Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
ראיתי בגרופון את המצלמה במחיר סביר

מה אתם אומרים עליה

http://www.groupon.co.il/deals/national-deal/gg-merchant-0-11305903934-11305906248/40931547

 

תתרחק כמו מאש , בפיראט האדום ובכפר השעשועים היו מתביישים להציג צעצוע כזה.

היום עברתי ליד חנות ביג סנסור וראיתי כבר ממש מחירי יבוא ללקוח הסופי (כנראה כבר אף אחד לא רוצה את המצלמות האלה , מוכרים במחיר עלות), העניין הוא שיש עז , לא מסופקת עם מטען ופה כבר המחיר קופץ.

ביג סנסור.jpg

אם תרצה מצלמה מקצועית ואיכותית מהחברה המובילה בעולם , יש מבצע לחברי הפורום VICO SF2 (יותר זול מEBAY) במחיר מיוחד רק ש"ח 370.

מצלמות דשבורד איכותיות לרכב

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)
מזל טוב. קניתה מצלמה מעולה !

 

מצרף סרטון ראשון של ה-VICO-WF1 במהלך נהיגת יום בכבישי רמת הגולן.

משום מה ביוטיוב האיכות ממש נפגמת... הסרטון המקורי חד הרבה יותר והאיכות בו פשוט מעולה.

שימו לב לזווית הרחבה, 160 מעלות, ממש אהבתי.

 

עריכה אחרונה על ידי The Who

Kia Niro, 1.6 (141), Hybrid Crossover, Rich Espresso, 2017

פורסם

נראה מעולה אחי היקר, תתחדש!

 

אכן תופס את כלל החלון וזה יתרון משמעותי, כשתוכל תעלה גם וידיאו לילה, נראה איך האיכות ואם ישנן מריחות או לא של תאורה למרות שאני לא מאמין...

 

תתחדש!

פורסם

http://www.banggood.com/GF100-Full-HD-1080P-Car-DVR-2_7-LTPS-170-Degree-Wide-Angle-Lens-p-934256.html

 

מצלמה מעניינת שהגיעה ל-BG. מעניינת לא בגלל התכונות שלה, אלא דווקא בגלל התופסן שלה. הוא בעל חיבור USB בתוכו - משהו בסגנון שאחד מחברי הפורום כאן יצר (מתנצל, אני לא זוכר מי אתה וקשה מאוד למצוא בדיון הזה משהו - אבל אתה גאון). הסינים העתיקו ממנו כנראה.

מישהו יודע יותר על המצלמה?

I Ride Because I Really Like Dessert

פורסם

בנוגע למצלמת רכב מוביוס.

 

כרגע הזמנתי יחידה אחת מהאתר שלהם, ורציתי לשאול לדעתכם, כיצד הייתם מתקינים מצלמת אוטו מבלי שיראו אותה?

האם ללכת למוסך כלשהוא?

 

והאם ישנו יבואן בארץ שמוכר חלקים נוספים למצלמה?

פורסם

הגיע ה G1W-H עם הFIRMWARE החדש 0509. לא צרבתי לה משהו אחר בינתיים כי אני מרוצה.

בנוסף הגיע המתאם 12V ל5V ועכשיו המצלמה מחוברת לפיוזים בצורה בלתי נראית!

בנוסף, חיברתי אותה למראה האחורית בעזרת גומיות (יש לי מראה פנורמית אז הגומיות לא מסתירות לי) ועכשיו לא רואים חוטים, ולא רואים את המצלמה!

בקרוב תמונות.

פורסם
לא צריך ללכת לשום מוסך, פשוט תשים אותה איפה שנוח לך...

אתה יכול לראות פה איפה אנשים התקינו את המצלמות שלהם ולקבל רעיונות.

http://forum.dashcamtalk.com/threads/where-did-you-mount-the-camera-post-your-pictures.502/

 

תודה אבל קיוויתי להחביא את המצלמה בצורה יותר טובה.

 

ראיתי את הסרטון של טקמון על המצלמה החשאית שהוא בנה מהמוביוס.

 

 

האם יש לכם רעיונות נוספים? אני רוצה שהמוביוס תשאר באוטו ללא חשש.

פורסם

שלום לכולם

בזכות הפורום קניתי כבר מזמן מוביוס, רק התחלתי להשתמש איתו בימים אחרונים, יש בעיה שהוא מחשיך את האור מתי שיש סינוור שמש ממול, אז הוא ממש מחשיך את הוידאו לגמרי כאילו זה באמצע הלילה ולא רואים כלום חוץ מהאור למעלה, אבל הדרך חשוך.

ניסיתי להגדיר אותו WIDE DYNAMIC RANGE פעיל, וזה לא נותן לי כלום.

מישהוא יכול לייעץ מה לעשות?

תודה רבה

פורסם

^

זו פעולה תקינה של המצלמה. כשנכנס הרבה אור הצמצם נסגר. אתה יכול לנסות לכוון את המצלמה יותר למטה לכיוון הכביש כדי להמנע מאור ישיר על המצלמה.

 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...