Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
חברה אני מחפש מצלמת דרך לרכב מאייבי עם צילום באיכות HD (רצוי צילום כפול גם מבפנים גם את הדרך)

 

תקציב שלא יעבור את ה 200 (בכל זאת זה מצלמה מאייבי)

 

האם מצאת כזאת? שאכן כוללת צילום כפול.

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)

צריך עזרה בתוך כל ים האינפורמציה הזה שיש בשרשור (לפעמים עודף מידע הוא חיסרון כנראה...)

 

כן, קראתי את הכתוב ואת ההמלצות וכו', אבל זה לא ממש עזר לי להגיע להחלטה וגם לא ברור לי מה עדיין רלוונטי להיום ומה לו, אז אני מתנצל, אבל אטריד את השרשור בבקשת ייעוץ .

 

דברים שאני מחפש במצלמה:

- צילום איכותי בו ניתן לראות את הפרטים והמספרים במקרה הצורך.

- אמינות (שהיא אכן תעבוד אם חס וחלילה אגיע לרגע חירום שבו צריך אותה)

- G Sensor

- שתי עדשות (לצילום קדימה ואחורה)

- צילום לילה

- מסך (אפשרי קטן)

- חיבור למטען רכב רגיל (אין לי ידע או רצון להתעסק עם חיבורי חשמל וכבלים)

- גודל כולל קטן ככל הניתן (למנוע הפרעה לשדה הראייה וכמו כן, פריצות לרכב)

- יתרונות: זוית צילום רחבה, עמידות בחום, הקלטה בלילה למקרים של תיעוד ונדליזם (משהו שלא ירוקן את המצבר...)

 

אנא ציינו דגמים ספיציפיים שעונים לקריטריונים שהיה לכם איתם נסיון בפועל ומחירים.

 

המון תודה

עריכה אחרונה על ידי ITS
פורסם

אתה צריך להגדיר שההקלטה תפסיק מיידית עם כיבוי המתח, בלי השהייה. יש הערה מיוחדת בשביל קבל על בתוכנה של ההגדרות.

 

האם אתה מתכוון ל "Power off standby" בלשונית basic settings?

לא מצאתי משהו אחר שמתקשר לזה. ניסיתי להגדיר את power off standby ל- "off" (לפני זה היה 30 שניות) אך לא עזר.

אני משתמש בגרסת תוכנה 0.47, האם זה משנה?

תודה

פורסם
אילן

אם אתה כבר מספר את סדרה 4 מרכוס מה עלות למוכז

 

Marcus 4 ו-2 עדין לא זמינות למכירה בעולם .

מצלמות דשבורד איכותיות לרכב

פורסם
האם אתה מתכוון ל "Power off standby" בלשונית basic settings?

לא מצאתי משהו אחר שמתקשר לזה. ניסיתי להגדיר את power off standby ל- "off" (לפני זה היה 30 שניות) אך לא עזר.

אני משתמש בגרסת תוכנה 0.47, האם זה משנה?

תודה

 

לא, זו לא האופציה הזאת. והגירסה מאד משנה, תשתמש בגירסה האחרונה של התוכנה (הוסיפו את זה באיזשהו שלב, לא היה בהתחלה אני חושב).

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם (נערך)

מי שמעוניין- המוביוס בגירסת Wide Angle נימכר כעת ב70$ במיבצע מונדיאל בבאנג.

http://bit.ly/UKA5OV

בשביל לקבל את הקופון ROCK המיוחד- אתם צריכים להיתחבר לחשבון שלכם ולהיכנס לעמוד הזה:

http://www.banggood.com/spread/World_Cup

ולילחוץ על MAKE A RESERVATION ואז תקבלו את הקופון ותוכלו להוסיף את המצלמה לסל קניות ולהחיל עליו את הקופון ROCK והמחיר אמור לרדת מ78$ ל70$.

 

תהנו.

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

מישהו פה בפורום ממליץ על ה-mobius wide?

לפי הסרטונים שראיתי ביוטיוב, היא רחבה מידי, ככה שכל האובייקטים נראים קטנים יותר,(קטנים מידי), וגם הגוונים בתמונה נראים גרוע יותר.

פורסם

מוביוס זו מצלמה טובה בשביל צילומי אקשן, היום יש אופציות הרבה יותר טובות למצלמות רכב.

אם אתה מחפש מצלמה נסתרת וקטנה אתה תמיד יכול לקנות MINI 0803 ב90$.

פורסם
לבעלי המוביוס!

האם גם אצלכם יש רעש \ צפצוף שחוזר על עצמו?

 

צירפתי סרטון להמחשה:

 

 

 

נראה מי מזהה את המקום:-P.

 

אצלי הרעש הנ"ל לא קיים

פורסם
לבעלי המוביוס!

האם גם אצלכם יש רעש \ צפצוף שחוזר על עצמו?

 

תופעה מוכרת. עדיין לא ברור אם היא מתרחשת אצל כולם אבל היא כן קיימת אצלי.

לא ממש מפריע.

פורסם

בקשר למחזיק של G1WH- שמתם לב עד היכן צריך לידחוף את התופסן?

כעת גם אצלי הוא מחוזק היטב, פשוט הייתי צריך טיפה לגרד עם המפתח את התופסן בין המעברים שהיציקה השאירה פסים מיותרים.

mount.jpg

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
אצלי הרעש הנ"ל לא קיים

 

תופעה מוכרת. עדיין לא ברור אם היא מתרחשת אצל כולם אבל היא כן קיימת אצלי.

לא ממש מפריע.

 

אני מבין, אולג אולי אצלך זה לא מופיע כי אתה משתמש בכבל הרגיל. אצלי אורך הכבל שמשורש באוטו באורך 3 מ'.

ברגע שאני מצלם על סוללה ( בלי חיבור חשמלי ) אז אין רעש.

 

כנראה בעית מתחים.

Peugeot 308 GTi By Peugeot Sport 2018

Ex- Peugeot 208 GTi 2013 

 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...