Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

נכון יש מצלמות כאלו אבל ממזמן הבינו שהם כישלון.

היום קיימים רק דגמים בני כמה שנים שמצלמים באיכות ממש גרוע ונמכרים במחירים יחסית גבוהים(60$-80$).

אני ממש לא ממליץ לך לקנות מצלמה כזאת, עדיף לקנות מצלמה נורמלית לשמשה הקדמית ואם הוא רוצה אז עוד מצלמה קטנה ונסתרת שתצלם את מה שקורה בתוך הרכב.

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

צריך לשנות את השם של הפורום הזה ל:

G1WH נקודה!



95% מההודעות מתעסקות במצלמה הזו .

 

בכל מקרה משבוע הבא יהיו מבצעים לחברי הפורום החדשים של מצלמות מסוג :

HP F200

ממצלמות אקסטרים מסוג SJ1000 בגירסה העברית

VICO SF2

 

וכל זה במחירים קרובים לאייבי ובמקרה של VICO במחיר יותר נמוך.

 

לא צריך לחכות חודש וחצי , לא צריך לעמוד בתור בדואר יותר משעה וחצי , יש אחריות וגב של יבואן בארץ.

 

מצלמות דשבורד איכותיות לרכב

פורסם

המצלמה טובה . נראה שאין ספק. גם מבחן הדרכים שנערך כאן מול הויקו כנראה לא השאיר ספקות.

 

א ב ל - אני בטוח שיש עוד מצלמות רבות שנותנות תמורה מצויינת בעד המחיר ואף אחד כאן לא מכיר אותם ולא מנסה ו/או לא משקיע יותר מדי בלאתר מצלמות בעסקה טובה ומשתלמת יותר.

 

למה? - כי לא מן הנמנע שיש כאן גם מ "תופעת העדר". [תופעה המוכרת לי בהפורום בתחום מוצרי ה "אודיו"].

 

בואו נמתין ונראה אם ומתי התופעה שציינתי תעבור מ G1WH למצלמה אחרת ואז כמעט כולם ירוצו אחריה.

 

זה ממש לא פסול, גם לא האידיאל.

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

בוודאות תרבות ה"עדר".

 

אותי לימדו שדג ששוחה עם הזרם הוא דג מת. מת במחשבה ובחשיבה.

 

 

הטרנד הבא יהיה בטח G1WH Super.

 

סה"כ אני מבין את החברה פה שקונים מEBAY , דופקים פה את האזרחים מכל הכיוונים בעלויות מחייה הכי גבוהות בעולם אז רובם מנסים לחסוך שקל או שתיים בקניית כל מיני גאדג'טים, הרי דלק ,צמיגים וחלפים כבדים לא אפשרי להזמין מEBAY , אז מה שאפשר בקטנה , רובם מנסים.

מצלמות דשבורד איכותיות לרכב

פורסם

לא חושב שזה עניין של עדר, אלא של "נסיון קולקטיבי".

השרשור הזה נפתח לפני כמעט שנתיים. בהתחלה כולם המליצו על ה- DVR027. אחר כך עברו למיני0801. אחריה הגיעו המלצות למוביוס ורק לפני מספר חודשים התחילו להתמקד בG1WH.

 

שימו לב שבין מצלמה למצלמה שהשרשור "מסכים" עליה, יש כמה עשרות עמודים של בקשות להמלצות, שאלות, וקישורים שאנשים מעלים למצלמות כאלה ואחרות.

עוד מעט יבוא זמנה גם של ה- G1WH וההמלצות עליה יעברו מהעולם כי תימצא מצלמה טובה יותר.

 

אילן: הזלזול המזעזע שלך בכל מי שלא קונה ממך מצלמה (במחיר לא נמוך בכלל יש לציין. יותר מפי שתיים מאותה G1WH שמספקת דיי והותר איכות תמונה) והתזכורות המייגעות מדי עמוד בשרשור לא גורמים לך להיראות כמו מישהו שמציע הצעה לגיטימית אלא רק כבסטיונר שמנסה לדחוף את הסחורה שלו.

חלאס. כולם יודעים על המצלמה שלך. כולם שמעו, כולם מכירים. יותר זול מאיביי. הנה תראה, אפילו בלי לבדוק אני זוכר שהיא עולה 370 ש"ח. אם מישהו ירצה, נמליץ. אבל דחילאק, תפסיק לדחוף אותה לאנשים לגרון.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם
לא חושב שזה עניין של עדר, אלא של "נסיון קולקטיבי".

השרשור הזה נפתח לפני כמעט שנתיים. בהתחלה כולם המליצו על ה- DVR027. אחר כך עברו למיני0801. אחריה הגיעו המלצות למוביוס ורק לפני מספר חודשים התחילו להתמקד בG1WH.

 

שימו לב שבין מצלמה למצלמה שהשרשור "מסכים" עליה, יש כמה עשרות עמודים של בקשות להמלצות, שאלות, וקישורים שאנשים מעלים למצלמות כאלה ואחרות.

עוד מעט יבוא זמנה גם של ה- G1WH וההמלצות עליה יעברו מהעולם כי תימצא מצלמה טובה יותר.

 

אילן: הזלזול המזעזע שלך בכל מי שלא קונה ממך מצלמה (במחיר לא נמוך בכלל יש לציין. יותר מפי שתיים מאותה G1WH שמספקת דיי והותר איכות תמונה) והתזכורות המייגעות מדי עמוד בשרשור לא גורמים לך להיראות כמו מישהו שמציע הצעה לגיטימית אלא רק כבסטיונר שמנסה לדחוף את הסחורה שלו.

חלאס. כולם יודעים על המצלמה שלך. כולם שמעו, כולם מכירים. יותר זול מאיביי. הנה תראה, אפילו בלי לבדוק אני זוכר שהיא עולה 370 ש"ח. אם מישהו ירצה, נמליץ. אבל דחילאק, תפסיק לדחוף אותה לאנשים לגרון.

 

התעוררת על צד שמאל ? אני מרגיש שאני ממש צריך להתנצל כדי להגיב פה בפורום. לא ידעתי שהפורום שייך לחסידי G1WH בלבד.

ודרך אגב מעולם לא זלזלתי בסוג מסוים של מצלמות.

התגובה שלך היא מזלזלת .

 

שיהיה לך יום טוב .

מצלמות דשבורד איכותיות לרכב

פורסם
בוודאות תרבות ה"עדר".

 

אותי לימדו שדג ששוחה עם הזרם הוא דג מת. מת במחשבה ובחשיבה.

 

 

הטרנד הבא יהיה בטח G1WH Super.

 

סה"כ אני מבין את החברה פה שקונים מEBAY , דופקים פה את האזרחים מכל הכיוונים בעלויות מחייה הכי גבוהות בעולם אז רובם מנסים לחסוך שקל או שתיים בקניית כל מיני גאדג'טים, הרי דלק ,צמיגים וחלפים כבדים לא אפשרי להזמין מEBAY , אז מה שאפשר בקטנה , רובם מנסים.

כשהמילים הללו באות ממך, הן לא אובייקטיביות בכלל וזה ברור לכולם.

 

בכל אופן, בוצעה השוואה בין המצלמה שלך לבין ה G1WH שבה האחרונה הציגה תוצאות לא פחות טובות מהויקו (וזה בלשון המעטה).

 

החיסכון הוא לא של כמה ש"ח אלא של פי 2 במחיר.

פורסם

למצלמה הראשונה איכות עלובה ביותר.

המצלמה השניה לא יותר מסבירה.

 

יש לך דיון שלם על מצלמות בפורום אתה מוזמן לקרוא שם.

פורסם

האמת שאני די מאבד את עצמי בדיון ההוא

 

אני לא מחפש משהו יותר מסביר אבל חשוב לי שיעשה את העבודה כמו שצריך.

אני פשוט יכול לרכוש בהנחה את המצלמה השניה המדוברת.

 

תודה

פורסם

אני קניתי את השנייה. היא עושה עבודה דיי טובה, האיכות חדה, אבל יש בעייה של ניגודיות. נראה לי שיש לה טווח צבעים נמוך. בגדול, עושה את העבודה ולא דורשת אמונה ברמאים סינים, רק ברמאים ישראלים שיש להם חנות ואחריות. כבר עדיף.

 

יש לה פאק שאם אתה לא מתניע מהר מספיק, היא תכבה לך כי היא מזהה שכיבית את האוטו כשאתה בעצם מתניע. (כי המצט מפסיק לשדר מתח)

 

אם אתה מתניע לפני שהיא מסיימית את הBOOT שלה, אתה בסדר. בקיצור, שים מפתח בON, חכה שהמחוגות יסיימו לרקוד, ותתניע.

 

גם כן שים לב שאסור להשתמש במצלמה עם יותר מכרטיס אחד. יש לה מקום להכניס גם כרטיס גדול וגם קטן, אבל אסור למלא את שנייהם בו-זמנית.

פורסם

תודה רבה

 

חבל קצת לשמוע על עניין ההתנעה, מכיוון שגם ככה לוקח לרכב שלי זמן להתניע.

על איזה כרטיס אתה ממליץ? האם מקבלים איתה כרטיס כלשהו?

 

בנוסף,

יש לי אפשרות למצלמה הבאה: (G SENSOR)

http://ksp.co.il/?uin=22237

 

ב300 ש"ח, אך אני לא רוצה סתם להשקיע אלא אם זה באמת יתן לי ערך מוסף רציני

 

חבל שאף אחת מהן לא מציעה גם צילום פנים הרכב.

פורסם

ממליץ בחום על המצלמה הבאה

http://www.ebay.com/itm/Full-HD-1080P-G1W-2-7-LCD-Car-DVR-Camera-Recorder-G-sensor-H-264-Night-Vision-/310752336819?pt=US_Rear_View_Monitors_Cams_Kits&hash=item485a485bb3

רכשתי אותה לפני כמה חודשיים ונשארתי ממש מרוצה מהמחיר מהאיכות והעמידות בשמש הישראלית.

בכול מקרה אם אתה רוכש מצלמה תרכוש משהו טוב ולא את BLK הראשונה ב 50 שקל כי במקרה ותצטרך את עזרת המצלמה חלילה בתאונה פגע וברח בהרבה מצבים היא פשוט לא תעזור כי אי אפשר יהיה לפענך את לוחית הרישוי.

בהצלחה

פורסם

שלום, אז הבנתי שיש פה היסטריה על ה- G1WH, כנראה באמת זה שווה משהו,

אני אשמח מאוד מאוד לקבל קישור לאיביי למוכר אמין , אני בטוח שכולם קנו מאותו מוכר,

אז אני מחפש ליקנות את הגירסה האחרונה ולא איזה חיקוי,

אשמח לקישור

תודה רבה

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...