Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

כל המצלמות שומרות את הווידאו ברגע שהם מפסיקות לקבל זרם, אין בזה שום דבר חדש.

הם מתוכננות לפעול ככה, ברגע שנגמר הזרם הם שומרות את הסרטון ומכבות את עצמן, אלא אם הגדרת משהו אחר בהגדרות.

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

היי

לאחר מחקר מעמיק (=עיון בשרשור הזה) צמצמתי אפשרויות ל2

g1wh ב- 180 ש"ח כולל משלוחה

mobius ב- 315 ש"ח כולל משלוחה

 

למוביוס אין מסך (למה לי מסך אם אני נוהג?), אבל הבנתי שמדובר באיכות צילום טובה יותר, גם בלילה, וכן איכות ואמינות כללית משופרת ביחס לg1wh.

האם הבנתי נכון?

אם כן, האם הפער במחיר שווה את היתרונות הנ"ל?

 

תודה.

פורסם (נערך)
תודה חברים

 

לאחר חקירה קצת בנושא הבנתי שהמצלמה המומלצת ביותר לקניה היום היא ה g1wh

רק כמה שאלות לפני:

 

ראיתי שיצא גם G1WC - שהחידוש בה הוא שכאשר מתנתק החשמל בהפתעה הוידאו לא נמחק (שזה משהו שיכול בהחלט לעזור לי כי לפעמים הרכב נכבה ברמזורים).

מישהו יודע בכמה ניתן להשיג אותה?

מה יקרה לG1WH במקרה של קטיעת מתח?

זה מצחיק,

אני בכלל תכננתי לקנות מצלמה בארץ כדי להמנע ממוצרים מאיביי שאין להם אבא, אבל מסתבר שהמצלמה שתכננתי לקנות (NOVOGO) זה בכלל מותג מדבקה.

 

יש לה סוללה פנימית שמספיקה למספר דקות. לא יקרה כלום אם המתח נפסק. אם אני זוכר נכון בתפריט יש אופציה של בחירת משך הזמן שהיא תמשיך לפעול אחרי כיבוי הרכב.

 

היי

לאחר מחקר מעמיק (=עיון בשרשור הזה) צמצמתי אפשרויות ל2

g1wh ב- 180 ש"ח כולל משלוחה

mobius ב- 315 ש"ח כולל משלוחה

 

למוביוס אין מסך (למה לי מסך אם אני נוהג?), אבל הבנתי שמדובר באיכות צילום טובה יותר, גם בלילה, וכן איכות ואמינות כללית משופרת ביחס לg1wh.

האם הבנתי נכון?

אם כן, האם הפער במחיר שווה את היתרונות הנ"ל?

 

תודה.

 

כדי שתוכל לראות את השוטר מחליף צבעים אחרי שתראה לו ש*כן* עצרת בתמרור עצור שעליו הוא בדיוק בא לכתוב לך דו"ח.

עריכה אחרונה על ידי Spire

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם
הקפצה+ פלוס תוספת שאלה,

האם יש הבדל בסוג שאני צריך לרכוש שיתאים לg1wh מבחינת SDXC או SDHC?

 

 

מצטרף לשאלה שלו,

המצלמה g1wh הבנתי שהיא מזהה כרטיס עד 32, אז אם אפשר קישור לכרטיס מקורי וטוב אנחנו נישמח מאוד, אני רוצה להזמין ושהכול יגיע ביחד פחות או יותר

 

אהה וחשוב שיהיה כרטיס מהיר לא? לפחות 10

תודה

פורסם
יש קבל על שמתאים ל G1WH? הרי קיימת מצלמה שנקראת G1W-C שלהבנתי מופעלת על ידי קבל, יש אפשרות לקנות רק את הקבל ולהתקין בG1WH?

 

מישהו?

"ai motoare capul doare"

פורסם
מצטרף לשאלה שלו,

המצלמה g1wh הבנתי שהיא מזהה כרטיס עד 32, אז אם אפשר קישור לכרטיס מקורי וטוב אנחנו נישמח מאוד, אני רוצה להזמין ושהכול יגיע ביחד פחות או יותר

 

אהה וחשוב שיהיה כרטיס מהיר לא? לפחות 10

תודה

 

יש תשובה לשאלה שלך ליטרלי לפני 6 תגובות. אפילו לא צריך לעבור עמוד אחורה.

Ford Focus estate ; Subaru XV

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

שאלה לא ממש קשורה אבל ראיתי שהנושא עלה פה-

האם במכוניות עם START STOP המתח מפסיק בכל עצירה ברמזור?

נשמע לי תמוה ביותר, אם יש לי מערכת עם מגבר באוטו אז תוך 4 נסיעות היא תישרף....

פורסם (נערך)

המתח לא נופל (או יותר נכון, לא פוסק. עדיין מתרחשת נפילה מ 14.4~ וולט ל 12~ וולט וחוזר חלילה) בכל פעם שהמערכת נדרכת, אבל אין ספק שהמערכת הזו מאוד רגישה להתקנות מקומיות וסוגי מצברים.

עריכה אחרונה על ידי ALÞћÃ
פורסם

הכרטיס המקסימלי שהמצלמה תעבוד איתו זה כרטיס של 32GB עם עדיפות לCLASS 10, יש לך כרטיסים של SANDISK, SAMSUNG, A-DATA, TRANSCEND, KINGSTON וכו'.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...