Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב למשתתפי הפורום

 

האמת אני בספק שניתן לרכוש מוצרים איכותיים ושירות אמין מבן אדם שהעתיק בלי בושה מילה במילה כתבה מקורית מהאתר שלנו שנכתבה במיוחד לצרכי האתר.

 

אילן, נשמח אם תגיב למייל ותסיר את הכתבה מהאתר שלך.

 

בברכה

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

היי על איזו כתבה מדובר?

כי בכתבה למעלה אילן נתן קישור לכתבה המקורית הנמצאת באתר מאקו, אז איפה כאן הבעיה?

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם

מה עדיף? G1WH או G1W-C?

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)

תראה אין בניהם כל כך הבדל מבחינת חומרה.

מה שכן הזוית צילום של G1W-C היא 120 מעלות לעומת 140 מעלות בG1WH.

לG1W-C אין סוללה מובנת, אפשר לראות בזה כיתרון אם אתה מפחד שהסוללת ליתיום תתנפח ותהרוס את המצלמה.

לפי דעתי עדיף לקנות את הG1WH.

עריכה אחרונה על ידי Car141
פורסם

אז אני אלך על ה-G1WH

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

אם כבר הוזכר נושא הסוללה, ננסה שוב:

בנושא קשור, יש קבל על שמתאים ל G1WH? הרי קיימת מצלמה שנקראת G1W-C שלהבנתי מופעלת על ידי קבל, יש אפשרות לקנות רק את הקבל ולהתקין בG1WH?

"ai motoare capul doare"

פורסם
שלום לכולם , אני רואה באייבי המון סוגים של מצלמות ..

יש מישהו שיכול להמליץ על מצלמה ספיציפית ?

שתצלם ב-HD גם מאחורה וגם מקדימה כמובן - בבקשה רק למי שיש כבר את המצלמה ועובד איתה זה חשוב לי אני מפחד להזמין משהו והוא בסוף ייצא איזה זבל סיני שעובד יומיים .

תודה !

מישהו יכול להמליץ בבקשה על דגם טוב ?

פורסם

אחרי רכישה לא מוצלחת של מצלמה סינית מהאיביי החלטתי לקחת מצלמה מfoxoffer...

לפי המלצות של גולשים ובאתרים החלטתי שאני ישקיע פחות מ70 דולר ולקחתי את הLS650W... היא הייתה בעייתי מאוד וכל כמה זמן ללא התרעה פשוט הייתה מפסיקה לצלם, עדכון קשוחה, החלפת כרטיס וכלום!

בסוף הבנתי שזאת מחלה ידועה ומוכרת מכמה גולשים והחלטתי להחזיר את המצלמה. המוכר היה כל כך בסדר ואמר שיזכה אותי במחיר המשלוח אליו אפילו עם עוד קופון הנחה.. משמעותי כי השתגעתי כבר עם התמיכה של האתר בשווי של 30 דולר אז קניתי את ההGT300W . אחרי חודש של אין ספור בדיקות בלילה, ביום בשמש... היא עובדת מדהים! אין בעיות ואיכות מעולה!

שוב חזרתי למוכר ואמרתי לו שאני כל אך מרוצה מהמצלמה ואני חושב לקנות אחת נוספת.. הוא מאוד שמח כי זכר אותי טוב מאוד מהטלפונים וההתכתבויות ונתן לי עוד קופון הנחה.. למצלמה הבאה ושמח שאני שוב בוחר בו.. אז קניתי עוד מצלמה לרכב השני של המשפחה שעובד מדהים!!

אתמול החלטתי לקחת מצלמת גופרו אבל את החיקוי הSJ4000 אחרי המון התיעצויות ובדיקות ברשת הבנתי שבשביל 92 דולר יש לי גופורו בכלום כסף יחסית למכור.. אז שוב פניתי למוכר בהתיעצות על המצלמה ושאני שוקל לקנות אותה..

הוא המליץ מאוד!! ונתן לי עוד קופון הנחה כלקוח קבוע אומנם 10 דולר אבל גם משהו!

הזמנתי עכשיו את הSJ4000 שאני מבטיח לעדכן.

 

מה שחשוב לי להגיד על האתר שהוא כל כך אמין, שירות מצויין בתמיכה במייל ואפילו בטלפון שאני מתקשר אליו והוא לא נמצא השיחה עוברת לבחור בנייד ומיד עוזר. לצערי היה לי המון בעיות עם השביתה בדואר ולא רק שהמכור התנצל אלף פעם אלא אמר אם אני לא אקבל הוא ישלח לי שוב את המצלמה ובסוף כשהמצלמה הגיע אליי הוא שלח לי מייל שהחבילה כבר הגיע לסניף.. הוא ממש עקב אחרי החבילה שלי ובדק שאני מרוצה והכל בסדר..

זה שירות ובגלל זה אני חוזר לאתר שוב ושוב..

פורסם

תעשה לעצמך טובה ותחפש מצלמה מהמומלצצות פה בפורום, או בפורומים אחרים. כמו שכבר נאמר לפניי - מצלמה עם לדים של אינפרא אדום היא לא מצלמה מומלצת.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...