה אתה צריך לבחור מיקום: אסיה > ירושלים.

- תנסה לעדכן גרסת קושחה (גרסה מעודכנת אפשר להוריד מאתר BlackVue).

הסרטון נראה מעולה! איזה מצלמה יש לך?

המצלמה שיש לו DOD LS430W

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

תודה רבה לך, את כל אלו כבר עשיתי. זה לא עוזר.

מכוסה בצד:

🚗 .Alfa 147 2.0 Manual With B12 Pro- Kit+ Eibach Antiroll kit+ EBC Yellowstuff brakes kit+ 17" GT wheels with Toyo R888R+ Red leather seats|

נוסעת כל  יום:

 Alfa 159 TBi  With Bilstein B6+ Ragazzone Exhausts+ K&N Filter

 

פורסם

קיבלתי לפני שבועיים את הg1wh (אאלט)

ראיתי בעבר תלונות על הזרוע שלה לשמשה

 

בינתיים אני יכול לאמר שזו זרועה מעולה

המצלמה יציבה, לא זזה, הזרוע טרם נפלה למרות שהיא כל יום וכל היום בשמש.

דבר שני, גם אם היא תיפול, 2 אזיקינים לזרוע של המראה ונפתרה הבעיה.

לא מבין מה אנשים מסתבכים עם הזמנת זרועות אחרות למצלמה הזו

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

שלום לכולם :)

 

אני ממש צריך את העזרה שלכם,

 

אני מחפש לקנות מצלמה לרכב במחיר של עד 500 ש"ח, וכרגע יש לי 2 מצלמות שאני מתלבט ביניהם:

 

1:

vico sf2 - במחיר של 350 ש"ח



 

2:

Mobius - במחיר של 500 ש"ח

 

מה אתם אומרים? איזו מצלמה טובה יותר?

 

במידה ויש לכם המלצות למצלמה טובה יותר באותו טווח מחירים אשמח לשמוע :)

 

תודה רבה לכולם!

פורסם

מה זה מוביוס ב₪500? עשויה מזהב?

 

מחיר למצלמה בלבד כ₪250 כולל משלוח.. תופסנים עולים עוד כמה גרושים

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

ערב טוב

נפלה לידי מצלמה מדגם DOD430, הדגם החדש, לבדיקה למשך מספר ימים.

מאחר וביומיום אני משתמש ב SJ1000, החלטתי לעשות בדיקה ולהעלות רשמים.

 

הבדיקה התבצעה כששתי המצלמות מחוברות בו זמנית לחלון ומצלמות בו זמנית (עד כמה שאפשר)

 

אני רושם סקירה ובסוף אעלה כמה תמונות שנלכדו משתי המצלמות באותו המקום הזמן והשעה, לצורך התרשמות.

מחר אני אעלה גם את הסרטים עצמם.

 

 

  1. אריזה ואביזרים

 

כבר הוכח מעבר לכל ספק, שמה שמניע אותנו יותר מכל לקנות מוצר כלשהו, זאת האריזה שלו. אריזה זולה ורשלנית, תיתן את התחושה שכך גם נראה המוצר עצמו.

לרוב, זה גם מתבטא במחיר, כשמוצר יקר יותר יהיה ארוז בתשומת לב גדולה יותר ולהיפך.

גם במקרה שלנו, הכלל נשמר. או לפחות אמור היה..

ה DOD יקרה מאד (קרוב לאלף ₪ בארץ, לא הרבה פחות בחו"ל), ארוזה בתשומת לב, ישנה הפרדה בין גוף המצלמה והתיעוד לבין הכבילה וההתקנים שארוזים בקרטון מעוצב נפרד.

האריזה מכילה את המצלמה, כבל מיני USB מהדור הקודם, מטען לרכב, כבל HDMI שדי יקר ומאד נדיר למצוא במצלמת רכב, ושני תופסנים לחלון הרכב: אחד עם התקן ואקום לשמשה והשני עם מדבקה. לבחירתכם.

המראה שלה מזכיר את מצלמות הפוקט של פעם. מוארכת, עדשה בולטת במרכז ונורת פלאש בצד. (למה היא טובה? לא הצלחתי להבין). מחינת גודל, לי אישית הוא הציק, פשוט גדול מידי על השמשה. למצלמה יש מסך 2.7 אינטש גדול אשר לי אישית לא מובן הצורך בו. היה אפשר להסתפק במסך קטן יותר לטובת הקטנת גודל המצלמה.

חיישן המצלמה הוא 3 מגהפיקסל.

ה SJ1000 לעומת זאת מגיעה במארז פשוט, פלסטיק שקוף ובו המצלמה והאביזרים, המחיר בחו"ל בסביבות ה 250 שקלים ומשלוח חינם.

המצלמה בעלת מראה מוזר, דמוי ביצה, בנויה לגובה במקום לאורך ויחסית די עבה בגלל עדשת זום אופטית וסוללה גדולה נשלפת מה שמאפשר רכישה של סוללות נוספות להארכת זמן הצילום. למרות זאת היא קטנה ביחס ל DOD והיה לי יותר קל להחביא אותה מאחורי המראה האמצעית.

מסך המצלמה הוא 1.8 אינטש. חיישן המצלמה הוא 12(!) מגהפיקסל. ישנו זום אופטיX3 ואפשרויות ההקלטה הן 1920×1080 at 30FPS, 1280×720 at 60FPS, 848×480 at 60FPS, or 640×480 at 60FPS.

אז מה הקאץ'? אין לי מושג. לא מצאתי.

יש הצפה של אביזרים. מתאמים לחלון, לקסדה, לאופניים, לחגורה, ואפילו מארז צלילה אטום – עד 30 מטר. יש ברגים, יש מברג, יש מטען לרכב וגם מטען לבית, כבל מיקרו USB וכמה וכמה מדבקות איכותיות של M3.

קרוב ל 20 סוגים שונים.

 

  1. תפעול.

אז חיברנו את המצלמה לחלון, תקענו את המטען למצת הרכב והנה, היא נדלקה. מה עכשיו?

ה DOD מציפה אותך מייד במליון וחצי אייקונים ברחבי המסך. כפתורי השליטה מפוזרים מסביב למצלמה, לא מסומנים ולא בולטים ומאד קשה לתפעל אותם בלי להביט.

בנוסף, באופן מוזר למדי, לא הצלחתי להכנס להגדרות המצלמה כשהמטען מחובר. יש צורך לנתק כדי להכנס להגדרה ומאחר והסוללה מגיעה ריקה לגמרי, יש צורך לחכות להטענה ראשונית של חצי שעה בערך.

ההגדרות עצמן די סטנדרטיות:

איכות הקלטה (נעה בין VGA ועד ל FHD – 1080P עם 30 פריימים לשניה)

הטבעת תאריך ושעה ומס' הרכב באופן קבוע בצילום – מופיע בתחתית

שליטה על החשיפה ועל רמת החדות

הפעלת GPS והטבעת מהירות ומיקום על גבי הצילום – מופיע בתחתית.

הפעלת חיישן תאוצה – מזהה תאונה ונועל מייד את הקבצים שהוקלטו כדי למנוע מחיקה..

הפעלת חיישן תנועה – מאפשר להשתמש במצלמה בתור מצלמת אבטחה שמצלמת ברגע שהיא מזהה תנועה. (חייבים לחבר את המצלמה למקור מתח קבוע)

מייצב תנועה – לביטול תנודות הרכב בנסיעה.

קביעת זמן ההקלטה – דקה, שלוש דקות, 5 דקות והקלטה רציפה.

אפשרות לקביעת מהירות מירבית ואזהרה כשעוברים אותה

יכולת להפוך את התמונה מלמעלה למטה, אם התקנתם משום מה את המצלמה הפוך (למשל אם אין מקום על השמשה.)

יש עוד כמה וכמה אפשרויות אבל נראה לי שהעסק מובן. המצלמה הזאת עושה עוד הרבה דברים אחרים חוץ מלהקליט את הנסיעה, ולפעמים אלו הדברים שיצילו אתכם מדו"ח או אשמה בתאונה.

בנוסף, המצלמה מגיעה עם דיסק ותוכנה שמאפשרת לכם לצפות במיקום שלכם ע"ג מפת גוגל ולשחזר את מסלול הנהיגה כולל המהירות.

חסרון שמצאתי, ההקלטה עצמה נשמרת בתיקיה אחת בשם CARDV ללא מיון כלשהו. פשוט עשרות קבצים שמקשים מאד בזמן שמחפשים משהו ספציפי.

 

ה SJ1000 הרבה פחות מפחידה.

מיד בהפעלה ישנם כמה אייקונים פשוטים וברורים. גם כאן הכפתורים פזורים מסביב למצלמה אבל מאחר והיא קטנה משמעותית מה DOD, אפשר בקלות להפעיל אותם ביד אחת.

כל הכפתורים בולטים למגע ואפשר למצוא אותם בלי להסתכל. היא מגיעה עם כמעט אותם אפשרויות והגדרות, למעט GPS ומהירות נסיעה שלא כלולים.

ההקלטה נשמרת בתיקיות משנה לפי תאריכים. כל יום מקבל תיקיה משלו והקבצים נקראים לפי התאריך והשעה. כך קל למצוא מה שמחפשים במהירות וללא בזבוז זמן מיותר.

 

 

 

  1. זוית הצילום, סוללה וכרטיס הזיכרון.

שתי המצלמות מצלמות בזווית של 140 מעלות, יותר ממספק, קליטה מלאה של הנתיב שלך וגם הנגדי גם בכבישים בינעירוניים עם 2 ויותר מסלולי נהיגה.

הסוללה בDOD סמלית למדי, פנימית בלתי ניתנת להחלפה עם 500מיליאמפר שמספיקה לחצי שעת צילום לערך. לא ניסיתי לבדוק. המצלמה מקבלת כרטיס זיכרון עד 32 גיגה.

ה 1000 מגיעה עם סוללת 1100 אמפר נשלפת שמאפשרת זמן צילום של עד שעתיים ללא מסך פועל. אם לוקחים בחשבון את האפשרות לרכוש סוללות נוספות, זמן הצילום יכול להיות גדול הרבה יותר. בנוסף, המצלמה יודעת לקבל כרטיס זכרון עד 64 גיגה.

 

 

 

 

  1. איכות הצילום ביום ובלילה.

שתי המצלמות מפיקות צילום איכותי, עשיר בצבע, בעל דינמיות גבוהה. למרות זאת ה SJ מצלמת בעקביות בחדות גבוהה יותר בצורה מובחנת, הצבעים שלה פחות עשירים אבל יותר טבעיים, הדינמיות טובה יותר וצילום מול השמש מכיל יותר פרטים מה DOD.

הדבר חשוב כשרוצים לתעד מספרי רישוי של רכבים, או פרטים אחרים המכילים כתב. הDOD נכשלת בכך אם האובייקט המצולם רחוק יותר מ20 מטרים לערך. הSJ עושה זאת ללא בעיה.

בנוסף, קבצי ההקלטה של ה SJ גדולים יותר מאלו של הDOD, מה שאומר שכנראה יותר מידע נקלט.

ה DOD מתהדרת בעדשת זכוכית שאמורה להיות טובה יותר מהפלסטיק של המתחרות. בפועל האיכות פחותה יותר וישנן השתקפויות שמפריעות לצילום כשהוא נעשה מול השמש ובזויות מסוימות.

בלילה היתרון הולך דווקא אל ה DOD, בעלת הצמצם הפתוח יותר. באופן טבעי, המצלמה קולטת יותר אור ורואים את זה. השטח שמסביב מואר יותר. אפשר לומר שהצילום כמעט זהה למה שרואים בעין. אבל לעומת זאת, איכות הצילום יורדת משמעותית ומאד קשה לזהות פרטים קטנים.

ה SJ חשוכה יותר אבל איכות הצילום זהה ל DOD. גם כאן הולכים פרטים רבים לאיבוד ביחס לצילום באור יום. אפשר להגיד שזה ממש לא מפתיע. לא באמת ציפיתי כאן לצילום באיכות של מצלמת סטודיו. בשורה התחתונה, סביר.

 

 

  1. עמידות ואיכות הרכבה.

שתי המצלמות מורכבות טוב, ללא קרקושים ורשרושים. עם זאת, הפלסטיק של ה SJ נראה עמיד ומוצק יותר. שתי המצלמות אמורות לעמוד בחום של עד 80 מעלות. ה SJ הושארה ימים שלמים ברכב בשיא השרב, והיא עדיין חיה ונושמת. את ה DOD לא היה לי זמן לבדוק אבל אקווה שגם היא עומדת במבחן החום.

 

 

  1. לסיכום.

לסיכומו של דבר, שתי המצלמות טובות, שתי המצלמות עושות את שנדרש מהן ובצורה מספקת בהחלט. ה DOD עושה את זה טוב יותר בלילה, ה SJ עושה את זה טוב יותר בכל השאר.

מי המנצחת?

ללא ספק, ה SJ1000. והיא עושה זאת בקלות בעיקר בגלל התמורה למחיר. וכאן התמורה היא פשוט מדהימה.

תמורת 240 שקלים אנחנו מקבלים מצלמת ספורט אתגרי, שמאפשרת לצלם איתה שעות רבות מעל ומתחת למים, ברכב, בסירה, בצלילה, ברכיבה על האופניים או האופנוע ובכל מקום שנרצה בלי חשש ועם כל האביזרים הנלווים שנמצאים כבר באריזה. ונוסף לכך, גם אופן שמירת הקבצים נוח וקל יותר.

הDOD היא מצלמת רכב וככזאת מצויידת בGPS, מד מהירות, יצוב דיגיטלי וכו', אבל פשוט יקרה. יקרה מידי.

אין הצדקה לשלם כמעט פי 4 על GPS ומייצב תמונה.

 

בתמונות למטה, השוואה בין האביזרים, האריזה והתרשמות מהמצלמות עצמן

 

DOD430

 

72643.jpgdod_ls430w_dash_cam.jpg

20140710_194106.jpg

20140710_194141.jpg

20140710_194210.jpg

DSC_0134.jpg

DSC_0135.jpg

DSC_0136.jpg

פורסם
מה זה מוביוס ב₪500? עשויה מזהב?

 

מחיר למצלמה בלבד כ₪250 כולל משלוח.. תופסנים עולים עוד כמה גרושים

 

איפה ראית מוביוס ב250₪? חשוב להגיד שאני קונה בארץ ולא באינטרנט..

 

יש לך המלצה למצלמה טובה יותר עד 500₪?

פורסם

אם אתה מתעקש לקנות בארץ אין מה לדבר על המוביוס (או כל סינית אחרת) במחיר כפול.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...